Web Analytics Made Easy - Statcounter

‏به گزارش خبرنگار مهر، در پی خبرهایی که طی چند روز گذشته نسبت به ضبطی شدن چند برنامه مهم صداوسیما اعلام شده بود شورای نظارت بر صداوسیما طی جلسه‌ای خواستار توضیحات در این باره شده است.

احسان قاضی‌زاده هاشمی عضو شورای نظارت بر صداوسیما با اشاره به جلسه شورا که روز گذشته هفتم بهمن برگزار شده است به دو مصوبه مهم این شورا درباره برنامه‌های زنده تلویزیون اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در توئیتی نوشت: «جلسه شورای نظارت امروز دو مصوبه مهم داشت: اول، سیاست‌های کلی صداوسیما در خصوص برنامه‌های زنده و ضبطی به شورا توسط سازمان اعلام شود. دوم، رئیس سازمان صداوسیما با قید فوریت در خصوص علت تعطیلی برنامه‌های ‎جهان‌آرا و ثریا به شورا پاسخ مکتوب دهد.»

کد خبر 4838361 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای نظارت بر صدا و سیما سازمان صداوسیما برنامه ثریا برنامه جهان آرا سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر تئاتر ایران فیلم سینمایی موسیقی ایرانی سی و هشتمین جشنواره تئاتر فجر کنسرت موسیقی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر فیلم کوتاه فیلم مستند برنامه تلویزیونی شبکه دو سیما شبکه سه سیما کارگردان تئاتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۲۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرایه‌ تاکسی از اول اردیبهشت گران می شود

به گزارش پارس نیوز ، سعید بشیری در گفت و گو با ایسنا، در تشریح اعمال افزایش نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در تهران گفت: در متن مصوبه شورای اسلامی شهر تهران که به تصویب هیات تطبیق فرمانداری تهران رسید نیز تاکید شده بود زمان اجرای افزایش نرخ کرایه های تاکسی، اتوبوس و مترو از ابتدای اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ است و بر همین اساس افزایش نرخ کرایه ها از ابتدای اردیبهشت ماه امکان پذیر بوده و هرگونه افزایش پیش از این تاریخ تخلف محسوب می شود.

وی افزود: بی تردید باید در بخش تاکسیرانی در صورت مشاهده با این تخلفات از سوی حوزه نظارت سازمان تاکسیرانی برخورد قانونی صورت بگیرد.

به گزارش ایسنا، بشیری معاون عمرانی فرمانداری تهران پیشتر نیز از تأیید نرخ کرایه‌های ۱۴۰۳ حمل و نقل عمومی پایتخت و مصوبه شورای شهر تهران در هیأت تطبیق فرمانداری تهران خبر داده بود.

وی تاکید کرده بود: بر روی ارقام با توجه به اینکه پایین تر از نرخ تورم بود، نکته‌ای نداشتیم؛ اما چند نکته حقوقی در متن مصوبه بود که به شورای شهر تهران اعلام شد تا برطرف کنند؛ لذا ارقامی که برای نرخ کرایه حمل و نقل عمومی در شورای شهر تهران مصوب شده بود به تأیید هیات تطبیق فرمانداری تهران رسید. به این ترتیب برای سال جاری بر اساس مصوبه شورای شهر تهران ۲۸ درصد افزایش در بخش مترو، ۲۶ درصد افزایش در بخش اتوبوس و ۴۵ درصد افزایش در بخش تاکسی را خواهیم داشت.

دیگر خبرها

  • ابلاغ دستورالعمل تشکیل شورای راهبردی موسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری
  • پیوست فرهنگی شعار سال در «پارلمان فرهنگی» تصویب شد
  • مصوبه مزد ۱۴۰۳ کارگران تغییر کرد؟
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی
  • اولین جلسه شورای هنری ارکستر‌های بنیاد رودکی در سال جدید برگزار شد
  • در جلسه شورای امنیت چه گذشت؟
  • «پنجشنبه‌» به عنوان دومین روز تعطیل آخر هفته تعیین شد
  • تشکیل جلسه اضصراری شورای امنیت در پی پاسخ ایران به اسرائیل
  • کرایه‌ تاکسی از اول اردیبهشت گران می شود
  • گزارش دهی رئیس سازمان بهزیستی به شورا فردا