Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتسال بزرگسالان دختران گفت: اردوی خود را با حضور 23 بازیکن حاضر در رقابت‌های لیگ برگزار کردیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، شهناز یاری، سرمربی تیم فوتسال بانوان بزرگسالان درباره برگزاری اردوی آماده سازی تیم ملی گفت: این اردو، چهارمین اردوی آماده سازی بود که 23 بازیکن از باشگاه های حاضر در رقابت های لیگ برتر حضور داشته و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اردوی تدارکاتی به منزله آماده سازی جهت حضور در اولین بازی دوستانه در اسفند ماه برگزار شد که نسبتا خوب بود. برخی از بازیکنان آسیب دیدگی دارند که این آسیب ها به دلیل فشار ناشی از بازی های لیگ است و این امر یکی از معضلات کادر فنی محسوب می شود.

یاری تصریح کرد: در واقع بعد از بازی های پلی آف و از اردوی بعدی بازیکنان کاملا در اختیار کادر فنی هستند تا بتوانیم طبق برنامه ریزی هایی که پیش بینی کرده ایم، با یک روند مطلوب تمرینات آماده سازی خود را برای مسابقات آسیایی برگزار کنیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان بزرگسالان در پایان گفت: تمرینات تاکتیکی و هماهنگی بازیکنان در شرایط کارگروهی در حمله  و پاور پلی را در این اردو بیشتر برگزار کردیم .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فوتسال بانوان شهناز یاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۲۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی ایران در سی و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی آسیایی

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  در پایان مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان با کسب ۹ نشان رنگارنگ و کسب ۲۰۰ امتیاز بالاتر از قرقیزستان میزبان و ژاپن بر بام آسیا ایستاد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • دعوت سه بانوی قمی به مسابقات آسیایی پایوهوت
  • اردوی آماده‌سازی تیم ملی نجات غریق در تهران برگزار شد
  • بردسکن میزبان سیزدهمین همایش ورزش‌های پهلوان زورخانه‌ای
  • برنامه ریزی برای راه اندازی ساخت اتاق اتوبوس و تریلی در واگن سازی زرند
  • اردوی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در مریوان
  • قهرمانی ایران در سی و هفتمین دوره رقابت‌های کشتی فرنگی آسیایی
  • به‌دنبال حضور در بازی‌های آسیایی و المپیک ۲۰۲۸ هستیم
  • ذخیره سازی مناسب داروهای ضروری در کردستان
  • «زندگی پس از زندگی» و «محفل» در صدر پرمخاطب‌ترین برنامه‌های تلویزیون/ vod ها نرخ برنامه‌سازی را افزایش داده‌اند
  • راهیابی والیبالیست‌های مهاباد و بوکان به اردوی تیم‌ملی