Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان بسیج مهندسین لرستان گفت: محموله اقلام کمکی سپاه استان لرستان به استان سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احسان کرم رضا پور در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک، به ارسال محموله اقلام کمکی به سیل‌زدگان استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و اظهار داشت: محموله اقلام کمکی سپاه استان لرستان توسط نیروهای بسیج مهندسین به استان سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این محموله شامل ۱۹۵ تخته فرش و گیلم فرش، ۶۰ رول موکت، چهار هزار و ۵۰۰ پتو، ۱۰۰ کیسه لباس، ۶۵۰ کیلو برنج، ۵۰ جفت کفش و ۵۰ جفت چکمه بوده است.

رئیس سازمان بسیج مهندسین سپاه استان لرستان عنوان کرد: همچنین ۱۰۰ پک غذایی، ۱۰۰ کارتون پودر لباسشویی، ۷۰۰ عدد آب‌معدنی، ۲۰ کارتون شیر خشک، ۱۵ کارتون روغن، ۱۵ کارتون ماکارونی و ۳۰۰ بسته پک لوازم بهداشتی نیز در قالب این محموله ارسال‌شده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۱۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار محیط زیست به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محمدرضا علیمرادی اظهار کرد: پیرو بارندگی اخیر سیستان و بلوچستان، سیلابی شدن رودخانه‌ها و سر ریز شدن بیشتر سدهای استان از جمله پیشین، زیردان و ادامه شرایط نامساعد جوی، استرس و تنش در حیات وحش به ویژه تمساح پوزه کوتاه (گاندو) دور از انتظار نیست از این رو احتمال خروج تمساح‌ها از برکه محل زیست اصلی وجود دارد.

وی بیان کرد: از ساکنان مناطق سیل زده درخواست می شود نسبت به تردد غیر ضروری در مناطق سیلابی، حاشیه رودخانه باهوکلات، هوتک‌ها، مرداب‌ها و مناطق حاشیه‌ای زیستگاه های حیات وحش تا زمان فروکش کردن سیلاب و برگشت به شرایط عادی، خودداری کنند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی محیط زیست سیستان و بلوچستان علیمرادی تصریح کرد: به منظور پیشگیری از وقوع حوادث تلخ و حملات احتمالی حیات وحش به مردم توصیه می‌شود در زمان مشاهده هر گونه جانور وحشی گرفتار در مناطق سیلابی، مراتب را به نزدیکترین اداره حفاظت محیط زیست اعلام و یا با سامانه شبانه روزی ۱۵۴۰ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • ‌اقدامات ‌سپاه در کمک به سیل زدگان ‌سیستان و بلوچستان
  • رئیسی، پیگیر آخرین وضعیت سیل در سیستان و بلوچستان شد
  • پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رییسی
  • تشریح امدادرسانی نیروی زمینی سپاه به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • محموله ۲۸ تنی مواد غذایی به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شد
  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان + فیلم
  • اقدامات نیروی زمینی سپاه جهت کمک به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • هشدار محیط زیست به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • عکس/ امدادرسانی به سیل زدگان کرمان و سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) امدادرسانی به سیل زدگان کرمان و سیستان و بلوچستان