Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@04:05:09 GMT

شهرداری خرم‌آباد ۳۰۰ میلیارد تومان مطالبات دارد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۱۲۶۳

شهرداری خرم‌آباد ۳۰۰ میلیارد تومان مطالبات دارد

شهردار خرم آباد گفت: این دستگاه ۳۰۰ میلیارد تومان مطالبات انباشت شده از مردم و دستگاه های اجرایی دارد.

به گزارش ایمنا، محمد شریفی‌مقدم اظهار کرد: متاسفانه با وجود درخواست‌های مکرر و در بعضی موارد اقدامات رسمی و قانونی، اما مطالبات شهرداری پرداخت نمی‌شود در حالیکه این نهاد باید بعضی وظایف خود را از طریق درآمدهای داخلی انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بودجه سالانه شهرداری خرم‌آباد ۲۳۰ میلیارد تومان است و مشکلات کنونی این نهاد از جمله پرداخت حقوق و  مزایای کارکنان با ۱۵۰ میلیارد تومان رفع می‌شود.

شهردار خرم‌آباد با بیان اینکه این شهر صنعتی نیست و درآمد اقتصادی بالایی ندارد تصریح کرد: پرداخت به موقع عوارض مردمی، شهرداری را در اجرای طرح های عمرانی و انجام وظایف محوله کمک می‌کند.

شریفی‌مقدم بدون اشاره به مبالغ دریافتی شهرداری از محل عوارض ساختمانی تاکید کرد: به طور متوسط پنج تا هفت درصد عوارض ساخت و ساز به این نهاد پرداخت می‌شود در حالیکه هرچه مردم نسبت به پرداخت عوارض و مالیات، مسوولیت‌پذیر باشند شهرداری در ارایه خدمات بهتر  و ماندگار به شهروندان موفق‌تر است.

وی با اشاره به وقوع سیل فروردین ماه امسال خاطرنشان کرد: در مجموع ۲۴ طرح با مبلغ ۸۲ میلیارد تومان توسط مدیریت بحران برای شهر خرم‌آباد تعریف و تاکنون عملیات اجرایی ۱۷ طرح عمران شهری از این محل آغاز شده است.

شهردار خرم‌آباد افزود: با توجه به تخصیص اعتبارات، حجم بسیاری از طرح های بازسازی سیل آغاز شده که امیدواریم تا پایان امسال با جذب اعتبارات بالا، احداث دیواره ساحلی و ترمیم پل‌های آسیب دیده تمام شود.

شریفی‌مقدم ادامه داد: سیل فروردین امسال موجب خسارات بالایی در خرم‌آباد و نگرانی مردم شد به همین جهت ساماندهی رودخانه خرم رود از اولویت‌های مهم شهرداری است تا شهروندان به آرامش نسبی برسند.

منبع: ایرنا

کد خبر 407873

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان مدیریت شهری شهرداری شهر خرم آباد پروژه هاي عمراني وصول مطالبات شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۱۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم جلب اسپانسر استقلال صادر شد!

باشگاه استقلال مجبور به اجرای یک حکم است.

طرفداری | حکم جلب اسپانسر استقلال صادر شد.

به نقل از فرهیختگان، تیم فوتبال استقلال در فصل جاری هنوز نتوانسته براساس بندهای درج‌شده در قرارداد بازیکنان، تعهدات خود را عملیاتی کرده و این موضوع باعث شده مدیران این باشگاه از تعهدات خود عقب باشند. این در حالی است که این باشگاه در قراردادی مشکوک در ابتدای فصل با شرکت تمشک (کاسکو) برای اسپانسرینگ روی پیراهن این تیم به توافق رسید که البته این همکاری سرانجام درستی نداشت.

استقلالی‌ها قراردادی ۲۰ میلیاردی را با کاسکو منعقد کرده و هنوز بخش اعظمی از آن باقی مانده و وصول نشده است. این موضوع مورد شکایت باشگاه استقلال قرار گرفته تا جایی که شنیده می‌شود حکم جلب مدیران شرکت مقروض به استقلال صادر شده است. بر همین اساس شنیده می‌شود باشگاه استقلال ناچار به اجرای حکم و دستگیری مدیرعامل شرکت یاد‌شده تا زمان وصول بدهی خود خواهد بود. همچنین درباره شرکت همراه اول، اسپانسر فصل قبل استقلال نیز شنیده می‌شود تلاش‌ها برای زنده شدن مطالبات فصل گذشته این باشگاه ادامه داشته تا جایی که شنیده می‌شود احتمالا نیمی از این مطالبات زنده خواهد شد. همراه اول به عنوان اسپانسر فصل گذشته استقلال، به بهانه نداشتن قرارداد مکتوب با باشگاه از پرداخت مطالبات استقلال تا به امروز سر باز زده است.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • احقاق حق مال‌باختگان اقلیدی نیازمند ورود نهادهای امنیتی است
  • شهرداری با پرداخت نکردن بازار کار شورا را مقابل کارکنان شهرداری قرار داد
  • ۲۵ درصد تخفیف پرداخت عوارض شهرداری قم تا پایان تیرماه
  • فعلاً نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد
  • مطالبات شهرداری‌ها از دولت در حال ثبت شدن است
  • پرداخت ۶۴۴ میلیارد تومان عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • پرداخت بیش از ۶ هزار میلیارد عوارض مالیاتی در خراسان جنوبی
  • شهرداری زیراب خسارت سیل سال ۹۴ را پرداخت کند
  • خدمت رفاهی جدید برای مستمری بگیران کمیته امداد + جزئیات
  • حکم جلب اسپانسر استقلال صادر شد!