Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-03-28@18:01:33 GMT

شوک AFC به رقیب قطری استقلال

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۲۰۵۱

ساعت24-کنفدراسیون فوتبال آسیا با حضور خرید جدید و گران قیمت باشگاه قطری در فهرست بازی های پلی آف مخالفت کرد.

تلاش ها برای اضافه کردن نام یوهان بولی مهاجم ساحل عاجی به فهرست الریان به جایی نرسید تا با مخالفت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا شوک بزرگی به رقیب استقلال در فاصله چند ساعت تا بازی حساس امشب وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه الریان دو هفته قبل با صرف هزینه دو تا سه میلیون دلاری یوهان بولی مهاجم ساحل عاجی باشگاه سن ترویدن بلژیک را به خدمت گرفت تا ساختار تهاجمی خود را برای رقابت های آسیایی تقویت کند اما طولانی شدن پروسه امضای قرارداد با این بازیکن و دیرارسال کردن مدارک او برای ثبت در فهرست آسیایی شوک بزرگی را به اردوی الریان وارد کرد.

به نوشته روزنامه استاد الدوحه دیگو آگیری سرمربی اروگوئه ای که حساب خاصی روی بولی برای حضور در مثلث ویرانگر تهاجمی در کنار الحرازی و یاسین براهیمی باز کرده بود دیروز مطلع شد که ای اف سی با درخواست ورود نام این بازیکن به فهرست مخالفت کرده است از همین رو شوکه از این اتفاق بولی را از فهرست نفرات مد نظر کنار گذاشت.

با خروج بولی از فهرست الریان به نظر می رسد بار دیگر بخت به سباستین سوریا کهنه کار رو کرده تا امشب از ابتدا در ترکیب اصلی به میدان برود، اتفاقی که میانگین سنی الریان را بالا برده و این می تواند خبر خوبی برای فرهاد مجیدی و استقلالی ها باشد.

منبع: ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۲۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امین، بردیا، غقور‌ و بقیه بک رقیب بزرگ پیدا کردند

به گزارش "ورزش سه"، دیشب تیم شهداب یزد توانست با نتیجه سه بر یک از سد شهرداری ارومیه بگذرد و نیمی از راه صعود به فینال لیگ برتر والیبال ایران را طی کند.

اما در این دیدار که رضا رضایی قطر پاسور تیم شهداب یزد از اول بازی در میدان بود، پس از عملکرد نه چندان خوب در ست اول، از ست دوم غوغایی به پا کرد و تقریبا هر چه زد به امتیاز تبدیل شد.

رضایی که با این عملکرد خوب، رادوسلاو پاراپانوف بلغارستانی دیگر قطر پاسور تیمش را نیمکت نشین کرده است، با کسب بیست و هفت امتیاز ستاره میدان بود. رضایی که خود ارومیه ای است در برابر تیم شهرش پر انگیزه ظاهر شد و اجازه خود نمایی به احد رضایی قطر پاسور شهرداری ارومیه را نداد.

شهداب یزد که در دو فصل گذشته با دو قطر پاسور خود یعنی امین اسماعیل نژاد و امیر غفور دو قهرمانی به دست آورده است، امید زیادی به سومین جام این بار با درخشش یک قطر پاسور دیگر به نام رضا رضایی دارد. رضایی با این درخشش حالا امیدوار است که حتی در تیم ملی نیز جایی داشته باشد.

دیگر خبرها

  • مربی دروازه‌بانان سابق پرسپولیس به الریان رفت
  • بهداد اقبالی تصمیم گرفت؛ تاد بولی از ریاست باشگاه چلسی کنار می‌رود
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • بازی دوستانه پرسپولیس با رقیب بعدی استقلال
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • الشرق: ایران و سودان به صورت متقابل سفیر تعیین کردند
  • شکایت از باشگاه پرسپولیس به AFC | ستاره رقیب دست به کار شد
  • رقیب مهدی طارمی از جنوا می‌رسد
  • امین، بردیا، غقور‌ و بقیه بک رقیب بزرگ پیدا کردند
  • بررسی بزرگ‌ترین آفت برای عیسی آل‌کثیر در ۱۴۰۳