Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- سرانجام پادشاه لیگ توانست چند خطی برای کوبی بنویسد.
به گزارش آریا، درگذشت ناگهانی کوبی برایانت براثر سقوط هلیکوپتر، دنیای ورزش را تکان داد. موضوعی که در این چند روز تیتر اصلی اخبار رسانه های بزرگ جهان بود و در تمام محافل ورزشی، به آن پرداخته شد. پس از ساعت ها از این خبر، لبران جیمز به سختی موفق شده تا پیامی را در خصوص درگذشت کوبی برایانت منتشر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پادشاه بسکتبال دنیا و لس آنجلس لیکرز در پیامی نوشت:
هنوز آماده نیستم اما از همین جا شروع می کنم. مرد، در حالی که اینجا نشسته‌ ام، در تلاشم تا چیزی برای پست کردن بنویسم اما هر بار که تلاش می‌ کنم، زمانی که یاد تو، برادرزاده‌ام جیجی و رفاقت‌، پیوند و برادری‌‌ مان می‌ افتم دوباره گریه‌ ام می‌گیرد. دقیقا صبح یکشنبه قبل از اینکه فیلادلفیا را به مقصد لس آنجلس ترک کنم، صدایت را شنیدم. یک ذره از یک میلیون سال دیگر هم فکر نمی‌ کردم که این آخرین گفت و گوی ما باشد. لعنت به زندگی! قلبم شکسته و نابودم برادر. دوستت دارم برادر بزرگم. قلب من با وانسا و فرزاندنت است. به فکرشان هستم. به تو قول می‌دهم که میراثت را ادامه دهم مرد. تو برای همه به ویژه لیکرزی ها ارزش بسیاری داشتی و این مسئولیت من است که این میراث را روی شانه‌‌ هایم بگذارم و راهت را ادامه دهم. لطفاً از آسمان‌ ها به من قدرت بده که این کار را انجام دهم و حواست به من باشد. چیزهای بیشتری هست که می‌خواهم بگویم اما الان واقعاً نمی‌توانم چون فکرم کار نمی‌کند تا دیدار دوباره‌مان برادر!#Mamba4Life❤️

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: لبران جیمز کوبی برایانت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۲۵۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادرکشی در فسا یک خانواده را عزادار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ فرهاد آراوند در تشریح این خبر اظهار کرد: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به قتلِ مردی میانسال در کوه‌های اطراف یکی از روستاهای فسا، تیم پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد ۲ برادر که در مناطق کوهستانی بوده‌اند و پدرشان نیز در همان اطراف مشغول چرای گوسفندان بوده به علت اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شده و متهم با اسلحه شکاری برادر خود را مجروح می‌کند که به علت شدت جراحت بلافاصله فوت می‌شود.

این مقام انتظامی به کشف اسلحه در اطراف صحنه جرم اشاره کرد و افزود: کارآگاهان پلیس تحقیقات خود را برای شناسایی مخفیگاه و دستگیری متهم که پس از قتل متواری شده بود آغاز کردند.

سرهنگ آراوند با بیان اینکه در نهایت قاتل خود را تسلیم قانون کرد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فسا به شهروندان توصیه کرد: احیای فرهنگ کدخدامنشی و میانجیگری در رفع اختلافات اعضای خانواده و یا سایر افراد، یکی از آموزه‌های سبک زندگی ایرانی - اسلامی است که در جلوگیری از حوادث تأسف بار مشابه مؤثر است.

کد خبر 6081980

دیگر خبرها

  • جیمز باند جدید را هوش مصنوعی انتخاب کرد/ هنری کویل در کنار مارگو رابی
  • برادر کشی با شلیک گلوله
  • مدل تلسکوپ فضایی جیمز وب با اندازه واقعی به نمایش در می‌آید
  • برادر کشی در فارس
  • برادرکشی در فسا یک خانواده را عزادار کرد
  • تیم بسکتبال آمریکا کامل شد؛ لبران جیمز همه را به پاریس می برد / عکس
  • نوستالوژی؛ تیزر تبلیغاتی با حضور لیونل مسی و کوبی برایانت
  • عقل و قلبم می‌گوید آرسنال، بایرن را شکست می‌دهد
  • جیمز وب منتشر کرد: دو نما از کهکشان مسیه 82 (+تصاویر)
  • پاداش منچستریونایتد به کوبی مینو؛ قرارداد جدید با حقوق بیشتر