Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-04-25@16:42:00 GMT

درگیری لفظی لاریجانی و پژمان‌فر در مجلس

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۲۲۱۳

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی خطاب به علی لاریجانی، گفت: شما در نطق پیش از دستور خود گفتید که اوضاع اقتصادی کشور خوب است، در حالی که سفره مردم کوچک شده است.

وی افزود: همچنین شما مطالبی را درباره عملکرد مجلس به صورت کلی مطرح کردید، حال آنکه اوضاع اقتصادی مردم خوب نیست و آنان انتظارات حل مشکلاتشان را از مجلس دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



علی لاریجانی خطاب به نماینده مردم مشهد، گفت: آقای پژمانفر شما برخلاف آیین نامه داخلی مجلس صحبت می کنید، چرا که باید درباره لایحه تمدید مهلت آزمایشی قانون شوراهای حل اختلاف صحبت کنید.

وی تاکید کرد: از سوی دیگر شما می گویید که سفره مردم کوچک شده است و سئوال بنده از شما این است که آیا نگاهی به اوضاع کشور نمی کنید؟

پژمانفر در ادامه جلسه خطاب به لاریجانی گفت: معمولا شما اجازه نمی دهید که ما صحبت کنیم و تذکر و اخطار خود را در جلسات علنی طرح کنیم و توجهی به تذکرات و اخطارهای نمایندگان نمی کنید.

وی تصریح کرد: معمولا ما فرصت طرح مباحث خود را نداریم و معمولا فرصت صحبت کردن و میکروفن در اختیار شماست.

علی لاریجانی در پاسخ به این بخش از صحبت های پژمانفر، تصریح کرد: میکروفن در حال حاضر در اختیار شماست و آقای پژمانفر بهتر است مظلوم نمایی نفرمایید و مقید به آیین نامه داخلی مجلس باشید و درباره موضوع صحبت کنید.
 

مهر

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: پژمان فر لاریجانی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۲۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسکین زانو درد با روغن کرچک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  ️روغن کرچک می تواند بسیاری از مشکلات را تسکین دهد زیرا خاصیت ضد باکتری، ضد ویروس و ضد قارچی دارد. روغن کرچک به طور موضعی برای درمان انواع بیماری های دردناک مانند آرتروز، سیاتیک و کمردرد استفاده می شود.

روغن کرچک برای درد زانو چقدر موثر است؟
معمولا روغن کرچک در درمان درد های مفصلی، سیاتیک و درد زانو به صورت موضعی استفاده می شود تا به تسکین درد کمک کند. بدین منظور می توانید کمی از روغن کرچک را گرم کرده و آن را مستقیما به مفصل زانو بمالید یا می توانید پک روغن کرچک تهیه کنید.

برای ساخت یک پک (بسته بندی) روغن کرچک به چه نیاز دارید؟
روغن کرچک با کیفیت (ترجیحا روغن فشرده سرد و زرد کم رنگ)
یک پد گرم یا بطری آب گرم
باند پلاستیکی، نوار سلفون، ورق پلاستیکی، یک عدد گیره
سه تکه پنبه یا پشم ۳۰ سانتی متر مربع که کل زانو را بپوشاند
یک عدد حوله قدیمی

نحوه آماده سازی پک روغن کرچک
ابتدا پارچه ای را برداشته و در آب گرم بخیسانید و مقداری روغن کرچک را بر روی آن بریزید اما مراقب باشید که روغن از پارچه چکه نکند. سپس پارچه را روی زانویی که درد می کند قرار داده و باندی دور زانو بپیچید.
برای پیشگیری از ریختن روغن به طرفین سلفون نیز روی باند بپیچید.
روش دیگر نیز استفاده از حوله ای قدیمی برای پیشگیری از نشت روغن است و سپس به مدت  شش تا هفت ساعت صبر کنید.
این پک روغن کرچک درد زانو را به مدت طولانی تسکین می دهد.

 پک روغن کرچک چگونه عمل می کند؟
معمولا پک روغن کرچک تعداد لنفوسیت ها را افزایش می دهد. سلول T نوعی لنفوسیت است که به افزایش ایمنی سلول ها کمک می کند. پک روغن کرچک تعداد سلول های T را به مدت ۲۴ ساعت افزایش می دهد. لنفوسیت ها معمولا از بدن دفاع می کنند و در برابر عوامل بیماری زا و سموم، آنتی بادی ایجاد می کنند.
سلول های T نوعی سلول هستند که برای دفع بیماری ها طراحی شده اند. سلول T ویروس ها، باکتری ها، قارچ ها و حتی در بعضی موارد سلول های سرطانی را شناسایی کرده و از بین می برد. پک روغن کرچک باعث بهبود جراحات وارده می شود و فقط باید توجه کنید که روغن کرچک را بر محل درد اعمال کنید.

دیگر خبرها

  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • بیایید با هم صحبت کنیم!
  • دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده! | صدای مجری هم درآمد
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • تسکین زانو درد با روغن کرچک
  • نزاع و درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده
  • درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده | این حرف های بد را به خودتان بزنید لطفا!
  • امینی: پژمان درستکار گفت باید به کشتی کمک کنی
  • گریه نماینده مالت در سازمان ملل برای مردم فلسطین