Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@15:52:20 GMT

دستگیری سارق سیم های برق در چرداول

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۱۶۸۶

دستگیری سارق سیم های برق در چرداول

سرپرست انتظامی چرداول از دستگیری سارق حرفه ای با ۴ فقره سرقت سیم برق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛ سرهنگ امیر بازیار اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم برق در برخی مناطق شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، یک نفر سارق شناسائی و با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست انتظامی شهرستان با بیان اینکه متهم در بازجوئی‌های اولیه به ۴ فقره سرقت سیم برق اعتراف کرد، خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ بازیار به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چرداول سرقت سیم و کابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۱۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد موسوی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: با وقوع چند فقره سرقت محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری بخش دیشموک این فرماندهی قرار گرفت.

وی بیان داشت: مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی با انجام تحقیقات پلیسی گسترده و گشت زنی‌های هدفمند یک سارق را شناسایی و در حین سرقت دستگیر کردند.

موسوی افزود: متهم در بازجویی‌های اولیه به سرقت مقدار زیادی محتویات درون خودرو در سطح شهرستان کهگیلویه اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شد.

کد خبر 6086373

دیگر خبرها

  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستگیری سارقی که مجهز به پابند الکترونیک بود
  • سارق حرفه‌ای محتویات درون خودرو در کهگیلویه دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه