Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد پورداوود در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه‌های کمیته دانش آموزی و فرهنگیان ستاد دهه فجر استان همدان از تشکیل ۱۹ کارگروه در این زمینه خبر داد و گفت: نواختن زنگ انقلاب در ۲ هزار و ۵۵۸ مدرسه استان، دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران و برگزاری نشست‌های سیاسی با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی و بصیرت افزایی مدنظر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به توصیه‌های مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب مبنی بر ایجاد امید و نگاه خوش بینانه به آینده گفت: برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی ویژه کارکنان و دانش آموزان مدارس نیز برنامه ریزی شده که شامل مسابقات دارت، کوه پیمایی، دو میدانی، دوچرخه سواری، راهپیمایی، وبلاگ نویسی، نشریه دیواری، انشانویسی، نقاشی همگانی، سرود همگانی، کاریکاتور و مواردی از این قبیل است.

پورداوود از تاکید بر حضور پر رنگ تشکل‌های دانش آموزی در برنامه‌های دهه فجر سخن گفت و با بیان اینکه تشکل‌ها در بیش از ۲ هزار و ۳۷۱ آموزشگاه فعال است، گفت: سرود ۱۳۵۷ همسرایان فجر به صورت متمرکز در مرکز استان و اجرای آن در روز ۲۲ بهمن در شهرستان‌ها و برگزاری نشست‌ها و برنامه‌ها با تأکید بر اقتدار نظام جمهوری اسلامی در تمامی صحنه‌های علمی، فرهنگی در قالب ۳۸۰ نشست اجرایی خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری نمایشگاه آثار دانش آموزان با موضوع انقلاب از قبیل عکس، پوستر، فیلم، روزنامه دیواری، نقاشی و خوشنویسی و اعزام راویان انقلاب و چهره‌های مشهور به مدارس و بیان خاطرات پیروزی انقلاب و تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی برای دانش آموزان را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.

پورداوود اضافه کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب، برگزاری محافل انس با قرآن به طوری که ۱۹ برنامه به صورت متمرکز با حضور ۱۹۰۰۰ دانش آموز در هر شهرستان و با حضور اساتید، قاریان و حافظان قرآن کریم برگزار شود و برگزاری یادواره شهدا با عنوان (لاله‌های روشن) به یاد ۳۶ هزار دانش آموز شهید و ۴ هزار فرهنگی شهید از دیگر برنامه‌ها خواهد بود.

وی برگزاری سی و هشتمین دوره مسابقات قرآنی و فرهنگی هنری با حضور ۵۲۰۰ نفر از دانش آموزان در مسابقات فرهنگی هنری و ۳۰ هزار نفر از دانش آموزان در مسابقات قرآنی و برگزاری همایش مدیران مدارس و مربیان پرورشی در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب و بهره مندی از افراد صاحب نظر در این حوزه را نیز مورد اشاره قرار داد و گفت: همایش «فاطمیون» با حضور ۲۵ هزار نفر از دانش آموزان استان همدان برگزار می‌شود.

پورداوود توزیع ۱۲ هزار جلد کتاب به صورت رایگان با اولویت مناطق محروم در ایام دهه فجر، افتتاح میز نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان)، اجرای برنامه و طرح یاری گران زندگی و برپایی نمایشگاه آثار دانش آموزان با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای برگزاری در ایام دهه فجر ذکر کرد.

کد خبر 4836495

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب آموزش و پرورش همدان دهه فجر دانش آموزان بارش برف دهه فجر بوشهر شیراز گرگان تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان قزوین شهرکرد ایلام انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه بیرجند قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۱۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریبف حسین رنجبر گلشواری افزود: طرح ملی «مسطورا» به منظور ترویج فرهنگ حفظ قرآن کریم در بین جامعه، دانش‌آموزان و فرهنگیان این شهرستان با بالاترین آمار شرکت کننده در سطح ۲۳ منطقه آموزش و پرورش استان هرمزگان در حال برگزاری است که اداره آموزش و پرورش قشم با استقبال خوب نوجوان و نوجوانان در جایگاه نخست بیشترین شرکت کننده در این طرح قرار گرفته است.
 
وی ادامه داد: در اجرا و برگزاری طرح زندگی با آیه‌ها در بین دانش آموزان بزرگ ترین جزیره ایرانی خلیج فارس تلاش بر این است که از مفاهیم و مضامین قرآنی بیشترین بهره‌برداری به عمل آید و نسل جوان و نوجوان بتوانند آیات قرآن را به مرور فرا گرفته و با مفاهیم آن آشنا شوند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قشم با اشاره به اینکه قرآن کریم به عنوان کتاب انسان‌ساز و حیات‌بخش جامعه اسلامی می‌تواند بهترین و شایسته‌ترین مجموعه تربیتی و منش صحیح رفتاری در جامعه باشد، گفت: این کتاب آسمانی کار آمدترین آموزه‌ای است که جامعه بشری محتاج آن است و به یقین سلامت، رستگاری و فلاح جامعه نیز نشات گرفته از همین کتاب قابل ستایش، درخور تحسین و برتر است.
 
رنجبر گلشواری اظهار کرد: در سال جاری با برنامه ریزی های صورت گرفته توسعه آموزش های قرآنی در مدارس این شهرستان مرزی از برنامه های محوری آموزش و پرورش است که با به بار نشستن این برنامه ها در آینده نزدیک تاثیرات عملی آموزه های قرآنی را در این جزیره مشاهده خواهیم کرد.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • آموزش هوش مصنوعی به دانش‌آموزان مناطق محروم
  • ۸۰ دانش‌آموز در آزمون فریلنسری قبول شده‌اند
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • جشن فرشته‌ها با حضور ۱۳۱۰ دانش‌آموز دختر همدانی
  • جشن تکلیف دختران دانش آموز همدانی
  • اجرای برنامه توانمندسازی ۲ هزار دانش‌آموز کارآفرین هنرستانی
  • حضور ۳۹ شرکت دانش‌بنیان در نمایشگاه دستاوردهای سازمان اوقاف
  • مرحله استانی دوازدهمین دور المپیاد آماده هلال احمر فارس برگزار شد