Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور، صبح امروز در آیین بهره برداری از طرحهای صنعت آب و برق استان تهران که در شهرستان پاکدشت برگزار شد گفت: منطقه ورامین پیشوا باقرآباد منطقه ای است که به گردن مردم ما در انقلاب اسلامی حق بزرگی دارد؛ در آن روزهایی که غربت انقلاب اسلامی بود کاری که مردم این منطقه در روز ۱۵ خرداد سال ۴۲ فراموش نشدنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به روزهای آغاز نهضت اسلامی و انقلاب، ادامه داد: در ۱۵ خرداد ۴۲ مردم قم و پیشوا و بسیاری جاهای دیگر قیام و فداکاری کردند و اولین قدم برای حرکت پر شتاب نهضت اسلامی بود.

اهم اظهارات وی را در ادامه به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛

*مردم همیشه در زمانی که دشمن چشم طمع به کشور ما داشته یکپارچه به صحنه آمدند و فریاد زدند و و مقاومت کردند. امروز بعد از دوسال شدیدترین تحریم و فشار اقتصادی بر مردم عزیز کشورمان وارد شده و مردم دلاورانه ایستادگی می‌کنند.

* زندگی در این دو سال  سخت شده است. شرایط برای تمام مردم دنیا و عقلا غیر قابل پیش بینی بوده است و کمتر فکر می‌کردند که یک دولت که ادعای تمدن و دموکراسی می کند و ادعای حقوق بشر می کند بخواهد یک پیمان و معاهده و توافق را زیر پا بگذارد و ظلم و ستم نسبت به یک ملت بزرگ شروع کنند و این ظلم هیچ مرز و حتی نداشته باشد و از آن طرف هم کسی فکر نمی کرد مردم ما اینچنین مقاوم باشند. 

* ترامپ در آغاز تحریم در سال ۹۷ به رهبران اروپایی گفته بود که بعداً دو نفر از همان رهبران به من گفتند که ترامپ به ما گفت شما (اروپا) سه ماه صبر کنید؛ تا سه ماه دیگر جمهوری اسلامی در ایران وجود ندارد. اینها منطقه را نمی‌شناسند و مردم ایران را نمی شناسند نمی دانند برای مردم ما استقلال چقدر مهم است.

* کمتر کشوری در منطقه هست که سایه ظلم این قدرت‌ها را ندیده باشند ولی نمی‌دانستند که مردم منطقه و به ویژه ایران مقاومت می‌کنند.

*ما در آستانه یک انتخابات بزرگ ملی هستیم و امیدواریم همه مردم پای صندوق‌های رای بیایند. این انتخابات بر سیاست‌های منطقه‌ای تاثیرگذار است. حتی اگر اشکالی در گوشه و کناری دیده می‌شود و حتی اگر برخی مسیر را اشتباه کرده باشند، باید پای صندوق‌ها بیایید. ممکن است به ۱۰۰ نرسیم و به ۹۰، ۸۰ یا ۷۰ برسیم.

* من خوشحالم از این که در سال‌های سخت و در تحریم شدید علیه ملت ما مردم، ما کارگزاران نظام خادمان شما شرکت‌ها، کارگزان و کشاورزان اقدامات بسیار مهمی انجام دادند، افتتاح این طرح در یک روز در تهران بسیار مهم است. در شرایط تحریم بسیار مهم‌تر است.

* از سال ۹۷ آن‌ها فکر کردند دولت تنها می‌تواند نان و غذای روزمره را تامین کند آن‌ها فکر کردند از توسعه و پیشرفت کشور خبری نیست اینکه می‌بینید در عرض چند ماه ۱۳۳ پروژه آب و برق در ۲۲ استان افتتاح شده با ارزش ۱۹۴۴۰ میلیارد تومان نزدیک ۲۹۰ هزر میلیارد در آب و برق تنها به معنی قدرت مردم و دولت است و به معنی تلاش ارزشمندی است که در حال انجام شدن است.

* دستگاه‌های تبلیغی ما کم کاری دارند، برای همین هم ما باید توضیح دهیم که در این شرایط سخت چگونه همه دست به  دست هم دادند. از توهمات کودکانه باید فاصله بگیریم، عده‌ای می‌گویند باید بعضی از طرح‌ها را نگوییم که دولت محدود نشود. دولت خادمان ملت و نمایندگان نوکران ملت هستند گاهی یک حرف ناصحیح درباره وکیل الدوله و وکیل المله زده می‌شود.

* امروزی که دولت منتخب ملت است و با رای مردم آمده است نماینده باید وکیل المله و وکیل الدوله بشود همه انقلاب برای همین بود که دولت و ملت در کنار هم باشند دولت جز خدمت به مردم مسئولیتی ندارد مسئولیت اصلی دولت تلاش و خدمت به مردم است.

ادامه دارد...

۲۷۲۱۵

کد خبر 1346706

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: حسن روحانی انتخابات مجلس یازدهم دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۲۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب خطاب به زیاد النَّخالة: غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز پنج‌شنبه در دیدار آقای «زیاد النَّخالة» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه، نیروهای مقاومت و مردم غزه را تا این لحظه پیروز میدان خواندند و تاکید کردند: اوج عزت و ایستادگی مردم غزه و فلسطین و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی در این جنگ شش ماهه، یک حادثه و پدیده‌ای الهی است.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه گفتند: اینکه رژیم صهیونیستی با آن همه ساز و برگ نظامی و پشتیبانی‌های قدرت‌های ظالم دنیا، اقدام به کشتار زنان و کودکان می‌کند، نشان می‌دهد این رژیم قادر به مقابله با نیروهای مقاومت و شکست آنها نیست.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین خاطر نشان کردند: به‌فضل الهی شما پیروزی نهایی مردم غزه را خواهید دید.

در این دیدار آقای «زیاد النَّخالة» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با قدردانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از موضوع فلسطین، یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی را گرامی داشت و گفت: آنچه که امروز در غزه در جریان است، درواقع تکرار حادثه کربلا است و به‌رغم همه سختی‌ها و توطئه‌ها، مردم غزه در کنار نیروهای مقاومت توانسته‌اند با ایستادگی کم‌نظیر خود، طراحی آمریکا و رژیم صهیونیستی و حامیان آنها را برای نابودی مقاومت با شکست مواجه کنند.

وی با تاکید بر هماهنگی کامل میان نیروهای مقاومت به‌ویژه حماس و جهاد اسلامی، خاطر نشان کرد: مردم غزه و نیروهای مقاومت بر استمرار ایستادگی تا پیروزی نهایی مصمم هستند و به لطف خداوند پیروزی نهایی در آینده نه چندان دور محقق خواهد شد.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1889026

دیگر خبرها

  • رهبر انقلاب خطاب به زیاد النَّخالة: غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است
  • آمادگی دولت برای رونق گردشگری در منطقه کامفیروز
  • چند خبر از گوشه و کنار آذربایجان غربی
  • حسن روحانی: تمام وزرای دولت را با رهبری چک کردم
  • روایت روحانی از جلسه با فرماندهان سپاه در سال ۹۶
  • حسن روحانی : جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود
  • آبشارهای آرامش بخش چهارمحال و بختیاری؛ گوشه‌هایی از بهشت
  • ارتقای رتبه ترکیه
  • ارسال هوایی کمک‌های انسانی به غزه بازهم قربانی گرفت
  • پاسخ به ادعای تکراری دولت رئیسی و یک پیشنهاد