Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام نوری‌زاده در مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی و مراسم فاطمیه که در مسجد امام رضا (ع) شهرستان ورامین برگزار شد، گفت: داعش آمده بود در منطقه بماند اما سردار سلیمانی و یارانش آن را نابود کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان: حجت‌الاسلام «سید ناصرالدین نوری‌زاده» در مراسم گرامیداشت سردار سلیمانی و مراسم فاطمیه که در مسجد امام رضا (ع) شهرستان ورامین برگزار شد، تصریح کرد: خوش به حال سردار سلیمانی که عمری در حال جهاد بود و در پایان عمرش مُهر شهادت بر روی کارنامه‌اش خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران، با بیان اینکه شهید سلیمانی در طول چهل سال انقلاب مدام مشغول جهاد بود، ادامه داد: شما در هیچ جا مشاهده نکردید که ایشان وابسته به عنوان‌هایی از جمله سردار، سپهبد و ... باشند، بلکه همیشه خود را سرباز ولایت می‌دانستند و بعد از شهادت خود در وصیت‌نامه‌شان آوردند که بر روی سنگ قبرم بنویسید سرباز انقلاب هستم.

 

وی افزود: داعش آمده بود در منطقه بماند اما سردار سلیمانی و یارانش آن را نابود کردند. سردار سلیمانی چهره‌ای بین‌المللی بود و همانگونه که در احادیث مشاهد کرده‌ایم کسی که برای خدا قدم بردارد، خدا به او عزت می‌دهد. حقیقتا سردار قاسم سلیمانی برای خدا جهاد کرد.

 

نوری‌زاده اظهار کرد: شهادت سردار سلیمانی برکات فراوانی داشت که یکی از مهم‌ترین آنها اتحاد بیشتر بین کشورهای عراق و ایران بود و یک درس مهم هم به همگان داد که باید سرباز و مطیع امر ولایت باشیم.

 

رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان تهران بیان کرد: چهل سال پای این انقلاب ایستاده‌ایم. اگر پای ولی فقیه نباشیم دشمنان هر دو یعنی ملت و ولی فقیه را می‌زنند. دشمنان ما برای نابودی این انقلاب از هیچ‌ تلاشی دریغ نمی‌کنند. دشمنان می‌خواهند جوانان ما را از این راه دور کنند. آنها کینه این انقلاب و نظام را به دل دارند.

 

وی در پایان یادآور شد: اگر می‌خواهیم جوانان و نوجوانان از بسیاری از خطرات دشمنان محفوظ باشند باید آنها را با مساجد پیوند بزنیم.

 

 

 

منبع: خبرگزاری ایسنا

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد رویداد ملی فهما مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد روزنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد فاطمیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۱۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم گرامیداشت ثبت ملی سیاه‌دوزی و لعبتک در سیستان برگزار شد

محمدهادی طهرانی‌مقدم در مراسم گرامیداشت ثبت سیاه‌دوزی و مهارت ساخت عروسک لعبتک سیستان در فهرست میراث ملی ناملموس اظهار کرد: ایجاد شور و نشاط اجتماعی یکی از وظایف اصلی و اولویت‌های اداره کل میراث‌فرهنگی در سطح استان است که نمونه آن نیز برپایی جشنواره‌ها و برنامه‌های فرهنگی متنوع است.
وی افزود: در ایام نوروز امسال ۲۱۸ برنامه در استان تدوین شد که ۴۳ مورد آن مربوط به برگزاری جشنواره‌ها است و در کنار آنها نیز نوروزگاه‌های مختلفی را در پایگاه‌های ملی و جهانی پیش‌بینی کرده‌ایم.

به گفته طهرانی‌مقدم؛ در روز‌های پایانی سال گذشته توسط معاونت میراث فرهنگی، شش پرونده ثبت میراث ناملموس استان تهیه و پس از داوری در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسید که در این مراسم آثار ارزشمندی که شامل عروسک محلی لعبتک و سیاه‌دوزی که حاصل دست هنرمندان سیستان است رونمایی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • مراسم احیاء شب های قدر و عزاداری شهادت امام علی(ع) در کرمانشاه
  • رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران: سخنرانی رئیس‌جمهور در مراسم محوری ۱۲ فروردین در حرم امام خمینی (ره) / مراسم گرامیداشت 12 فروردین با محوریت مساجد برگزار می شود
  • برگزاری مراسم شب قدر در ۶۸ مکان محوری خراسان شمالی
  • برگزاری مراسم شب قدر در بیش از ۹۵ مسجد شهرستان بهار
  • احیای شب‌های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • احیای شب های قدر در مسجد موزه انقلاب و دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • مراسم شب های قدر در باغ موزه دفاع مقدس برگزار می‌شود
  • مراسم گرامیداشت ثبت ملی سیاه‌دوزی و لعبتک در سیستان برگزار شد
  • مراسم جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) در استان یزد
  • برپایی سفره کریمانه در مسجد جامع موزه انقلاب و دفاع مقدس