Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@04:18:33 GMT

‍ نیروهای شرکتی شهرداری شهرکرد قراردادی می شوند

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۱۴۰۰

‍ نیروهای شرکتی شهرداری شهرکرد قراردادی می شوند

ایسنا/چهارمحال و بختیاری سرپرست شهرداری شهرکرد از تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی و تأمین نیروهای انسانی این شهرداری براساس بخشنامه وزیر کشور خبر داد.

محمدرضا امیدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: به منظور ارتقای شغلی و اجتماعی پرسنل، طی مکاتبات و پیگیری‌های صورت گرفته با استانداری و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، پرونده نیروهای شرکتی با سابقه و  دارای مدرک دانشگاهی این شهرداری به زودی جهت بررسی، تأیید و اخذ مجوز به سازمان شهرداری‌ها ارسال شده تا این نیروها از وضعیت شرکتی به قرارداد موقت کارمندی تبدیل شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شهرداری شهرکرد تأکید کرد: برای آن دسته از نیروهای شرکتی تأمین نیروی انسانی شهرداری که دارای مدرک دیپلم و زیر دیپلم هستند نیز به دنبال اخذ مجوز جهت تبدیل وضعیت از شرکتی به قرارداد موقت کارگری هستیم.

امیدی با بیان اینکه نیروهای شرکتی شهرداری شهرکرد از ۱۰ تا ۲۵ سال سابقه خدمت برخوردار هستند، تأکید کرد: هدف از اجرای این بخشنامه، افزایش ثبات و امنیت شغلی کارکنان و کارگران تأمین نیرو و شرکتی است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه چهارمحال و بختیاری شهرداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۱۴۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند

رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی گفت: خدمات دولتی برای آن دسته از صاحبان مجوز که تا ۲۶ اردیبهشت مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت نکرده باشند به تدریج قطع می‌شود.

به گزارش ایرنا، سید امیر سیاح با اعلام این مطلب افزود: امیدواریم تا ۲۵ اردیبهشت یک میلیون و ۶۰۰ هزار مجوز کاغذی مانده در دست مردم در این مدت زمان باقی مانده به شناسه یکتا تبدیل شوند و شاهد تبدیل بیش از ۲ میلیون پروانه کاغذی اعم از صنفی و غیرصنفی در کشور به مجوز الکترونیکی یا شناسه یکتا باشیم.

رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار درباره صدور مجوز به واسطه نبودن امکان صدور آن از طریق درگاه ملی مجوزها گفت: تعداد مجوزهای کاغذی که هنوز به صورت کاغذی صادر می‌شود و در درگاه نیست بسیار کم است. برای آنها تسهیلاتی قائل می‌شویم؛ اما لازم است صادرکنندگان چنین مجوزهایی زودتر به درگاه متصل شوند. اما تا آن زمان این امکان مهیا می‌شود که صاحبان چنین مجوزهایی بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه برای صدور تبدیل مجوزها، بر اساس قانون از ۲۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، فردی که شناسه یکتا ندارد به منزله بدون مجوز است؛ اما با خشونت و تندی برخورد نمی‌کنیم بلکه کاری می‌کنیم تا در فرصت باقی مانده همه وارد درگاه شوند و درصد کمی را که باقی مانده‌اند با آرامش و ارسال پیامک به تبدیل مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا دعوت می‌نماییم. فردی که بخواهد خارج از کنترل و نظارت حکومتی و به صورت زیرزمینی کار کند، به تدریج خدمات دولتی وی قطع می‌شود.

سیاح گفت: مهم‌ترین مزیت این طرح برای فعال اقتصادی این است که می‌تواند بدون حضور و ۲۴ساعته از خدمات دولتی بهره‌مند شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • کدام استان‌ها و دستگاه‌ها در تبدیل مجوز‌های کاغذی صدرنشین هستند؟
  • لرستان صدر جدول؛ تعداد مجوزهای تبدیل شده از ۴۲۷ هزار گذشت
  • قابل توجه فعالان اقتصادی
  • حذف کسب وکارهای غیرقانونی از گردونه رقابت با مجوز الکترونیکی
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • قطع خدمات دولتی برای صاحبان مجوزی که شناسه یکتا ندارند
  • مهلت تبدیل مجوز‌های قدیمی به مجوز‌های جدید تا ۲۶ اردیبهشت
  • تبدیل بیش از ۴۰۱ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا
  • تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا از مرز ۴۰۰ هزار مجوز عبور کرد