Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی نائل قراملکی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بهسازی سیستم روشنایی باند فرودگاه ارومیه به طول سه‌هزار و ٢۵٠ متر با هدف بالا بردن کیفیت زیرساخت‌ها و همچنین تامین تجهیزات به روز جهت ایمنی بیشتر پروازها اجرایی شده‌است.

وی اظهار داشت: احداث پست برق به مساحت ١٠٠ مترمربع، تجهیز آن به ۱۲ دستگاه‌ جدید و کابل کشی به طول ٢ هزار و ٢٠٠ متر از جمله اقدامات انجام شده در این پروژه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بیان کرد: امیدواریم با اجرای این طرح، امنیت پروازها در این باند بیش از پیش افزایش یابد.

آذربایجان‌غربی سه فرودگاه در شهرهای ارومیه، خوی و ماکو دارد ولی بخش قابل توجهی از پروازهای این استان از طریق فرودگاه ارومیه انجام می‌شود؛ تهران، مشهد و استانبول سه مسیر پروازی پرتردد فرودگاه ارومیه به شمار می‌رود.

روزانه به طور متوسط پنج پرواز و هفته‌ای ۳۹ پرواز، شامل ٢ پرواز به مقصد مشهد و ٢ پرواز به مقصد استانبول و ۳۵ پرواز به مقصد تهران توسط شرکت‌های هواپیمایی مختلف از فرودگاه ارومیه انجام می‌شود.

برچسب‌ها آذربایجان غربی پرواز ارومیه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی پرواز ارومیه آذربایجان غربی پرواز ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۱۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز‌های خارجی به دبی همچنان تعلیق است

جواد صالحی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تمامی پروازهای بین المللی در فرودگاه امام خمینی برقرار است گفت: صبح امروز برای ساعاتی با توجه به افزایش امنیت، پروازها با تاخیر مواجه شده بودند که همزمان با برداشته شدن محدودیت ها پروازها به حالت عادی بازگشتند.

وی افزود : در حال حاضر تنها پروازهای دبی، امارات و شارجه به دلیل بارش سنگین باران و آبگرفتگی فرودگاه ها با مشکل و تاخیر مواجه است که بلافاصله بعد از عادی شدن شرایط پروازها برقرار می شود.

او تاکید کرد: به تمامی شرکت های هواپیمایی که پرواز به مقاصد دبی و کشورهای جنوبی دارند اعلام کرده ایم که آخرین وضعیت پروازی را به مسافران خود اعلام کنند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • واکنش فرودگاه امان به ممنوعیت پرواز عراق - ایران
  • پرواز‌های خارجی به دبی همچنان تعلیق است
  • تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
  • (ویدئو) از سرگیری پروازها در فرودگاه اصفهان
  • خبر سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • پرواز‌ها در فرودگاه‌های کشور به حالت عادی بازگشت
  • خبر فوری سازمان هواپیمایی کشور درباره از سرگیری پروازها
  • توقف پروازهای دبی؛ مسافر پیش‌از عزیمت به فروگاه پروازها را چک کند
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۳۰ فروردین
  • دبی به معنای واقعی غرق شد ! + ویدئو | تصاویری از باند پرواز فرودگاه در میان آب