Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@13:25:44 GMT

بازوبند مشکی میلان به یاد اسطوره بسکتبال

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۱۴۲۷

بازوبند مشکی میلان به یاد اسطوره بسکتبال

آث میلان در بازی امروز خود مقابل تورینو در جام حذفی ایتالیا به یاد کوبی براینت اسطوره درگذشته بسکتبال دنیا با بازوبند سیاه به میدان خواهد رفت.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام رسانه‌های ایتالیایی تیم آث میلان در دیدار امروز خود مقابل تورینو که در جام حذفی ایتالیا برگزار خواهد شد به یادبود درگذشت کوبی براینت، اسطوره بسکتبال دنیا با بازوبندهای سیاه به میدان خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین اعلام شده که در شروع این مسابقه به یاد کوبی براینت، بازیکنان دو تیم در میانه میدان یک دقیقه سکوت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

خداحافظی غم‌انگیز لبرون جیمز با کوبی برایانت

کوبی براینت، ستاره بازنشسته تیم بسکتبال لس‌آنجلس لیکرز روز یکشنبه در سانحه تراژیک سقوط هلیکوپتر به همراه دختر سیزده ساله‌اش و هفت نفر دیگر جان خود را از دست داد. هلیکوپتر حامل براینت که بالگرد شخصی او بود در کالیفرنیا و در 48 کیلومتری شهر لس‌آنجلس سقوط کرد.

کوبی براینت بخشی از دوران جوانی خود را به همراه خانواده‌اش در ایتالیا سپری کرده است و به همین علت ایتالیایی‌ها واکنش‌های زیادی به مرگ او نشان دادند.

کوبی براینت که زبان ایتالیایی را به شکل روان صحبت می‌کرد و هوادار سرسخت باشگاه آث میلان بود بارها از علاقه‌اش به این باشگاه پرده برداشته بود. حساب توییتری باشگاه میلان هم چند ویدیو از او که در آنها پیراهن باشگاه را به تن کرده و از علاقه‌اش به میلان می‌گوید را منتشر کرده است.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: سقوط هواپیمای آمریکایی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا فوتبال آث میلان تورینو جام حذفی ایتالیا درگذشت بسکتبال ان بی ای کوبی برایانت لس آنجلس لیکرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۱۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت! +عکس

اسطوره تیم ملی فوتبال برزیل نام خود را به عنوان بازیکن در فهرست تیمی در ریودوژانیرو، ثبت کرد!

به گزارش مشرق، روماریو، اسطوره ۵۸ ساله سلسائو نام خود را در فهرست بازیکنان باشگاه اف‌سی آمریکا که ریاست آن را برعهده داشت، ثبت کرد.

هیات مدیره باشگاه اف‌سی آمریکا دیروز با استعفای وی از سمت ریاست این باشگاه موافقت کرد و مرد برزیلی که به همراه سلسائو در جام جهانی ۱۹۴ قهرمان شد، حالا به عنوان بازیکن در اختیار سرمربی این تیم دسته دومی آمریکای جنوبی است.

هنوز مشخص نیست که آیا روماریو تمایل به بازی برای این تیم را دارد. او گفته است که در هیچکدام از بازی‌های لیگ حضور نخواهد داشت اما تاکید کرد که قصد دارد با پسرش، رومارینیو که در پست مهاجم بازی می‌کند، همبازی شود. رومارینیو به‌تازگی به این باشگاه پیوسته است.

وی در پیامی در اینستاگرام خطاب به هواداران این تیم نوشت: «قرار نیست در لیگ بازی کنم و صرفا چند بازی در کنار تیم خواهم بود تا یکی دیگر از رویاهایم که بازی کردن در کنار پسرم است را به حقیقت تبدیل کنم. نظرتان چیست؟»

روماریو آخرین بازی رسمی خود را نوامبر ۲۰۰۹ در همین تیم که باشگاه محبوب پدرش، اِدِور بود، انجام داد. او از سال ۲۰۰۹ ریاست این باشگاه را برعهده داشت. مرد برزیلی در سال ۱۹۹۴ پس از کمک به برزیل در مسیر قهرمانی در جام جهانی آمریکا، عنوان بهترین بازیکن سال فیفا را از آن خود کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری مجمع هیات ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی خراسان رضوی
  • اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت! +عکس
  • اسطوره ۵۸ ساله تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت!
  • اسطوره تیم ملی برزیل به مستطیل سبز برگشت!
  • نوستالوژی؛ تیزر تبلیغاتی با حضور لیونل مسی و کوبی برایانت
  • دربی اصفهان به یاد اسطوره‌ها (عکس)
  • نگاهی به اخبار ورزشی ۲۹ فروردین استان قزوین
  • جهش به نسل بعد با ایکس باکس سری اس
  • با احترام به اسطوره پرسپولیس؛ جای بازیکن پولکی در قلب‌ها است
  • پاداش منچستریونایتد به کوبی مینو؛ قرارداد جدید با حقوق بیشتر