Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی خانزادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان اینکه پروژه ترمینال مهمترین پروژه ای است که در یک ماه اخیر در دست گرفته ایم گفت:  این پروژه مربوط به ترمینال مسافری فرودگاه است و قرارداد دوم آن با مبلغ 600 میلیارد تومانی بسته شده است.

وی ادامه داد: برای بهره برداری از این پروژه باید تجهیزات 400 میلیارد تومانی را از خارج از کشور وارد کنیم که متاسفانه با توجه به تحریم های موجود به مشکل برخورده ایم به همین دلیل باید نگاه ویژه و مشارکت تیم حرفه ای در این پروژه داشته باشیم و پیش بینی میکنیم که حدود 15 ماه دیگر به بهره برداری برسیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانزادی با اشاره به ترافیک گردشگران و مسافران در شب عید نوروز گفت: اگر در بحث پروازها تاخیر، ترافیک هوایی و یا مشکلات آب و هوایی وجود نداشته باشد در کیش مشکلی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: درحال حاضر نیز مقدمات ورود مسافران و گردشگران به کیش فراهم شده است و درخصوص ترانزیت و پروازها درحال برنامه‎ریزی هستیم و بسیاری از پروازها در شب اتفاق خواهد افتاد. همچنان‎که درسال گذشته چیزی حدود 160 پرواز در روز داشتیم که در نوع خود بی سابقه بوده است.

 معاون عمرانی منطقه آزاد کیش با اشاره به اینکه کیش نسبت به سایر شهرهای ایران یک شهر گرانی محسوب می‎شود گفت: به دلیل بارندگی‎های پیش بینی شده در فروردین ماه سال آینده از تمام مسافرین خواهشمندیم درصورت نداشتن محل اسکان و توانایی مالی برای رزرو هتل از سفر به این جزیره خودداری کنند، همچنان‎که در نوروز سال آینده برنامه‎ای برای توزیع چادرمسافرتی نیز نداریم.

وی همچنین با اشاره به ممنوعیت ورود خوردرو ایرانی در کیش گفت: در کیش اگر ماشینهای ایرانی به خصوص ماشین‎های مدل پایین مشکلی پیدا کنند در راه خواهند ماند، زیرا نه تعمیرکاری برای آن ماشین وجود دارد و نه میتوان لوازم یدکی و قطعات مورد نیازشان را پیدا کنند. ضمن آنکه هزینه‎های حمل با جرثقیل و کشتی تا رسیدن به مبدا بسیار سنگین خواهد بود.

خانزادی درخصوص پیش بینی بارندگی‎های فراوان در فروردین ماه سال جاری و احتمال آب گرفتگی خیابان‎ها گفت:  آب گرفتگی خیابان ها یک پروژه چندساله است و نمی‎توان به سرعت آن را حل کرد، اما باتوجه به آنکه ستاد بحران در کیش مستقر شده است، درحد امکانات از وقوع حوادث احتمالی پیشگیری خواهیم کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ایام نوروز ترافیک شب عید گرانی مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۲۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در سومین روز مسابقات جهانی توزیع سهمیه المپیک اهداف پروازی به میزبانی قطر و پس از پایان دور مقدماتی تراپ و برگزاری ۵ راند طی سه روز، محمد بیرانوند از ایران با امتیاز ۱۲۱ راهی مرحله حذفی (شوت آف) شد.   در همین بخش محمد حسین پرورش‌نیا ۱۱۸ امتیاز و بابک یگانه ۱۰۷ امتیاز را ثبت کردند.

دیگر خبرها

  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • پل مدرس ترافیک شهر همدان را حل می کند؟
  • همه چیز درباره قلعه جنی کیش
  • ترافیک مرکز کرج با بهره برداری از امتداد بلوار ماهان کاهش می یابد/ متمم موافقت نامه باغ ارتش بزودی در شورای شهر کرج مطرح می شود
  • لزوم گره گشایی ترافیک شهری در رشت
  • صعود بیرانوند به مرحله حذفی رقابت‌های جهانی اهداف پروازی
  • تاکید مدیر عامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران بر یکپارچه سازی حمل و نقل همگانی
  • انتقاد کوبا از گزارش ۲۰۲۳ آمریکا درباره حقوق بشر کشورها
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم؟!
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی