Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-03-28@12:22:42 GMT

افزایش آلودگی هوا در ۵ شهر

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۲۴۱۸

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز جوی آرام در کشور حاکم بوده و در شهرهای تهران، کرج، قزوین،‌ اراک و اصفهان افزایش غلظت آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود. در این روز در شرق کرمان، سیستان و بلوچستان، شرق یزد و خراسان جنوبی در برخی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چهارشنبه با عبور موج تراز میانی از کشور در ارتفاعات زاگرس مرکزی و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود. این وضعیت روز پنجشنبه در شمال‌شرق روی می‌دهد.

 

از بعدازظهر جمعه با ورود سامانه بارشی از سمت شمال‌غرب کشور برای این مناطق بارش برف و باران و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. روز شنبه گستره بارش علاوه بر شمال‌غرب، مناطق غربی، جنوب‌غربی، استان‌های واقع در دامنه‌های البرز غربی و مرکزی، زاگرس مرکزی و سواحل غربی و مرکزی خزر را در بر خواهد گرفت.بر اساس اعلام سازمان هواشناسی از امروز تا پایان هفته با جنوبی شدن جریانات در سواحل دریای خزر، افزایش نسبی دما و وزش باد به‌نسبت شدید در سواحل دریای خزر و اردبیل روی می‌دهد.

 

آسمان تهران امروز آفتابی با وزش باد 7 تا 13 کیلومتری در جهت شرق ــ جنوب‌شرقی،‌ فردا نیمه‌ابری با وزش باد 7 تا 13 کیلومتری در جهت جنوب، پنجشنبه آفتابی تا قسمتی ابری و وزش باد 13 تا 24 کیلومتری در جهت غرب ــ شمال‌غربی و جمعه آفتابی تا نیمه‌ابری با وزش باد 7 تا 13 کیلومتری در جهت شرق و شمال‌شرقی پیش‌بینی شده است.

 

تسنیم

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: آلودگی هوا برف باران اقتصاد جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۲۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی باران و برف در ۹ استان کشور

 به گزارش تابناک، پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امین حسین نقشینه درباره وضعیت آب و هوای روز چهارشنبه هشتم فروردین ماه گفت: در برخی نقاط استان‌های اردبیل، آذربایجان‌های غربی و شرقی، غرب کردستان، زنجان، استان‌های ساحلی خزر و خراسان شمالی در ساعاتی از روز رگبار باران گاهی رعد و برق وزش باد شدید موقت و در نقاط سردسیر و مرتفع بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: فردا پنجشنبه در نواحی مرکزی، برخی نقاط شمال شرق و شرق استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی، ارتفاعات البرز و برخی نقاط غرب کشور، بارش‌های پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس سازمان هواشناسی در ادامه بیان کرد: جمعه در استان‌های خراسان رضوی و جنوبی، برخی نقاط استان‌های یزد، کرمان، اصفهان و شنبه در برخی نقاط استان فارس و یکشنبه در شمال غرب، غرب و استان‌های غربی خزر بارش خواهیم داشت. همچنین تا روز شنبه در شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

نقشینه گفت: خلیج‌فارس، تنگه هرمز و دریای عمان نیز تا جمعه مواج است.

کارشناس سازمان هواشناسی وضعیت جوی امروز پایتخت را کمی ابری در بعد از ظهر همراه با افزایش ابر و وزش باد پیش بینی کرد و گفت: بیشینه دمای تهران امروز ۱۸ و کمینه دما ۹ درجه خواهد بود.

دیگر خبرها

  • آلودگی نوری در شب ریسک سکته مغزی را افزایش می دهد
  • تشدید پایش و نظارت محیط زیست بر واحدهای صنعتی مرکزی
  • چگونه هوای پاک را واقعی کنیم؟
  • پایش محیط زیستی ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی
  • پایش زیست محیطی سه هزار و ۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی استان مرکزی
  • پیش بینی باران و برف در ۹ استان کشور
  • ۳۱۷۰ واحد صنعتی و خدماتی در استان مرکزی پایش شد
  • برف و باران مهمان استان‌های شمالی و غربی
  • دمای هوا در آذربایجان‌غربی افزایش می‌یابد
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۱/۰۷؛هشدار هواشناسی برای سواحل دریای خزر