Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسجد و مدرسه «عمر بن خطاب» با حضور امینه اردوغان، خواهر رئیس‌جمهوری ترکیه،‌ در حاشیه سفر رجب طیب اردوغان به گامبیا افتتاح شد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «آناتولی»، «امینه اردوغان»، خواهر «رجب طیب اردوغان»، رئیس جمهوری ترکیه، یک مسجد و مدرسه را در روستای «کیمبوگا» غرب گامبیا افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مسجد و مدرسه «عمر بن خطاب» از سوی آژانس همکاری و هماهنگی ترکیه (تیکا) ساخته و مجهز شده است.

 

امینه اردوغان، برادر خود را در این سفر همراهی و این مسجد و مدرسه را افتتاح کرد.

 

امینه اردوغان در مراسم افتتاحیه مسجد و مدرسه عمر بن خطاب، گفت: دو زبان عربی و انگلیسی در این مدرسه آموزش داده می شود و این اقدام تاثیر بسزایی در آینده آنان دارد.

 

وی افزود: سرمایه گذاری در امر آموزش، سودآور است.

 

خواهر رئیس جمهوری ترکیه در ادامه اظهار کرد: کشور ترکیه، دوستدار همیشگی ملت های آفریقایی است و اولین گام خدمت ترکیه به مردم آفریقا، قدم برداشتن در راه آموزش است.

 

اردوغان در یک سفر رسمی روز دوشنبه (7 بهمن ماه) وارد گامبیا شد و قرار است از الجزائر و سنگال نیز بازدید کند.

پایان پیام/43

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد فهما فهما رویداد ملی فهما رویداد ملی فهما مسجد فهما در فارس گامبیا افتتاح مسجد اردوغان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۲۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوغان بر لزوم مهار افسارگسیختگی رژیم صهیونیستی تاکید کرد

اردوغان در گفتگو با امیر قطر بر لزوم افزایش تلاش‌های جهان اسلام به منظور متوقف ساختن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و مجازات آن به خاطر جنایت‌های علیه بشریت تاکید کرد.

 به نوشته روزنامه دیلی صباح، شیخ تمیم بن حمد آل ثانی، امیر قطر در گفت‌وگوی تلفنی با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه به بررسی روابط بین دو کشور و اوضاع انسانی در نوار غزه پرداخت.

در این گفتگو دو طرف درباره روابط دو کشور، اوضاع منطقه‌ای و بین‌الملل، درگیری در نوار غزه و اوضاع انسانی در این باریکه پرداختند.

وزارت خارجه ترکیه اعلام کرد که اردوغان بر لزوم افزایش تلاش‌های جهان اسلام به منظور متوقف ساختن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و مجازات آن به خاطر جنایت‌های علیه بشریت تاکید کرد.

رئیس جمهور ترکیه بر لزوم مهار افسارگسیختگی رژیم صهیونیستی و در پیش گرفتن رفتار خردمندانه به منظور ممانعت از گسترش تنش‌های منطقه‌ای تاکید کرد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • اردوغان به عراق سفر می‌کند
  • سفر هنیه به آنکارا برای دیدار با اردوغان
  • اردوغان: حماس جنبش آزادی‌بخش است/ به زودی میزبان هنیه خواهم بود
  • هنیه به ترکیه می‌رود
  • سفر قریب‌الوقوع هنیه به ترکیه
  • هنیه به ترکیه می‌رود/ برنامه دیدار با اردوغان
  • اردوغان: اسرائیل مسئول تنش‌ها در منطقه است
  • بررسی تنش اخیر ایران و اسرائیل در کابینه اردوغان
  • اردوغان بر لزوم مهار افسارگسیختگی رژیم صهیونیستی تاکید کرد
  • اردوغان : اسرائیل را باید مهار کرد