Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی نیروی هوایی آمریکا از توقف ارسال انواع تسلیحات به ارتش عراق خبر داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «برایان براکِنز» سخنگوی نیروی هوایی ارتش ایالات متحده بامداد امروز (سه‌شنبه) گفت که واشنگتن ارسال انواع تسلیحات و مهمات به نیروهای امنیتی عراق را متوقف کرده است.

براکنز در ایمیلی به نشریه «اینساید دیفِنس» اظهار داشت که دلیل توقف ارسال تسلیحات و مهمات به عراق، نگرانی‌های امنیتی مرتبط با افزایش تنش‌ها در این کشور و اتفاقات متعاقب ترور سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و «ابو مهدی المهندس» معاون سازمان الحشد الشعبی عراق است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نوشته وبگاه «راشاتودی»، وی در این باره توضیح داد توقف ارسال تسلیحات به عراق شامل قطعات یدکی و موشک‌های مورد نیاز ناوگان جنگنده‌های «اف-16» نیروی هوایی این کشور نیز می‌شود.

سخنگوی نیروی هوایی آمریکا همچنین افزود که ارسال تسلیحات در زمانی که شرایط عراق به اندازه کافی امن شود، از سر گرفته خواهد شد.

«سارا سیروتا» خبرنگار اینساید دیفنس در حوزه نیروی هوایی آمریکا در این گزارش نوشت که آخرین محموله ارسالی تسلیحات آمریکایی به عراق در چهاردهم نوامبر سال ۲۰۱۹ و به ارزش ۱.۸ میلیارد دلار انجام شد که قرارداد آن در می ۲۰۱۶ امضا شده بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تسلیحات و مهمات ارتش ایالات متحده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۱۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است

سرهنگ مهدی میدانی رئیس اداره قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش روز گذشته و در آیین افتتاح نخستین اجلاسیه نماز در نیروی هوایی ارتش گفت: نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امسال مهم ترین برنامه خودش را با موضوع نماز آغاز کرد.


اجلاس سراسری نماز که امروز در نیروی هوایی آغاز به کار کرد، اولین اجلاس سراسری در بین کارکنان نیروی هوایی ارتش بود اما از خرداد سال پیش که اجلاس نماز در ارتش برگزار شد، بیش از 130 اجلاس در کل ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد که تا خرداد امسال ادامه دارد.
سال گذشته جشنواره حدیث ما در ارتش "با نماز در سیره امام علی (ع)" که کتاب بسیار خوبی در زمینه نماز است برگزار شد و این جشنواره با استقبال و حضور بیش از 14 هزار نفر به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • عفو بین‌الملل: آلمان ارسال تسلیحات به اسرائیل را متوقف کند
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه
  • روسیه: به اقدامات تحریک‌آمیز لهستان پاسخ می‌دهیم
  • یونان: هیچ سامانه پدافند موشکی به اوکراین ارسال نمی‌کنیم
  • مرتفع سازی حاشیه باغ گیاه شناسی متوقف شد
  • سخنگوی وزارت خارجه : آمریکا در ۳ هفته اخیر پیام‌های متعددی را از کانال‌های مختلف دیپلماتیک به ایران ارسال کرد
  • امیرعبداللهیان: اروپایی‌ها فروش تسلیحات به رژیم اسرائیل را متوقف کنند