Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-24@23:26:11 GMT

۸۰ درصد مبتلایان به کرونا بالای ۸۰ سال هستند

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۱۶۵۱

صراط:

رئیس سازمان بهداشت بشری و حمایت از حقوق مصرف کنندگان روسیه اعلام کرد: از مجموع بیماران مبتلا به ویروس کرونا در چین، 80 درصد آنها افراد بالای 60 سال هستند.

به گزارش میزان آنا پوپووا با بیان این مطلب افزود: دادههای رسمی آماری نشان می‌دهد، ۸۰ درصد بیماران بالای ۶۰ سال سن دارند و تقریباً همه در موارد شدید دارای آسیب شناسی جسمی همزمان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پوپووا افزود: تنها دو کودک زیر ۱۵ سال در میان مبتلایان به ویروس کرونا وجود دارند.

احتمال ورود ویروس کرونا به روسیه روس‌ها را بشدت نگران کرده است خصوصا اینکه روز شنبه یک تبعه چینی مظنون به ابتلا به این ویروس در استان ایرکوتسک در منطقه سیبری روسیه بستری شد.

چین همسایه روسیه است و در خاور دور با این کشور مرز مشترک دارد.

گسترش روزافزون روابط روسیه و چین و توسعه گردشگری و تجارت میان دو کشور، باعث شده است که در فرودگاه‌های روسیه اکثرا به سه زبان روسی، چینی و انگلیسی به مسافران فراخوان داده شود.

در مناطق توریستی مسکو و سن پترزبورگ نیز ممکن نیست در هر زمان از سال، دهها توریست چینی دیده نشوند.

روز پنجشنبه هفته گذشته دو نفر ازجمله یک تبعه چینی در سن پترزبورگ مظنون به ابتلا به بیماری کرونا بستری شدند اما نتایج آزمایشات نشان داد که به کرونا مبتلا نیستند.

گفتنی است، ویروس کرونا به تازگی در منطقه‌ای از چین شیوع پیدا کرده که تاکنون جان بیش از ۴۰ نفر را گرفته است. مقامات چین از مردم این کشور خواسته‌اند به شهر ووهان، محل انتشار این ویروس سفر نکنند و به ساکنان شهر هم توصیه شده در شهر بمانند.

بر اساس اطلاعات رسانه های روسی، شمار افراد مبتلا به بیماری کرونا در چین به بیش از ۲ هزار نفر رسیده است و در شبانه روز اخیر ۴۴۴ نفر به شمار این بیماران افزوده شده است و دهها تن هم جان خود را از دست داده اند.

برخی از سیاستمداران در شرق، آمریکا را متهم به دسیسه چینی برای توقف اقتصاد چین به هر قیمتی حتی انتشار ویرووس کرونا در بین مردم این کشور می کنند و برخی دیگر خوردن برخی غذاهای عجیب مانند گوشت خفاش یا مار را دلیل انتقال این ویروس مرگبار در کشوری می دانند که مردم آن به خوردن غذاهای عجیب و باورنکردنی مشهورند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ویروس کرونا مبتلایان سازمان بهداشت صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۱۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بوشهر گفت: ۹۸ درصد روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان بوشهر راه مناسب و آسفالت دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، بهرام اسدی اظهار کرد: در حال حاضر ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بالای ۲۰ خانوار این استان از راه مناسب و آسفالت برخوردار هستند.

وی افزود: تنها هفت روستای این استان با جمعیت بالای ۲۰ خانوار فاقد راه آسفالته هستند که ساخت راه ۵ روستا با منابع ملی و استانی در برنامه امسال است.

معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جادی‌ای بوشهر عنوان کرد: هدف‌گذاری سال گذشته این اداره کل احداث و بهسازی ۲۳ کیلومتر راه روستایی بود که ۴۹ کیلومتر اجرایی شد که دو برابر هدف‌گذاری اولیه رقم خورد.

اسدی اضافه کرد: اکنون ۳۹ پروژه راه روستایی با اعتبار ۴ هزار میلیارد ریال در بوشهر فعال است.

منبع: فارس

کد خبر 747435

دیگر خبرها

  • (ویدیو) استقبال سرد چینی‌ها از بلینکن
  • استقبال سرد چینی‌ها از بلینکن
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • اعلام جزئیات جدید درباره واردات خودرو جانبازان؛ اول جانبازان بالای ۷۰ درصد، بعد جانبازان ۵۰ درصد
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره مند شدند
  • ۹۸ درصد روستاهای بوشهر راه آسفالت دارند
  • وال استریت ژورنال: آمریکا طرح تحریم برخی بانک‌های چینی را در دستور کار قرار داد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • بیماری ایکس ؛ همه گیری بعدی جهانی در راه است؟
  • بیماری ایکس؛ همه‌گیری بعدی جهانی در راه است