Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@05:21:21 GMT

آتش‌سوزی منزل مسکونی در روستای «توتورقان» + فیلم

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۱۸۷۴

آتش‌سوزی منزل مسکونی در روستای «توتورقان» + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، یک خانه مسکونی در روستای توتورقان شهرستان قیدار در استان زنجان دچار آتش‌سوزی شد که فیلم آن را مشاهده می‌کنید.

منبع: محمد – قیدار (روستای توتورقان)

 

 

بیشتر بخوانید: آتش‌سوزی منزل مسکونی در روستای «پیشبر» + فیلم 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۱۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰ روستای گلستان مددجوی فاقد مسکن ندارند

زنگانه با اشاره به استمرار فعالیت‌های عمرانی برای ساخت ۶۶ هزار واحد مسکونی در شهر‌ها و روستا‌های این استان گفت: حدود ۱۴ درصد از منازل در حال ساخت نهضت ملی مسکن، متعلق به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری دانشجو، علی محمد زنگانه عصر امروز در آیین واگذاری۲۱۰۰ واحد مسکونی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در استان گلستان گفت: در حال حاضر بیش از ۶۶ هزار واحد مسکونی در مناطق شهری و روستایی گلستان در قالب نهضت ملی مسکن در حال ساخت است که حدود ۱۴ درصد از این خانه‌ها ویژه مشمولین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی است.
 وی ادامه داد: از مجموعه حدود هزار روستا در استان گلستان، ۸۰ درصد از قریه‌ها مددجوی فاقد مسکن ندارند.

 زنگانه افزود: طی ۲۵ ماه گذشته ۳۶۰۰ واحد مسکونی تحویل مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی شده است که از این تعداد ۱۵۳۰ واحد در سال ۱۴۰۱ و مابقی امروز انجام شده است.

 گفتنی است با حضور جمعی از مدیران استانی و به صورت همزمان با سراسر کشور امروز ۲۱۰۶ واحد مسکونی با اعتبار ۹۵۰۰ میلیارد ریال نوسازی و بهسازی و به مددجویان کمیته امداد در استان گلستان تحویل داده شد.

مدیرکل کمیته امداد امام (ره) گلستان هم در این مراسم گفت: طی سال ۱۴۰۲ تعداد ۳۹۷ مورد تعمیرات مسکن با ۸۰ میلیارد ریال اعتبار، ۲۷۷ مورد احداث فضای جانبی با ۴۶ میلیارد ریال، ۵۵۲ مورد لوله‌کشی گاز با ۵۶ میلیارد ریال و ۱۹ مورد مساعدت خرید نهضت ملی مسکن با ۱۵ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در گلستان داشتیم.

عیسی بابایی ادامه داد: برای ساخت و احداث هر واحد هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض پرداخت شد و هزینه‌های صدور پروانه، امتیازات آب، برق، گاز، نمای ساختمانی و ایزوگام به صورت مجانی انجام شده است.
وی افزود: در مجموع با کمک خیرین و مشارکت‌های مردمی و تسهیلات ارایه شده برای هر واحد مسکونی حدود سه میلیارد ریال در اختیار مالکین قرار داده شد.

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ روستای گلستان مددجوی فاقد مسکن ندارند
  • انفجار گاز یک خانه روستایی در گناباد را تخریب کرد
  • انفجار گاز، یک خانه روستایی در گناباد را تخریب کرد
  • انفجار گاز، یک خانه در گناباد را تخریب کرد
  • انفجار خانه در قزوین ۵ نفر را مصدوم کرد / حال ۲ مصدوم وخیم است
  • انفجار منزل مسکونی در قزوین ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • انفجار منزل مسکونی ۵ مصدوم برجای گذاشت
  • انفجار منزل مسکونی در قزوین ۵ مصدوم بر جا گذاشت
  • انفجار منزل مسکونی در قزوین ۵ مصدوم بر جای گذاشت
  • صدور حدود ۱۰ هزار بیمه آتش‌سوزی منزل در اصفهان با سامانه «اصپاک»