Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-23@10:16:30 GMT

فیس‌بوک به کنارکنان هشدار داد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۲۵۷۹

فیس‌بوک به کنارکنان هشدار داد

ایتنا - ​​​​​​​فیس‌بوک با انتشار بیانیه‌ای جدید از تمامی کارکنان خود درخواست کرده که از هرگونه سفر غیرضروری به چین خودداری کنند.
فیس‌بوک با انتشار بیانیه‌ای جدید از تمامی کارکنان خود درخواست کرده که از هرگونه سفر غیرضروری به چین خودداری کنند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، هم زمان با گسترش و شیوع ویروس کشنده و خطرناک جدید موسوم به کروناویروس که تاکنون در چین منجر به کشته شدن حدود ۱۰۶ نفر شده و بالغ بر چهار هزار و ۵۰۰ نفر را نیز در شهر و کشورهای مختلف مبتلا کرده است، بسیاری از کشورها و شرکت های بزرگ به شهروندان هشدار داده‌اند که از هرگونه سفر غیرضروری به چین و مناطق شرق آسیا که بیشتر در معرض این ویروس قرار گرفته‌اند، خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حالا در تازه‌ترین خبری که رویترز منتشر کرده، سخنگوی شرکت آمریکایی فیس‌بوک که بدون شک یکی از بزرگترین غول‌های تکنولوژی در جهان محسوب می‌شود، نیز با انتشار اعلامیه و بیانیه ای جدید از تمامی کارکنان خود اعم از کارگر، کارمند و کارشناس، درخواست کرده که تا چند ماه آینده هیچ برنامه‌ای برای سفر به چین ترتیب نداده و به این کشور که به شدت درگیر ویروس خطرناک و کشنده کروناست، سفر نکنند.  

منبع: ايتنا

کلیدواژه: فیس بوک ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۲۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم استان تهران طی ۴ روز آینده از توقف در حاشیه رود‌ها خودداری کنند

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی توسط سازمان هواشناسی خبر داد و گفت: مردم استان تهران طی ۴ روز آینده از توقف در حاشیه رود‌ها خودداری کنند.

به گزارش مدیریت بحران استان تهران، حامد یزدی مهر، بعد از ظهر شنبه از صدور هشدار زرد فعالیت سامانه بارشی توسط سازمان هواشناسی استان تهران خبر داد و گفت: بر اساس اعلام این سازمان از فردا یک شنبه دوم اردیبهشت ماه تا پایان روز چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه شاهد فعالیت این سامانه خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با بیان اینکه طبق اعلام هواشناسی، وقوع مخاطراتی نظیر رگبار باران و رعد و برق و در نقاط مستعد به ویژه نیمه شمالی استان بارش تگرگ و در نیمه جنوبی استان، وزش باد شدید و در برخی نقاط استان خیزش گردوخاک را خواهیم داشت، گفت: طبق این پیش بینی احتمال آب گرفتگی معابر و جاری شدن روان آب وجود دارد لذا به همه مردم عزیز توصیه می‌شود ضمن احتیاط در سفر‌های برون شهری از توقف در بستر و حاشیه رودخانه‌ها بپرهیزند و نسبت به عبور از حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها احتیاط کنند.

یزدی مهر بیان کرد: با توجه به لغزندگی و کاهش دید و احتمال سقوط سنگ از ارتفاعات، به ویژه در جاده‌های کوهستانی و گردنه ها، از مردم می‌خواهیم برای ایمنی بیشتر و جلوگیری از حوادث ناگوار، در صورت عدم ضرورت در محور‌های کوهستانی حاضر نشوند و در صورت ضرورت احتیاط لازم را داشته باشند.

وی در خصوص احتمال وقوع وزش باد شدید و خسارت به سازه‌های موقت نیز هشدار داد و گفت: احتمال خسارت به نهال درختان آسیب پذیر و محصولات باغی و زراعی وجود دارد لذا به کشاورزان عزیز توصیه می‌شود تمهیدات لازم جهت حفاظت از تولیدات کشاورزی و استحکام نهال‌های تازه کشت شده با نصب قیم را بیاندیشند. 

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران در خصوص فعالیت‌های کوهنوردی و جابجایی عشایر نیز هشدار داد و بر آمادگی دستگاه‌های اجرایی و امدادی و پاک سازی دهانه پل‌ها لایروبی کانال‌ها و آب رو‌ها تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • هشدار سازمان بهداشت جهانی در مورد اپیدمی جدید/ آیا ویروس جدید جای نگرانی دارد؟
  • هشدار نارنجی هواشناسی در قم
  • هشدار نارنجی هواشناسی با پیش‌بینی سیل در سیستان و بلوچستان
  • افزایش مصرف آب مشترکان گلستانی با گرمای تدریجی هوا/مردم از مصارف غیرضروری خودداری کنند
  • هشدار متخصصان درباره همه‌گیریِ بعدی جهانی
  • هشدار هواشناسی؛ مازندران آماده سیل شود / اعلام آماده‌باش در ۲۲ شهرستان
  • هشدار بارش تگرگ در آذربایجان‌شرقی
  • هشدار دانشمندان: همه‌گیری بعدی احتمالا از ویروس آنفلوانزا ایجاد می‌شود
  • ­هشدار مدیریت بحران درباره بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها
  • مردم استان تهران طی ۴ روز آینده از توقف در حاشیه رود‌ها خودداری کنند