Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/قم عضو مجلس خبرگان رهبری یکی از معیارهای مهم رضایت حضرت زهرا(س) از ما را کنترل مدار حب و بغض در مسیر حب و بغض نسبت به دوستان و دشمنان حضرت دانست.

حجت‌الاسلام والسملمین سید محمد مهدی میرباقری شامگاه دوشنبه در مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(س) که در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد، با اشاره به مقام رضوان در بارگاه الهی گفت: مقام رضوان یعنی خداوند از بنده راضی می‌شود، انسان باید در همه حال خداوند را حمد و ستایش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مقامی بالاتر از مقام رضوان وجود ندارد، انسان باید به گونه‌ای زندگی کند که خداوند وی را بپسندد، در روایات اهل بیت(ع) آمده است که برای مرضی خدا شدن باید در مسیر اهل بیت(ع) گام برداریم و آنها را دوست داشته باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جایگاه حضرت زهرا(س) نزد خداوند متعال، بیان کرد: خداوند حضرت زهرا(س) را دوست دارد و کسی که بی‌بی دوعالم را دوست داشته باشد و در مسیر این بانوی کرامت باشد خداوند وی را نیز دوست دارد.

استاد حوزه علمیه خاطرنشان کرد: حضرت صدیقه طاهره(س) راه سعادت را باز کردند، باید در مسیری که حضرا زهرا(س) در عالم باز کردند حرکت کنیم و این مسیر رضوان است.راه رسیدن به رضوان این است که باید به گونه ای در عالم قدم برداریم که وجود مبارک حضرت زهرا(س) از ما راضی شود.

وی اظهارکرد: کسانی که در مدار امیرالمومنین(ع) گام بر می‌دارند مرضی حضرت زهرا(س) هستند و افرادی که خارج از این مدار قرار دارند مورد رضایت بی بی دو عالم نیستند.

میرباقری تصریح کرد: اگر مدار حب و بغض، دشمنی و دوستی و رضای انسان وجود حضرت زهرا(س) باشد نتیجه این می شود که حضرت زهرا(س) از ما راضی می شود. یعنی نسبت به دوستان و راه حضرت حب و از دشمنان ایشان بیزار باشیم.

وی با تاکید بر اینکه رضایت حضرت زهرا(س) سبب رضای الهی می‌شود، گفت: اگر کسی می خواهد به مقام رضوان برسد باید در مسیر اهل بیت(ع) گام بردارد و هرعملی که بی بی دو عالم نمی پسندد انجام ندهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: کسانی که از رضای حضرت زهرا(س) فاصله گرفتند جهنمی هستند، مدار بهشت و جهنم  در  وجود مبارک بی بی دوعالم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۲۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فال انبیا فردا دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳

فال انبیا یا فال انبیا الهی یکی از قدیمی‌ترین فال‌ها میان ایرانیان از گذشته تا امروز است. روزانه بسیاری از افراد برای انجام کار‌های روزانه به فال انبیا الهی رجوع می‌کنند. افرادی که باور عمیقی به انبیا الهی دارند با گرفتن این نوع فال در تصمیم‌گیری روزانه مسیر درست را پیدا می‌کنند و هم از نظر آرامش روانی، تسکین‌خاطر پیدا می‌کنند. 

به گزارش «زی‌سان»، در فال انبیا شما نتیجه فال خود را با توجه به یکی از ۲۶ انبیا الهی شامل: حضرت آدم، حضرت ابراهیم، حضرت ادریس، حضرت اسحاق، حضرت اسمائل، حضرت الیاس، حضرت ایوب، حضرت خضر، حضرت داوود، حضرت زکریا، حضرت سلیمان، حضرت شعیب، حضرت شیث، حضرت صالح، حضرت عیسی، حضرت محمد، حضرت موسی، حضرت نوح، حضرت هارون، حضرت هود، حضرت یحیی، حضرت یعقوب، حضرت یوسف و حضرت یونس خواهید دید.

فال انبیا برای آینده‌نگری و پیشبرد امورات در آینده نیز بسیار پر کاربرد است. آن‌چه در ادامه خواهد آمد فال انبیا الهی واقعی فردا دوشنبه ۲۷ فروردین است. 

فال انبیا ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین 

حضرت آدم‌

ای صاحب فال بدان و آگاه باش که ستاره بخت تو بلند است و همواره مورد لطف و عنایت پروردگار و آنچه را خواسته‌ای بر تو ارزانی داشته است، پس شکرانه نعمت به جای اور و در هرکاری بخدا توکل کن و از مکر شیطان و شیطان صفتان بپرهیز و با مردم دانا درآمیز و از نزاع و جدل بگریز و از تولید نسل زیادتر دو فرزند خودداری کن که هرجا حاجتی داشته باشی با استعانت از ذات پروردگار دانا و توانا، برآورده می‌شود. انشالله.

فال انبیا ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت

حضرت شعیب‌

ای صاحب فال! بدان که چنین می‌بینم با کسی پیوندی خواهی داشت واز آن نفع بسیاری به تو می‌رسد و کار تو خوب خواهد شد؛ چند روزصبر کن و شتاب مکن. بعضی از مردم با تو دشمن اند، اما ظفر نخواهند یافت ودر نماز کاهلی مکن و صدقه بده و آن را فراموش نکن که حق تعالی آفت‌ها از تو بگذراند واز جهت زن، غم مخور که کار به مراد رسد و تو را فرزندی باشد که قدمش مبارک است. باید که تو راز دل خود را به کسی نگویی تا کارت بالا گیرد و نصرت یابی و اگر غایبی داری خبر خوشی به تو می‌رسد؛ چنان که شادمان شوی. انشاء الله.

فال انبیا ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد

حضرت یوسف‌

ای صاحب فال، بخت با تو یار است و حامی تو پروردگار است، تو در کنف و حمایت پروردگار، از دست اشرار گزندی نخواهی دید. رازی دردل داری، آن را نگهدار و باکسی در میان مگذار که مورد حسد قرار گیری، آن را به مشیت الهی واگذار که خداوند با توست و تو شکرانه این موهبت الهی را به جای آور و تقوی پیشه باش تا کامروا گردی، انشاءالله.

فال انبیا ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین تیر

حضرت خضر‌

ای صاحب فال بشارت باد بر تو که در دولت به روی تو باز گردیده است و بعد از این شاد و خرم خواهی شد و کارت رونق خواهد گرفت. سفری در پیش داری که حاجت تو را روا کند، از دیدار دوستان محبت پیدا شود و تو را یاری کنند. زنهار راز دل خود را به کسی نگو شخصی دشمن تو است و تو را ناراحت می‌کند، اما تو با کسی دشمنی نداری خاطر آشفته مکن تا صدمه از کسی نبینی. روز ها‌ی شنبه و پنج شنبه بر تو مبارک است دل در آرزوی چیزی بسته‌ای که به زودی میسر شود و به مراد دل برسی و حاجت روا گردی. دعای چشم زخم با خود نگه دار تا از شر دشمنان در امان باشی انشا الله.

فال انبیا ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد

حضرت ذوالکفل

به نظر می‌رسد شخصی صبور و بردبار باشید به دیگران وعده‌های زیادی می‌دهید مراقب باشید که به آنها عمل کنید. اگر وکیل یا قاضی هستید با مردم به عدالت رفتار کنید و حق مظلوم را از ظالم بگیرید. کاری را که مقصود دارید انجام دهید در آن موفق خواهید شد یک شخص بدخواه پی اغفال شماست مراقب او باشید. ممکن است مدتی به خاطر انجام کاری مجبور باشید مخفی شوید یا در تنهایی زندگی کنید. ممکن است شخص صاحب نامی از شما حرف شنوی پیدا کند؛ او را به عدالت با مردم دعوت کنید خواهد پذیرفت. چیزی را که منتظرش هستید اتفاق می‌افتد.

فال انبیا ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور

حضرت صالح‌

ای صاحب فال، عده‌ای (طالح) مردانی بدکار و تبهکار با ترفند یعنی: مکر و حیله و تزویر، قصد فریب تو را دارند که بهتر است بی خیال باشی و بروی خود نیاوری که به لطف عنایت پروردگار. کاری از پیش نمی‌برند و به تو گزندی نتوانند زد و تو از مکر آنها مطلع می‌شوی و آنها رسوا می‌شوند، توکل به خدا کن و در انتخاب دوست دقت کن و به هرکس زود اعتماد مکن و راز خود را با کسی مگو تا موفق و کامیار باشی، انشاءالله.

فال انبیا ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین مهر

حضرت یوشع

در زندگی در موقعیت و پست حساسی قرار می‌گیرد. چون با گروهی سرکش و مجرم سر و کار پیدا می‌کنید که لازم است آنها را ارشاد و راهنمایی کنید اگر کاری را برای خدا انجام می‌دهید، از شکست در آن هراس نداشته باشید ممکن است یک زن با شما به نزاع بر خیزد. اگر صبور و بردبار باشید به نفع شما تمام می‌شود. یک سفر دریایی در طالع شما دیده می‌شود.

فال انبیا ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آبان

حضرت یعقوب‌

ای صاحب فال، از جنگ و جدال و نزاع فامیلی بر حذر باش که احتمال دارد عضوی از اعضای بدن تو نقصان پذیرد که به کرم و لطف پروردگار به زودی بهبود می‌یابد. اگر گم کرده یا مسافری داری و از آن خبر نداری، خبر خوشی به تو می‌رسد و ترا از نگرانی‌ها نجات خواهد داد، پس شکر خدای را به‌جای آر و از انفاق به مستحق دریغ نکن تا پیوسته سالم و سلامت باشی، انشاء الله.

فال انبیا ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین آذر

حضرت نوح‌

ای صاحب فال تو در جایی قرار گرفته‌ای که روح تو را عذاب می‌دهد و مرتب رنج می‌بری ولی با استعانت ازذات پروردگار به زودی روح تو از هر تفکری ناصواب آسوده می‌گردد و از گرفتاری‌های موجود خلاص می‌گردی و کاری مشروح به تو پیشنهاد می‌شود که از آن کار بهره‌مند خواهی شد. از بند خیالات واهی، نجات پیدا می‌کنی و آسوده خاطر می‌شوی، انشاءالله.

فال انبیا ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین دی

حضرت لوط

در زندگی با سختی‌هایی مواجه می‌شوید و با مردمی لاقید و بد عمل سر و کار پیدا می‌کنید و به رنج و زحمت می‌افتید همسری نصیب شما می‌شود که باید با او به احتیاط رفتار کنید وگرنه از مسیر صواب منحرف شده و شما را دچار مشکل می‌کند، باید مراقب باشی تا خود به بدعملی دیگران گرفتار نشنوید. در طالع شما سفر یا هجرتی دیده می‌شود که لازم است انجام بگیرد.

فال انبیا ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن

حضرت موسی‌

ای صاحب فال! بدان که در فکر چیزی هستی که در آن فرومانده و عاجز شده‌ای، غم مخور که همه مرادت حاصل شود؛ پیش از این تو را بسیار غم و اندوه رسیده بود و نزدیک شده که ستاره تو به روشنایی آید باشد که کارت به سرانجام رسد. خداوند به تو عوض خیر دهد و کارت به زودی بالا گیرد و دلت به سبک باری مشغول است. با کسی عهدی خواهی کرد، بکن که خوب است و اگر غایبی داری خبر خوشی به تو رسد و کار تو به اتمام رسد و اگر دست بر خاک زنی زر شود. در نماز کاهلی مکن هر چند توانی صدقه بده تا از خوف ایمن باشی و به مقصد برسی. انشاء‌الله.

فال انبیا ۲۷ فروردین ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند

حضرت یحیی‌

ای صاحب فال، برتو بشارت باد که به زودی اسباب آسایش تو فراهم می‌گردد و از غم و اندوهی که داری خلاص می‌شوی و اگر هر قصدی داشته باشی اسباب آن فراهم می‌شود. سعی کن تصمیم عجولانه نگیری و راز خود را به نامحرم نگویی و هر روزی که گذشت غصه آن را نخوری و از آن روز برای بهبود فردای بهتر، بهتر بگیری و هرروزت را بهتر از روز پیش گردانی و شکر خدای به جای آری که موفق و درستگار خواهی شد، انشاءالله.

tags # فال انبیا ، فال سایر اخبار چرا مو‌های بدن زنان کمتر از مردان است؛ آیا زنان مردان پشمالو را بیشتر می‌پسندند؟ مغز آلبرت انیشتین از مغز یک نئاندرتال کوچک‌تر بود! آیا انسان‌های اولیه عاشق می‌شدند؟ آنها چگونه همسر خود را انتخاب می‌کردند؟ قدیمی‌ترین راز تاریخ فاش شد؛ اول مرغ بود یا تخم‌مرغ؟!

دیگر خبرها

  • تعیین اعتبار ۲۰هزار میلیاردی برای تکمیل باغ راه حضرت زهرا(س)
  • پروژه بازآفرینی باغ‌راه حضرت فاطمه‌زهرا در مراحل تکمیل است
  • احداث باغ راه ۱۰ کیلومتری جنوب تهران
  • بهره‌برداری از باغ راه حضرت زهرا(س) در آینده نزدیک
  • وعده الهی در نابودی رژیم صهیونیستی و آمریکا نزدیک است
  • فال انبیا فردا دوشنبه ۲۷ فروردین ۱۴۰۳
  • قدردانی نماینده ولی فقیه در خوزستان در پی حمله موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی
  • چرا از ۱۲۴ هزار پیامبر، حتی یک پیامبر زن نداریم؟
  • امسال تاکنون ۱۵میلیارد تومان در جشن گلریزان کردستانی‌ها جمع آوری شده است
  • تقدیر نماینده ولی فقیه در خوزستان از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی