Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@05:07:33 GMT

همه دعاها برای فرهاد و تیمش در دوحه(عکس)

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۲۶۸۹

تنها یک گام تا صعود به گروهی آسان در ACL2020 فاصله باقی است، گامی دشوار اما برداشتنی برای فرهاد و شاگردانش در شهر نام آشنا آن سوی آب های خلیج فارس.

به گزارش "ورزش سه"، مصائب آسیایی استقلال برای رسیدن به مرحله گروهی کم نبود. از ابتدا این گونه وعده داده شد که سهمیه ایران 1+3 است و آبی ها نیز مثل رقیب دیرینه و سپاهان از مرحله گروهی استارت می زنند اما این گونه نشد تا با همان سهمیه 2+2 استقلال درست مثل شهر خودرو از دور دوم پلی آف در آسیا شروع کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعد نوبت به تغییر کادر فنی رسید و در تکمیل این پازل سلب میزبانی از نماینده های ایران در پلی آف. مصائب یکی پس از دیگری رو شد تا استقلال و فرهاد مجیدی در اوج ناملایمتی های کنفدراسیون راهی دبی شود تا به مصاف حریف کویتی برود غافل از این که استقلال با انگیزه تر از همیشه با قدرت گام به پلی آف نهایی در دوحه می گذارد.

 

 


شهری نام آشنا برای سرمربی جوان استقلال که با الغرافه توانایی های خود را به رخ کشیده بود و حالا برای افتادن در جاده خوشبختی با تیمش دوباره مسیرش به این شهر افتاده است. مجیدی خوب می داند اگر بتواند از بازی دشوار امشب جان سالم به در ببرد با صعود به یکی از آسان ترین گروه های ممکن در مرحله گروهی شانس صعود به مراحل نهایی را خواهد داشت از همین رو در تنها تمرین تیمش تا قبل از مصاف با الریان این نکته را به آنها یادآور شد.


فرهاد و شاگردانش با علم به این که دعای تمام طرفداران و فوتبالدوستان ایرانی پشت سر آنهاست خود را برای جنگ بزرگ امشب آماده کردند، جنگی نابرابر از تمامی جهات اما حیثیتی که می تواند گامی بلند برای خوشبختی باشد که انتظار آنها را می کشد.

 

 

فرهاد مجیدی استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۲۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال تاجیکستان در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا موفق شد با کسب تساوی برابر ژاپن ۴ امتیازی شود و به عنوان صدرنشین راهی مرحله یک چهارم نهایی شود و در این مرحله باید به مصاف افغانستان برود.

وحیدوف سرمربی تیم ملی فوتسال تاجیکستان در خصوص عملکرد تیمش گفت: در بازی با ژاپن موفق شدیم به تساوی برسیم و در رده اول گروه قرار بگیریم. ژاپن برای اولین بار از مرحله گروهی بالا نیامد.

او در خصوص دیدار با افغانستان در مرحله یک چهارم نهایی گفت: باعث خرسندی است که هم ایران، هم افغانستان و هم تاجیکستان به عنوان ۳ کشور همزبان صعود کردیم. با با تیم افغانستان قبلاً بازی کرده ایم و شناخت خوبی از این تیم داریم.

کد خبر 6085854

دیگر خبرها

  • اعلام ترکیب ایران در مرحله حذفی جام ملت‌ها
  • عکس| تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی
  • تبریک فرهاد مجیدی به العین به زبان عربی! + عکس
  • بدترین روزهای لژیونر ایرانی در اروپا
  • صیادمنش در بدترین وضعیت!
  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • برنامه بازی‌ های مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا مشخص شد
  • هدیه شمسایی و شاگردانش به مردم افغانستان
  • سرمربی تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است