Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-18@22:17:23 GMT

عکس/ اسکن تعیین درجه "تب" از مسافران

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۱۹۹۲

عکس/ اسکن تعیین درجه 'تب' از مسافران

عکس/ اسکن تعیین درجه "تب" از مسافران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: اسکن درجه تب کرونا چین صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۱۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ

سفر با قطار به‌دلیل امنیت و راحتی بیشتر، هزینه مقرون‌به‌صرفه و امکانات متنوع، همواره طرفداران زیادی دارد.

بسیاری از مردم برای آغاز پیش فروش بلیط قطار روزشماری می‌کنند تا بلیط قطار سیمرغ را خریداری کنند. این قطار بعد از قطار زندگی بهترین قطار چهارستاره متعلق به شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا است که باکیفیت‌ترین امکانات رفاهی و خدمات را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. در این مطلب، قصد داریم درباره امکانات قطار چهارستاره سیمرغ، مزایا و نحوه خرید اینترنتی بلیط آن صحبت کنیم.

در قطار چهارستاره سیمرغ چه امکاناتی در اختیار مسافران قرار می‌گیرد؟

همان‌طورکه در مقدمه هم اشاره کردیم، بعد از قطار زندگی، سیمرغ در جایگاه دوم بهترین قطار شرکت حمل‌ونقل ریلی رجا قرار می‌گیرد و خدمات رفاهی و امکانات باکیفیتی را برای مسافران خود فراهم می‌کند. موضوعی که باعث پرطرفدارشدن این قطار عالی یا TOP در بین مسافران مسیرهای ریلی مختلف شده، قیمت مناسب و مقرون‌به‌صرفه آن است. امکانات ارائه‌شده در قطار سیمرغ در حد امکانات موجود در قطارهای پنج‌ستاره است و بلیط آن نسبت به این قطار قیمت مقرون‌به‌صرفه‌تری دارد. در این قطار، 8 کوپه 4نفره وجود دارد و مسافران از امکانات زیر بهره‌مند می‌شوند:

وجود دو عدد پریز 220ولتی در هر سمت کوپه وجود سیستم صوتی و تصویری با قابلیت پخش شبکه‌های تلویزیونی در کوپه‌ها پنجره‌هایی با شیشه دوجداره و قابلیت بازشدن دوجداره‌بودن بدنه کوپه‌ها برای عایق صدا و حرارت سیستم تهویه مطبوع وجود سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی در ابتدا و انتهای واگن‌ها پذیرایی از مسافران با شام درصورت خرید بلیط کلاس ویژه سرویس خواب تمیز و بهداشتی وجود کتابخانه برای دریافت کتاب و مطالعه آن در طول مسیر ریلی ارائه ویلچر به مسافران سالمند، بیمار و معلول جسمی سیستم احضار مهماندار در داخل هر کوپه رستوران با غذاهای باکیفیت و مهمانداران آموزش‌دیده و باتجربه پذیرایی از مسافران با میان‌وعده کیک، آبمیوه، چای و آب‌معدنی وجود یخچال و مایکروفر در کوپه مهمانداران قطار وجود جعبه کمک‌های اولیه سیستم سرمایشی و گرمایشی قابلیت تنظیم میزان نور در داخل کوپه‌ها

خرید اینترنتی بلیط قطار چهارستاره سیمرغ چه مزایایی دارد؟

مزایایی که باعث شده خرید اینترنتی بلیط قطارهای مختلف ازجمله سیمرغ در تمام ایام سال به‌ویژه در زمان پیش فروش قطار طرفدار داشته باشد، شامل موارد زیر می‌شوند.

صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های رفت‌وآمد

اولین و مهم‌ترین مزیتی که می‌توان برای خرید اینترنتی بلیط قطار نام برد، صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌های رفت‌وآمد است. مسافران به‌راحتی می‌توانند با مراجعه به یکی از سایت‌های معتبر فروش بلیط قطار، بلیط قطار چهارستاره سیمرغ را به‌صورت آنلاین و در کوتاه‌ترین زمان ممکن تنها با چند کلیک ساده خریداری کنند. دیگر نیاز نیست که وقت خود را برای خرید حضوری بلیط هدر دهید؛ به‌این‌ترتیب، در زمان شما نیز صرفه‌جویی خواهد ش.

بهره‌مندی از تخفیف‌های ویژه در قیمت بلیط

سایت‌های ارائه‌دهنده خدمات آنلاین گردشگری هر چند وقت یک ‌بار بلیط‌های قطارهای مختلف ازجمله سیمرغ را با تخفیف‌های ویژه و قیمت ارزان به‌فروش می‌رسانند؛ بنابراین، یکی دیگر از مزایای خرید اینترنتی بلیط قطار بهره‌مندی از این تخفیف‌های ویژه است.

اطلاع از زمان حرکت و توقف‌های قطار در مسیر

مزیت دیگری که در خرید اینترنتی بلیط قطار وجود دارد، این است که مسافران می‌توانند در مدت‌زمان کوتاهی ازطریق سایتی که بلیط قطار را در پیش فروش قطار یا هر زمان دیگری خریداری کرده‌اند، از زمان حرکت قطار و توقف‌های آن در مسیر ریلی موردنظر آگاه شوند و بدانند که در ایستگاه راه‌آهن کدام از شهرها برای پیاده‌کردن یا سوارکردن مسافرها توقف می‌کند.

امکان مطالعه سوال‌های متدوال کاربران در سایت

در زمان خرید اینترنتی بلیط قطار، کاربران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره میزان رضایت کاربران از قطار چهارستاره سیمرغ، حجم بار مجاز برای حمل با قطار، نحوه استرداد یا کنسلی بلیط، مدارک موردنیاز برای سوارشدن به قطار و ... را افزایش دهند.

امکان خرید بلیط در تمام موقعیت‌های زمانی و مکانی

در زمان و مکان خرید اینترنتی بلیط قطار هیچ‌گونه محدودیتی وجود ندارد. شما در هر مکانی که باشید و در هر ساعت از شبانه‌روز، می‌توانید با دسترسی به گوشی هوشمند یا لپ‌تاپ و کامپیوتر خود برای خرید بلیط قطار سیمرغ یا هر قطار دیگری اقدام کنید.

دریافت بلیط المثنی از سایت‌های معتبر

اگر بنابه هر دلیلی مسافران فایل دیجیتال بلیط قطار را گم کنند یا به آن دسترسی نداشته باشند، به‌راحتی می‌توانند ازطریق سایتی که بلیط را از آن خریداری کرده‌اند، بلیط المثنی را دریافت کرده و در زمان عبور از گیت ایستگاه راه‌آهن و سوارشدن در قطار به مأمور نشان دهند.

اطلاع از تاریخ دقیق پیش فروش بلیط‌های قطار

سایت‌هایی که در حوزه ارائه خدمات آنلاین گردشگری مشغول به فعالیت هستند، با دریافت ایمیل و شماره موبایل کاربران، آن‌ها را با ارسال ایمیل یا پیامک از تاریخ دقیق پیش فروش قطارهای مختلف آگاه می‌کنند. با این مزیت، دیگر نگران اتمام بلیط‌ها نخواهید بود و به‌سرعت می‌توانید برای خرید اینترنتی بلیط قبل از تمام‌شدن بلیط‌های مسیر موردنظرتان اقدام کنید.

نحوه خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ از سایت فلای تودی

برای خرید اینترنتی بلیط قطار چهارستاره سیمرغ، در مرحله اول وارد سایت فلای تودی، بهترین سایت ارائه‌دهنده خدمات آنلاین گردشگری ایران، شوید. سپس از بخش منو یا نوارابزار سایت، گزینه قطار را انتخاب کنید و وارد صفحه جدیدی شوید. در این صفحه، باید نوع بلیط خود ازنظر یک‌طرفه یا رفت‌وبرگشت‌بودن، مبدأ سفر، مقصد سفر، تاریخ سفر و تعداد مسافران را وارد کرده و روی گزینه جستجو کلیک کنید. قبل از کلیک روی این گزینه می‌توانید تیک گزینه‌های "کوپه دربست می‌خواهم" و "حمل خودرو می‌خواهم" را نیز درصورت تمایل فعال کنید.

وقتی روی گزینه جستجو کلیک کردید، شاهد صفحه جدیدی خواهید بود که در آن نتایج جستجو و تمام بلیط‌های موجود در تاریخ مدنظر شما موجود هستند. در مرحله بعد، برای مشاهده بلیط قطارهای سیمرغ از فیلترهای سایت فلای تودی کمک بگیرید و درنهایت با انتخاب بلیط، واردکردن اطلاعات مسافران، پرداخت آنلاین هزینه بلیط و دریافت بلیط ازطریق ایمیل یا پیامک، مراحل خرید را به‌اتمام برسانید. پرترددترین مسیرهای ریلی که مسافران برای طی‌کردن آن بلیط قطار چهارستاره سیمرغ را تهیه می‌کنند، عبارت‌اند از: مسیرهای تهران-مشهد، مشهد-تهران، زنجان-مشهد، مشهد-زنجان، تهران-یزد و یزد-تهران.‌

کد خبر 745755

دیگر خبرها

  • وضعیت فرودگاه دبی پس از هجوم مسافران برای ترک این شهر | ویدئو
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • سیل بی‌سابقه در دبی، اختلال در زندگی مردم و مسافران (فیلم)
  • راهنمای خرید اینترنتی بلیط قطار سیمرغ
  • سیل و طوفان امارات نتیجه بارورسازی ابرها بود؟ + عکس
  • جاده‌های خونین و مسافران بی‌دفاع
  • افتتاح دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان امام رضا(ع) تبریز
  • بازدید ۱۵۷ هزار نفر از موزه‌های استان همدان
  • رشد 48 درصدی راه آهن در جابه جایی مسافران حومه ای
  • هشدار ستاد مدیریت بحران کیش به ساکنان و مسافران