Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان مجلس در مصوبه‌ای به تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون شوراهای حل اختلاف رای دادند.

به گزارش ایسنا، کلیات لایحه تمدید مهلت اجرای آزمایشی قانون شوراهای حل اختلاف در دستور کار جلسه علنی صبح امروز سه‌شنبه مجلس قرار داشت، پس از اظهارات مخالفان و موافقان، کلیات لایحه با ۱۲۵ رای موافق، ۲۱ رای مخالف و ۳ رای ممتنع از مجموع ۱۹۲ نماینده حاضر به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نمایندگان ماده واحده این لایحه را با ۱۲۳ رای موافق، ۸ رای مخالف و ۷ رای ممتنع از مجموع ۱۹۲ نماینده حاضر به تصویب رساندند که بر اساس آن مهلت اجرای آزمایشی قانون شوراهای حل اختلاف از تاریخ انقضای آن ۲۲/ ۱۱/ ۹۸ به مدت یک سال تمدید می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قانون شوراهای حل اختلاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۱۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده قتل در دزفول منجر به صلح و سازش شد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی ظهر امروز سه‌شنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: سال ۱۳۹۸ دریکی از روستاهای شهرستان دزفول درگیری و نزاعی بین ۲ طایفه رخ می‌دهد و منجر به قتل یک خانم ۳۷ ساله می‌شود و این حادثه آتش اختلاف و کدورت را بین این ۲ طایفه بیشتر شعله‌ور می‌کند.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان افزود: سال‌های متمادی نیز دعواهای متعددی بین این ۲ طایفه مشکلات بسیاری را برای روستا و خانواده‌ها به وجود آورده بود.

وی ادامه داد: با تدابیر رئیس دادگستری و آماده دادستان عمومی و انقلاب دزفول، پرونده به شورای حل اختلاف برای حل و فصل این موضوع ارجاع شد.

حجت الاسلام امانت بهبهانی گفت: با تشکیل جلسه‌های متعدد و طاقت‌فرسا در این سال‌ها در روز اجرای حکم و در واپسین ساعات زمانی که قرار بود طناب مجازات به گردن قاتل آویخته و حکم قصاص اجرا شود، با حضور تیم و کار گروه شورای حل اختلاف ویژه قتل در محل اجرای حکم با پویش «به حرمت امام علی (ع) می‌بخشم» منجر به گرفتن مهلت ۴۰ روزه برای اجرای تعهدات خانواده قاتل شد.

وی تصریح کرد: در ماه رمضان و حلول سال نو تعهدات ظرف پنج روز اجرایی و به حول قوه الهی منجر به کسب رضایت قطعی و ثبتی اولیای دم شد و همچنین طرفین نسبت به تمامی پرونده‌های مطروحه در دادسرا، دادگاه و شورای حل اختلاف رضایت کامل اعلام کردند.

کد خبر 6062958

دیگر خبرها

  • طحان نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه عفاف و حجاب دوباره به مجلس برگشت داده شد/ پس از اصلاح و رفع ایرادات از سوی مجلس، دوباره در شورای نگهبان آن را بررسی می‌کنیم
  • شورای نگهبان لایحه عفاف و حجاب را به مجلس بازگرداند
  • مهلت ارسال چکیده به کنفرانس مطالعات هند تمدید شد
  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی‌حجابی
  • واکنش شورای نگهبان به ادعای یک نماینده درباره جریمه بی حجابی
  • طحان‌ نظیف: لایحه عفاف و حجاب هنوز به تأیید شورای نگهبان نرسیده است
  • پرونده قتل در دزفول منجر به صلح و سازش شد
  • رسانه‌ عبری: اختلاف گالانت و نتانیاهو به نقطه اوج رسیده است
  • ایجاد مصالحه در بیش از ۲۱هزار پرونده شوراهای حل اختلاف درهرمزگان