Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@15:44:35 GMT

گزارش سرقت در مناطق سیل زده نیکشهر اعلام نشده است

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۱۸۳۲

گزارش سرقت در مناطق سیل زده نیکشهر اعلام نشده است

فرمانده نیروی انتظامی نیکشهر با اشاره به اینکه پلیس در تراز انقلاب اسلامی را در مناطق سیل زده استان شاهد بودیم، گفت: گزارش سرقت در مناطق سیل زده نیکشهر اعلام نشده است.

«سرهنگ حمید نوری» با بیان این مطلب به خبرنگار شبستان گفت: نیروی انتظامی به اتفاق دیگر دستگاه های اجرایی در کنار مردم سیل زده جنوب استان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

 

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نیکشهر ادامه داد: توزیع بسته های غذایی، خدمات پزشکی، توزیع اقلام بهداشتی و توزیع وسایل گرمایشی، بازگشایی مسیرها، استقرار گروه های جهادی برای طبخ و توزیع غذای گرم بین مردم و امداد هوایی از جمله اقدامات نیروی انتظامی در مناطق سیل زده استان بوده است.

 

نوری یادآور شد: با تقویت واحدهای گشتی امنیت قابل قبولی را ایجاد کرده ایم به طوری که گزارش سرقت در مناطق سیل زده نیکشهر اعلام نشده است.

 

وی افزود: سیل زدگان در مورد نا امنی و سرقت اموال هیچ گونه دغدغه ندارند.

 

فرمانده نیروی انتظامی نیکشهر با اشاره به اینکه هم اکنون نیروی انتظامی شهرستان در حال انتقال کمک های مردمی به مناطق سیل زده است، گفت: پلیس در تراز نظام جمهوری اسلامی در کنار مردم و خدمت گذار مردم است.

 

نوری گفت: پلیس علاوه بر تامین و برقراری نظم و امنیت در حوادث و بلایای طبیعی یار و یاور مردم خواهد بود.

پایان پیام/516

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما فهما مسجد روزنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد گزارش سرقت خدمات پزشکی نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۱۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در اجرای وظایف انتظامی و انقلابی کم نمی‌گذاریم، اگر در طرح نور به دنبال صیانت از دخترانمان هستیم، علیه برهم‌زنندگان نظم و امنیت جامعه هم تلاش می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سردار احمد رضا رادان در همایش بزرگ مردم قم در حمایت از "طرح نور" که در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها برگزار شد اظهار داشت: دشمن تلاش فراوان کرد که جلوه بدهد، پلیس تنهاست، ولی مردم در کنار پلیس و همراه و همگام پلیس هستند.

وی افزود: در معرکه‌های مختلف دشمن به این نتیجه رسید در نبرد با ایران جز شکست چیزی در برندارد، دشمن در برابر عزم و اراده، تقوا و ایمان و جهاد رزمندگان اسلام در حقیقت ره به جایی نخواهد برد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: در هشت سال دفاع مقدس، مردم ما ثابت کردند که تا پای جان برای اسلام هستند،  مادری، خواهری، پدری، نبود که مشوق رزمنده نباشد و بعد از شهادتِ فرزند سجده شکر می‌کردند از این موهبت الهی.

این خبر در حال تکمیل است...

 

دیگر خبرها

  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • نگاه ما به موضوع حجاب و عفاف هرگز امنیتی و انتظامی نیست
  • تجمع مردمی و بانوان کرمانشاهی در حمایت از اجرای «طرح نور»
  • اجتماع مردم قم در حمایت از فراجا برگزار می‌شود
  • تجمع مردمی حمایت از «طرح نور» در خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • انهدام باند سارقان احشام در بیله سوار
  • ماینرهای قاچاق در نیکشهر کشف شد
  • کشف میلیاردی ماینرهای قاچاق در نیکشهر
  • سارق منازل در کنگان دستگیر شد
  • امکانات نیروی انتظامی باید بهبود پیدا کند