Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سید سعید شاهرخی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: طبق اعلام دبیرخانه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی، استان همدان در ارزیابی ۹ ماهه اول سال جاری رتبه نخست کشور در پیشرفت پروژه‌های اقتصاد مقاومتی کسب کرده است.

وی با بیان اینکه سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی که در قالب ۲۴ بند ابلاغ شد تحولی در اقتصاد ایجاد کرد، گفت: این سیاست‌ها شرایطی برای تحول در اقتصاد فراهم و برخی اولویت‌های اقتصاد را مشخص کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار همدان با تاکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی در استان همدان سرلوحه تمامی برنامه‌هاست، گفت: یکی از پیشرفت‌های استان همدان در این حوزه موفقیت در واگذاری پروژه‌های به بخش خصوصی است که از حیث سهم ریالی استان همدان رتبه اول را دارا است.

شاهرخی سند راهبردی استان را که مطابق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و بر اساس راهبردهای دولت تدبیر و امید تدوین شده‌است مورد اشاره قرار داد و گفت: اولویت مهم در استان همدان توجه به معیشت، اشتغال و تولید است.

وی افزود: بر اساس این برنامه باید سالانه ۲۰ هزار شغل و ۵ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان همدان انجام شود.

شاهرخی همچنین از کلنگ زنی تأسیس گاوداری ۶ هزار رأسی در شهرستان ملایر در اینده ای نزدیک خبر داد و گفت: کلنگ زنی گاوداری ۶۰۰۰ راسی تا پایان سال ۹۸ انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: این پروژه با ۴ هزار میلیارد ریال اعتبار احداث می‌شود و بهره‌برداری از این طرح حدود ۳۰۰ نفر اشتغال ایجاد خواهد کرد.

کد خبر 4838169

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری همدان اقتصاد مقاومتی بارش برف دهه فجر بوشهر گرگان شیراز تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان قزوین شهرکرد ایلام انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه بیرجند قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۱۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمارستان سوختگی در غرب تهران ساخته می‌شود

وزیر بهداشت در جریان بازدید از پروژه‌های درحال ساخت استان تهران از ساخت بیمارستان سوختگی در غرب تهران با پیشرفت ۸۰ درصدی خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، بهرام عین‌اللهی امروز از پروژه‌های درحال ساخت بیمارستان سوختگی تهران، بیمارستان نوین شریعتی، عملیات ساخت و گودبرداری پروژه بیمارستانی موقوفه دکتر افشین در منطقه 22 تهران و پروژه درحال ساخت بیمارستان امام‌خمینی(ره) اسلامشهر بازدید کرد.

ساخت بیمارستان سوختگی در غرب تهران

وزیر بهداشت در حاشیه بازدید از پروژه بیمارستان سوختگی تهران که به همت دانشگاه علوم پزشکی ایران درحال ساخت است، گفت: به دلیل بروز سوانح و حوادث غیرمترقبه و نیاز به خدمات تخصصی سوختگی، این پروژه، در اولویت برنامه‌های وزارت بهداشت قرار گرفت.

وی افزود: این پروژه در سال 91 آغاز شده و در شروع دولت مردمی به پیشرفت حدود 62 درصدی رسیده بود و درحال حاضر با توجه به اولویت گذاری وزارت بهداشت به پیشرفت 80 درصدی رسیده است.

وجود 350 بیمارستان با عمر بالای 25 سال در کشور/ پروانه "بیمارستان گاندی" تمدید نشده بود

وزیر بهداشت گفت: در این بیمارستان با پیشرفته‌ترین تجهیزات و روش های درمانی و جراحی، سوختگی‌های شدید قابل درمان خواهد بود.

وی با بیان اینکه بیمارستان‌های سوختگی باید دارای شرایط عاری از میکروب و تهویه هوای مناسب باشند، تصریح کرد: در این پروژه مجهز، استانداردهای لازم برای بیمارستان سوختگی درنظر گرفته شده و جدیدترین تکنیک‌های ترمیم زخم مانند سلول‌های بنیادی در این مرکز قابل انجام است.

عین‌اللهی با بیان اینکه اعتبار خوبی برای ساخت و تکمیل این پروژه تخصیص داده شده است، گفت: قسمت‌های اصلی تا 98 درصد پیشرفت داشته و طبقات بالاتر روبه اتمام است؛ امیدواریم با بهره‌برداری از این پروژه و به‌کارگیری نیروی انسانی متخصص، بتوانیم گامی دیگر در مسیر خدمت به مردم برداریم.

بازدید از پروژه در حال ساخت بیمارستان نوین شریعتی

در ادامه، وزیر بهداشت از روند ساخت پروژه بیمارستان نوین شریعتی که به همت دانشگاه علوم پزشکی تهران در غرب تهران درحال ساخت است، بازدید کرد؛ بیمارستان هزار تختخوابی نوین شریعتی، یک بیمارستان راهبردی برای استان‌های تهران و البرز به شمار می‌رود که می‌ تواند نقش مهمی در خدمات رسانی به ویژه در زمان بروز بحران ایفا کند.

عین‌اللهی در ادامه بازدید از پروژه‌های سلامت، از عملیات ساخت و گودبرداری پروژه بیمارستانی موقوفه دکتر افشین در منطقه 22 تهران و بیمارستان در حال ساخت امام خمینی(ره) اسلامشهر که با پیشرفت فیزیکی 90 درصد آماده شده است نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اسکواش استان همدان رتبه پنجم کشور را در سال ۱۴۰۲ کسب کرد
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • اعتبار دانشگاه صنعتی شاهرود ۲۷ درصد بیشتر شد
  • دستگاه قضایی پیشران حمایت از تولید و اشتغال در استان تهران است
  • ۳۱ هزار شغل به همت ستاد اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان یزد احیا شد
  • وزیر بهداشت از پروژه‌های بیمارستانی در حال ساخت تهران بازدید کرد
  • بیمارستان سوختگی در غرب تهران ساخته می‌شود
  • آزادسازی ۹۰ هکتار زمین راکد در شهرک‌های صنعتی استان تهران
  • رتبه تورمی ایران در جهان مشخص شد
  • کسب رتبه دوم همدان در احداث خوابگاه‌های دانشجویی کشور