Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، مرتضی خاتمی، اظهار کرد: براساس اعلام وزارت بهداشت تیم‌های بهداشتی و مراقبت بیماری‌ها و عوامل کنترل در مبادی ورودی کشور از جمله فرودگاه‌ها مستقر هستند. آنها مراقبت‌های لازم را انجام می‌دهند تا کسانی که حتی مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا هستند، وارد کشور نشوند.

وی ادامه داد: البته هیچ موردی ولو مشکوک گزارش نشده است، ولی به هرحال باید مراقبت‌ها جدی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویروس بیشتر از حیوان به انسان منتقل می‌شود اما احتمال انتقال از انسان به انسان هم وجود دارد مهم آن است که اصول بهداشتی رعایت شود.

خاتمی تاکید کرد: باید از روبوسی با افراد مشکوک به علائم بیماری آنفلوآنزا جلوگیری شود و دست‌ها مرتبا شسته شود. علائم این بیماری شبیه آنفلوآنزا است.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر این‌که «اطلاع‌رسانی و آموزش مردم عاملی مهم در جلوگیری از ورود و شیوع ویروس کرونا در کشور به شمار می‌آید»، اظهار کرد: همان‌طور که می‌توان به راحتی از اشاعه این ویروس جلوگیری کرد در مقابلش با عدم مراقبت‌های جدی امکان شیوع هم وجود دارد، البته که فعلا جای هیچ‌گونه نگرانی نیست چون موردی گزارش نشده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 وزارت بهداشت ویروس کرونا کرونا قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۱۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما مشکوک هستیم که اعضای موساد از طریق یک پرواز، وارد کشور شده باشند | ما چنین کار کثیفی را تحمل نمی کنیم

به گزارش همشهری آنلاین، «حسین العزی» معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن (مستقر در صنعا) گفت: «ما مشکوک هستیم که اعضای موساد از طریق یک پرواز، وارد بندر المخا (جنوب غربی یمن) شدند».

به گزارش المیادین، معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن تأکید کرد: «ما انجام چنین کار کثیفی را تحمل نمی کنیم.»

پیشتر «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن از دستگیری یک جاسوس موساد در یمن خبر داد و گفت به زودی مستندات و اعترافات این جاسوس رژیم صهیونیستی منتشر خواهد شد.

کد خبر 845324 منبع: ایسنا برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه یمن

دیگر خبرها

  • همه‌چیز در مورد یک ویروس بهاری؛ بیشتر مراقب کودکان خود باشید
  • در نامه ای به وزیر بهداشت: وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • وزارت بهداشت حذف هپاتیت C در ایران را اعلام کند
  • توانایی واکسن سازی ایران را جهانی کردیم
  • ما مشکوک هستیم که اعضای موساد از طریق یک پرواز، وارد کشور شده باشند | ما چنین کار کثیفی را تحمل نمی کنیم
  • نشست مجازی تقوی با کوبایی‌ها
  • سیستم بهداشتی و پزشکی آماده ورود هوش مصنوعی مولد نیست!
  • شناسایی حدود۱۲ هزار بیمار مبتلا به دیابت و فشار خون درنیشابور
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد