Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@01:00:46 GMT

کمترین آمار مالکیت توپ پرسپولیس در فصل!

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۲۲۹۶

کمترین آمار مالکیت توپ پرسپولیس در فصل!

تیم پرسپولیس در دیدار با تراکتور شوت کمتری زد و مالکیت کمتری هم داشت اما در پایان قاطعانه پیروز شد.

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان تهرانی در اولین بازی رسمی با حضور یحیی گل‌محمدی تیم تراکتور را شکست دادند اما در آمار، برتری تی تی ها محسوس بود. تراکتوری ها ۱۰ شوت زدند، یعنی دو برابر پرسپولیس که البته با دقت بسیار پایینی همراه بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

همچنین باوجود این که سبک یحیی گل‌محمدی، حفظ توپ و تعداد بالای پاس است اما در این مورد نیز تراکتور عملکرد بهتری داشت. شاگردان الهامی ۴۶۶ پاس دادند و همچنین دقت پاس بالایی داشتند. پرسپولیسی ها اما ۲۶۴ پاس با دقت ۶۳ درصد رد و بدل کردند.

 

در مالکیت توپ نیز اوضاع به نفع تراکتور است. تیم تبریزی ۶۳ درصد توپ را در اختیار داشت که البته این موضوع رابطه مستقیم با گل های تیم پرسپولیس در ابتدای هر دونیمه داشت که سبب می‌شد تراکتور در موقعیت این بازنده قرار بگیرد. پرسپولیس در این بازی ۳۷ درصد توپ را در اختیار داشت که این احتمالا پایین ترین مالکیت توپ این تیم در فصل جاری بوده است.

 

البته ارسال بالای توپ، مشخصه برتری یک تیم نیست و بیشتر نوع بازی را نشان می‌دهد اما تراکتور در این مورد هم عدد بالایی را ثبت کرد و ۴ برابر پرسپولیس سانتر داشت و پنج برابر این تیم کرنر.

 

با توجه به همین شرایط واکنش گل محمدی در کنار خط نیز نشان میداد که او رضایت کامل را از این شرایط ندارد و روز گذشته هم دوباره بازی را آنالیز کرد.

 

 

به نظر می‌رسد پرسپولیس در دوره تحول و تغییراتی گسترده است و باید دید سرخپوشان پایتخت در ماه های آینده به چه تیمی تبدیل خواهند شد. در مقطع فعلی آنچه که برای این تیم اهمیت دارد، کسب پیروزی های متوالی و حفظ صدرنشینی است.

یحیی گل محمدی (سرمربی) پرسپولیس تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۲۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان

قرار است مالکان جدید باشگاه پرسپولیس در نخستین اقدام خود بخشی از مطالبات اعضای این تیم را پرداخت کنند.

به گزارش ایرنا، سرانجام و بعد از کش و قوس‌های فراوان، ٨۵ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس به ۶ بانک واگذار شد تا این باشگاه از مالکیت وزارت ورزش و جوانان خارج شده و از این بابت مشکلی بابت کسب مجوز حرفه‌ای به‌خاطر مالکیت مشترک نداشته باشد.

پس از این واگذاری، بانک شهر که نزدیک به ٣٠ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس را در این واگذاری در اختیار دارد، مجوز پرداخت ۱۰ درصد از قرارداد بازیکنان پرسپولیس را دریافت کرده و به زودی آن را پرداخت خواهد کرد.

باشگاه پرسپولیس در فصل جاری با مشکلات مالی عدیده‌ای دست و پنجه نرم کرده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • پیشکسوت استقلال: بغل کردن مادر رییس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت ولی کار حسینی داشت؟
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • مهدوی: احتمال قهرمانی پرسپولیس بیشتر از استقلال است/ ضعف مدیریتی، سپاهان و تراکتور را  از کورس قهرمانی خارج کرد
  • نخستین اقدام مالکان جدید پرسپولیس؛ پرداخت بخشی از مطالبات بازیکنان
  • استقلال و پرسپولیس فروخته شدند
  • حسینی و مربی استقلال از بازی با تراکتور محروم شدند/ محرومیت یک جلسه‌ای مدافع پرسپولیس
  • پرسپولیس باید از آمار تقابل با گربه سیاهش بترسد!
  • آمار موفق مهاجم ملوان مقابل تیم های مدعی لیگ برتر