Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@08:51:48 GMT

سقوط مرگبار پیرمردی 73 از درخت

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۲۰۴۹

سقوط مرگبار پیرمردی 73 از درخت

پیرمرد73 ساله بر اثر سقوط از درخت در روستای کلیدسر آستانه اشرفیه جان باخت.

به گزارش خبرگزاری برنا از گیلان ؛ سرهنگ حمید محمدی‌نسب فرمانده انتظامی آستانه‌ اشرفیه امروز گفت : این پیرمرد که کارگر باغ بود هنگام هرس درخت سقوط و پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات در گذشت.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: درخت سقوط مرگبار پیرمرد 73 ساله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۲۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد شهروند نی ریزی برای جلوگیری از خشکسالی در پی خشک شدن درختان پسته

شهرستان نی ریز در استان فارس واقع شده است. در روستا‌های اطراف این شهرستان درختان پسته‌ای وجود دارد که به دلیل کمبود آب در حال خشک شدن است. به گفته روستائیان در گذشته قناتی وجود داشت که این درختان از آن آبیاری می‌شدند اما هم اکنون طمع آب این قنات‌ها تغییر کرد و درختان پسته خشک شدند.

شهروندخبرنگار ما با مطرح کردن این مشکل از مسئولان درخواست رسیدگی کرد و هشدارهایی برای کمبود آب و خشکسالی داد و برای جلوگیری از خشکسالی راه حل هایی ارائه کرد که می تواند تا بخشی از این مشکلات را حل کند. در ادامه می توانید این مطلب را مطالعه کنید.

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام خسته نباشید می‌خواستم یک مساله مهم را پیگیری کنید تا به گوش مسئولان ما برسد. چند وقت پیش در روستا‌های اطراف نی ریز استان فارس دلیل خشک شدن باغ‌های پسته را پرسیدم روستاییان گفتند قبلا اینجا قنات داشت با آب دائمی و کشاورزی دائمی تا چاه‌های عمیق زده شد یکی پس از دیگری قنات‌ها خشک شدند. عمقشان هر روز بیشتر می‌شد کم کم آب چاه‌ها شور شد و بعد از آن تلخ می‌شد، تا جایی که درختان پسته تحمل این آب‌های اسیدی را نداشتند و خشک شدند و کار روستا‌ها به جایی رسید که آب خوردن نداشتند و با هزینه بالا برایشان آب لوله کشی نه چندان مرغوب آورده شد.  این داستان عبرت آموزی به ما درس مهمی می‌دهد این که اگر قرار است قنات‌ها خشک شوند چاه‌ها خشک شوند و درختان از بین بروند و زمین فرونشست کند از همین الان تصور کنیم به این مرحله رسیده ایم با یک انقلاب عمومی تمام چا‌ه ها را با بتن پر کنیم تا قنات‌های باقی مانده خشک نشوند چاه‌ها در مناطقی که قنات ندارند سرسختانه کنترل شوند تا سطح آب‌های زیرزمینی پایین‌تر نروند. مساله دیگر درخت کاری‌های غیر اصولی در شهرها، حاشیه شهر‌ها و پارک‌ها است درختان بی حاصل و بعضی از آنها مضر هستند که هر روز بر تعداد بی خاصیت آنها افزوده می‌شود چمن کاری‌ها که قاتل آب هستند و می بینم روزی که آبی نباشد تا این حجم از درخت را سیراب کند فاصله‌ی درختان و نوع درخت اصلا رعایت نمی‌شود.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • فیلم «درخت گردو» فاقد نگاه سیاسی و حاکمیتی است
  • پیشنهاد شهروند نی ریزی برای جلوگیری از خشکسالی در پی خشک شدن درختان پسته
  • فیلم| سیل در جنوب چین مرگبار شد
  • شهرهایی که درختان را اولویت قرار دادند
  • کاشت یک میلیارد درخت راه حلی موثر برای مقابله با بیابانزایی
  • ضربه مرگبار به اوسمار در آستانه بازی با سپاهان
  • دستگیری یکی از عوامل قطع ۷۰ اصله درخت در بهشهر
  • ماجرای قطع درختان جنگل روستای انارجار چیست؟
  • نحوه کشت و پرورش درخت موز با کمک میوه موز و نوشابه کوکاکولا (فیلم)
  • پس از شکست ۳-۰ خانگی مقابل لچه؛ ساسولو در آستانه سقوط به سری بی