Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@09:56:37 GMT

کارگاه ابعاد زندگی سردار سلیمانی برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۱۲۶۸

کارگاه ابعاد زندگی سردار سلیمانی برگزار می‌شود

به گزارش روز سه شنبه دانشگاه آزاد،  بهمن نامور مطلق با بیان اینکه مقرر شد دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی فرشچیان متولی انجام امور آفرینش های هنری درمورد زندگی و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی باشد، اظهار داشت: تلاش می شود ابعاد زندگی، ایثار، مردمداری، تواضع و همچنین مراسم باشکوهی که برای آن شهید بزرگوار برگزار شد، در قالب آثار هنری منعکس شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امور آفرینش های هنری با محوریت نگارگری، نقاشی و خوشنویسی پیرامون زندگی، ابعاد شخصیتی، اثرات و برکات زندگی و شهادت سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی انجام می‌شود تا این حماسه کم‌نظیر جاودانه و تکثیر شده و در اختیار جامعه قرار گیرد و بدین منظور یک دبیرخانه در  هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان راه‌اندازی شده است.

سرپرست دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی فرشچیان خاطرنشان کرد: در این دبیرخانه سه کارگروه «نگارگری» به ریاست استاد محمدعلی رجبی، کارگروه «نقاشی» به ریاست حبیب‌الله صادقی و کارگروه «خوشنویسی» به ریاست استاد صندوق‌آبادی فعالیت می کنند. در این سه کارگروه افراد هنرمند شناسایی شده و در حال خلق آثار درخصوص زندگی و شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی هستند.

نامور مطلق یکی دیگر از برنامه های دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان را برگزاری کارگاه دو روزه درخصوص ابعاد زندگی و شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی عنوان کرد.

وی گفت: این کارگاه دو روزه در روزهای ۱۷ و ۱۸ بهمن ماه در محل کارگاه های این واحد دانشگاهی برگزار می شود و هنرمندان در این کارگاه به خلق آثاری با موضوعات ابعاد زندگی حاج قاسم سلیمانی به عنوان اسطوره مقاومت، ستیز علیه استکبار و تروریست می‌پردازند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد (ویژه) هنرهای اسلامی ایرانی استاد فرشچیان ادامه داد: آثار منتشر شده در نهایت در نمایشگاهی در موزه فلسطین فرهنگستان هنر برای علاقمندان عرضه خواهد شد. این نمایشگاه از ۲۲ تا ۲۹ بهمن ماه برگزار می شود.

سپهبد سلیمانی و ابومهدی المهندس جانشین شهید فرمانده نیروهای الحشد الشعبی و هشت نفر دیگر از همراهان آنها ۱۳ دی ماه در مسیر فرودگاه بغداد به دستور دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) به شهادت رسیدند.

برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه فرشچيان رياست دانشگاه فرشچيان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه فرشچيان دونالد ترامپ دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه فرشچيان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۱۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیرو‌های هوایی ارتش در این مراسم شهید محمد ولی قرنی را شهید حفظ یکپارچگی کشور دانست و گفت:ر وحیه حق طلبی و مبارزه با دشمن از ویژگی‌های این شهید ارزشمند کشور است.

حجت الاسلام احمد جلیلی صفت افزود:بصیرت هوشیاری و ولایتمداری از دیگر خصوصیات شهید قرنی بود که امروز هم درر سایر نیرو‌های نظامی دیده می‌شود.

غباروبی و عطر افشانی مزار ۲۰۰ شهید ارتش در گلزار شیخان از دیگر برنامه‌های گرامی‌داشت شهادت شهید قرنی بود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • انقلاب اسلامی یک قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • لزوم بهره گیری از ظرفیت هنر دراجرای کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • لزوم استفاده از ظرفیت هنر در برگزاری کنگره ۸۰۰۰ شهید گیلان
  • گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد قرنی در قم
  • انقلاب اسلامی قاعده جدیدی در جهان ایجاد کرده است
  • درباره اولین شهید ترور جمهوری اسلامی ایران
  • آیین بزرگداشت چهل‌وپنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • مراسم چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • آیین بزرگداشت چهل و پنجمین سالگرد شهادت سپهبد «قرنی» برگزار شد
  • ببینید | تصاویری دیده نشده از گریه‌های سردار زاهدی هنگام سخنرانی حاج قاسم سلیمانی