Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان از برگزاری ویژه برنامه های فاطمیه در کانون های مساجد استان خبرداد و گفت: مراسم عزاداری فاطمی در ۴۰۰ کانون فرهنگی هنری مساجد استان لرستان برگزار می شود.

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، افزود: همزمان با ایام فاطمیه و ویژه برنامه های فاطمیه در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار داشت: ویژه برنامه های فاطمیه با رویکرد تقویت فرهنگ فاطمی درجامعه و انتقال این فرهنگ غنی به نسل جوان و نوجوان برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: ترویج فرهنگ فاطمی، آشنایی جوانان و نوجوانان عضو کانون با سیره اخلاقی و رفتاری این بانوی بزرگ اسلام و اجرای برنامه‌های متناسب با این ایام از اهداف ویژه برنامه های فاطمیه کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

ابدالی پور  با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) را كامل ترین و برترین الگو و اسوه برای زنان مسلمان است،  بیان کرد: همه امت اسلامی به ویژه زنان نیاز است که از ویژگی های اخلاقی این بزرگ بانوی امت در همه ی امور درس بگیرند.

 

وی با اشاره به اهمیت الگوگیری از سیره و روش زندگی این بانوی بزرگ اسلام از جمله سبک زندگی، عفاف، حجاب، ساده زیستی و ولایتمداری، خاطرنشان کرد: زنان مسلمان با منطبق کردن زندگی خود با ویژگی‌های شخصیتی و زندگی حضرت زهرا (س) و حرکت براساس آن می‌توانند جایگاه خود را در جامعه ارتقا بخشند.

 

ابدالی پور با اشاره به برگزاری ویژه برنامه ایام فاطمیه در 400 کانون فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، اظهار داشت: ویژه برنامه های چون عزاداری، سخنرانی و  برگزاری حلقه های مطالعاتی سبک زندگی فاطمی در این ایام توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد برگزار می شود.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان اظهار کرد: توزیع بروشورهای زندگی نامه حضرت فاطمه (س)، تبیین سیره عملی و رفتاری حضرت زهرا(س) از دیگر برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های مساجد فاطمیه فرهنگ فاطمی کانون های فرهنگی هنری مساجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۱۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویکرد کانون مساجد اردبیل افزایش سرودهای تولیدی است

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی آمون بعد از ظهر دوشنبه در مراسم افتتاحیه انجمن گروه‌های سرود بچه‌های مسجد استان اردبیل اظهار کرد: آموزش و تقویت گروه‌های سرود بچه‌های مسجد جز برنامه‌های کانون‌های مساجد بوده و رویکرد کانون مساجد طی امسال افزایش سرودهای تولیدی است.

وی افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی ویژه گروه‌های سرود کانون‌های مساجد با حضور اساتید کشور در سال گذشته موجب توسعه و رشد اجرای گروه‌های سرود شد و زمینه فعالیت‌های ابتکاری و انتشار نماهنگ، کلیپ و سرودهای تولیدی شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با تقدیر از زحمات و تلاش‌های گروه‌های سرود کانون‌های مساجد گفت: تا سال ۱۴۰۰ فقط تعداد محدودی گروه سرود در کانون‌های مساجد فعال بود امروز این رقم به ۴۵ گروه سرود حرفه‌ای تبدیل شده‌ان د و در مراسم‌ها و مناسبت‌های مختلف حضور فعال دارند.

آمون با بیان اینکه حضور چشم‌گیر گروه‌های سرود کانون‌های مساجد در ویژه برنامه‌ها و مراسم‌های مختلف نشان از جایگاه ویژه آن‌ها است، ادامه داد: تاکنون گروه‌های سرود با تشکیل گروه‌های سرود ۵۰۰ نفر و ۳۰۰ نفر در کنگره ۳۴۰۰ شهید استان و راهپیمایی‌های ۲۲ بهمن، روز قدس و ۱۳ آبان ماه جلوه‌های هنری گروه‌های سرود کانون‌های مساجد استان را در سطح عمومی جامعه به خوبی نشان دادند.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۰ سرود تولیدی با موضوع‌های مختلف به همت گروه‌های سرود کانون‌های مساجد به صورت حرفه‌ای منتشر شد.

کد خبر 6085635

دیگر خبرها

  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • توزیع هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  •  توزیع  هزار بسته گوشت قربانی در استان قزوین 
  • هویت‌بخشی به گروه‌های سرود کانون‌های مساجد امری مهم است
  • رویکرد کانون مساجد اردبیل افزایش سرودهای تولیدی است
  • توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت گرم در استان اصفهان
  • برگزاری مرحله منطقه ای جشنواره سرود آوای مسجد ویژه کانون های شرق هرمزگان در میناب
  • مسجد طراز اسلامی در سایه تعامل حداکثری متولیان مساجد محقق می‌شود
  • فعالیت ۵۳۶کانون فرهنگی هنری در لرستان