Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسن میرعماد صبح سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ضمن تشریح پروژه‌های قابل‌افتتاح این سازمان به مناسبت دهه فجر اظهار داشت: ۱۱۶ طرح عمرانی و تولیدی بخش کشاورزی بااعتبار ۸۹۲ میلیارد و ۵۵۹ میلیون ریال در استان سمنان به بهره‌برداری می‌رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ۸۶ طرح از مجموع این تعداد پروژه در حوزه عمرانی است، افزود: ۳۲۰ میلیارد و ۸۹ میلیون ریال اعتبار برای تکمیل طرح‌های عمرانی بخش کشاورزی هزینه شده است.

۳۵۵ نفر در استان صاحب شغل می‌شوند

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان بابیان اینکه با افتتاح این طرح‌ها برای ۳۵۵ نفر به‌صورت مستقیم و برای ۵۹۱ نفر نیز به‌صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد می‌شود، خاطرنشان کرد: ۵۹ پروژه در بخش آب‌وخاک، ۱۱ پروژه در امور باغبانی، ۱۶ پروژه در بخش دامی و ۱۳ پروژه در بخش جنگل و مرتع‌داری افتتاح می‌شود.

میرعماد خاطرنشان کرد: ۳ پروژه در بخش صنایع تبدیلی، تکمیلی و کسب‌وکار نوین و ۱۴ پروژه نیز در بخش عشایری استان سمنان از دیگر طرح‌هایی است که در بخش کشاورزی به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه پنج هزار و ۵۴۲ خانوار استان سمنان از تسهیلات و منافع افتتاح این پروژه‌ها بهره‌مند خواهند شد، اضافه کرد: ۲۹ پروژه در گرمسار، ۲۵ پروژه در میامی، ۲۲ پروژه در شاهرود، ۱۵ پروژه در دامغان قرار دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: از مجموع پروژه‌های قابل‌افتتاح این بخش هشت پروژه متعلق به شهرستان سمنان، هفت پروژه در مهدی‌شهر، شش پروژه در سرخه و چهار پروژه در آرادان است.

کد خبر 4838265

منبع: مهر

کلیدواژه: جهاد کشاورزی سمنان دهه فجر بارش برف دهه فجر بوشهر شیراز گرگان تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان قزوین شهرکرد ایلام انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه بیرجند قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۱۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های عمرانی منطقه 12 تهران

عکاس امیر حسین جامه بزرگ

دیگر خبرها

  • پروژه های عمرانی منطقه 12 تهران
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • بازدید مدیرعامل سازمان عمرانی شهرداری تهران از سه پروژه
  • بلدیه تهران بعد از ۵۰ سال بازآفرینی شد
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال
  • احیای ساختمان قدیمی شهرداری تهران تا شهریور امسال | تغییرات جدید در ورودی بازار بزرگ تهران
  • بازآفرینی بلدیه تهران پس از ۵۰ سال + تصاویر
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار عمرانی استان سمنان افزایش یافت
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود