Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیمان رضایی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم جوانان شهرداری ارومیه پیشتر با کسب چهار برد و یک شکست در مرحله مقدماتی لیگ برتر کشور جواز حضور در دور نهایی را کسب کرد و قرار است در این مرحله /نهایی/ و در گروه یک این مسابقات مقابل تیم‌های پیام خراسان، پیکان تهران و شهرداری گنبد به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: این سه دیدار به ترتیب طی روزهای هشت، ۹ و ۱۰ بهمن ماه جاری در شهر کاشان برگزار می‌شود؛ همچنین تیم‌های سایپا تهران، کاله آمل، شهرداری ورامین و راهیاب ملل مریوان در گروه ۲ این مسابقات قرار دارد.
رییس هیات والیبال ارومیه با بیان اینکه هدایت تیم جوانان شهرداری ارومیه را یوسف قربانی و سرپرستی آن را توحید نوری بر عهده دارند، گفت:  این تیم روز گذشته ارومیه را به مقصد کاشان ترک کرد و به عنوان مدافع عنوان قهرمانی به مصاف حریفان خود در دور نهایی می‌رود.

به گزارش ایرنا تیم والیبال نوجوانان شهرداری ارومیه به نمایندگی از آذربایجان‌غربی اسفند سال گذشته با پیروزی قاطع سه بر صفر مقابل پیکان تهران در دیدار فینال لیگ برتر کشور بر سکوی قهرمانی ایران ایستاد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری ارومیه آذربایجان غربی ارومیه لیگ برتر والیبال تیم والیبال شهرداری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۱۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گام بلند شهرداری گرگان برای تجدید قهرمانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز گلستان، عصر امروز در نخستین دیدار مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال کشور در گرگان دیدار دو تیم شهرداری گرگان و مهرام تهران با پیروزی ۸۴-۵۹ میزبان به پایان رسید.

دیدار دوم این دو تیم در مرحله نیمه نهایی، دوم اردیبهشت در گرگان برگزار می‌شود.

براساس اعلام فدراسیون بسکتبال، زمان برگزاری بازی‌های سوم تا پنجم دو تیم شهرداری گرگان و مهرام تهران بعدتر اعلام می‌شود.

در مرحله نیمه نهایی صعود بصورت ۳ از ۵ است.

بازی‌های سوم و چهارم در شهرقدس و بازی پنجم در صورت نیاز در گرگان برگزارخواهد شد.

دیگر خبرها

  • گام بلند تیم بسکتبال شهرداری گرگان برای تجدید قهرمانی
  • لیگ برتر بسکتبال؛ برتری شهرداری گرگان برابر مهرام
  • شهرداری گرکان اولین دیدار نیمه‌نهایی را برد
  • شهرداری گرگان مقتدرانه مهرام را شکست داد
  • شهرداری گرگان برنده نخستین دیدار برابر مهرام شد
  • لیگ برتر بسکتبال| برد شهرداری گرگان مقابل مهرام در اولین بازی نیمه نهایی
  • گام بلند شهرداری گرگان برای تجدید قهرمانی
  • کنایه متس هوملس به حذف تیم‌های لیگ برتری: خوب درو کردیم، دوستان کشاورز من!
  • نیکان قهرمان والیبال نوجوانان دختران آذربایجان شرقی
  • راهیابی آینده‌‌سازان تهران به لیگ برتر بسکتبال کشور