Web Analytics Made Easy - Statcounter

دومین شب مراسم عزاداری حضرت فاطمه‌زهرا سلام‌الله‌علیها با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، جمعی از مسئولان و هزاران نفر از قشرهای مختلف مردم با سخنرانی حجت الاسلام رفیعی و ذکر مصیبت محمود کریمی در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد. رسانه

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۱۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار سروش از دو اخراج متوالی!

به گزارش "ورزش سه"، سروش رفیعی در هر دو بازی اخیر پرسپولیس مقابل گل‌گهر و ملوان دو برد متوالی و دشوار به دست آورد. 
سروش رفیعی بعد از محرومیت مقابل پیکان در دو دیدار اخیر مقابل گل‌گهر و ملوان بازیکن فیکس تیمش بوده و در نقش هافبک دفاعی کنار مسعود ریگی به میدان رفته است. 

سروش رفیعی از ابتدای این فصل به‌خاطر شرح وظایفی که در زمین داشت بازی درگیرانه و فیزیکی را جایگزین نمایش‌های فانتزی خود در سال‌های گذشته کرد و غالبا در زمین مسابقه خطاهای متعددی انجام می‌دهد که بعضا با کارت زرد جریمه می‌شود. 

سروش در بازی با گل‌گهر سیرجان دو سه خطای سفت و سخت به‌خصوص روی اریک بایناما انجام داد و می‌توانست در دو صحنه اخطار بگیرد که داور در این دو صحنه از اخطار دادن به رفیعی گذشت.  

شماره 7 پرسپولیس در بازی درگیرانه با ملوان هم یکی دو خطای شدید روی بازیکنان ملوان انجام داد که می‌توانست با جریمه شخصی نیز همراه شود و در نهایت دقیقه 70 تعویض پلاک شد و در سخت‌ترین حالت ممکن سروش از دو اخراج قسر در رفت.  

سروش در حالی چنین خطاهایی را در جریان بازی‌های پرسپولیس مرتکب می‌شود که یکی از باتجربه‌ترین بازیکنان تیمش به حساب می‌آید و قاعدتا باید در خطا کردن و اینکه جریان بازی به سمت حریف تغییر کند لیدر تیمش باشد و اجازه چنین اتفاقی را ندهد. 
 

رفیعی در در بازی‌های باقی‌مانده از فصل باید با این دقت و تمرکز بیشتری در زمین مسابقه حاضر باشد و با وجود شرح وظایف دفاعی‌ترش خطاها و بازی فیزیکی خودش را مدیریت کند تا هم خود این بازیکن هم تیمش در موقعیت حساس به وجود آمده ضرر نکنند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس دنبال قهرمانی باشد، نه بیانیه‌نویسی
  • امیررضا رفیعی با سه کلین شیت در سه بازی خودنمایی کرد؛ حسینی همچنان در صدر
  • مسجدجامعی: در گذشته اهل منبر، پله‌پله، چون خود منبر بالا می‌آمدند
  • استیلی: رفیعی متحول شده است و وسط زمین را مدیریت می‌کند
  • دختر سروش رفیعی مهمان تمرین پرسپولیس شد (+عکس)
  • (عکس) شیطنت‌های دختر سروش رفیعی در تمرین پرسپولیس
  • سروش رفیعی: چه مهمونی، روزمو ساختی!
  • فرار سروش رفیعی از دو اخراج متوالی!
  • فرار سروش از دو اخراج متوالی!
  • بایدن تا دقایقی دیگر سخنرانی می‌کند