Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@08:51:52 GMT

جایزه لومیر فرانسه به «بینوایان» رسید

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۲۶۹۶

آفتاب‌‌نیوز :

 فیلم «بینوایان» به کارگردانی «لاج لی» که نماینده سینمای فرانسه در میان نامزدهای شاخه بهترین فیلم بین‌المللی جوایز اسکار ۲۰۲۰ است، سه جایزه بهترین فیلم، فیلمنامه و بازیگر نقش مکمل مرد (الکسیس ماننتی) را از جوایز سینمایی لومیر فرانسه کسب کرد اما جایزه بهترین کارگردانی به «رومن پولانسکی» برای درام تاریخی «یک افسر و یک جاسوس» رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش هالیوود ریپورتر، جوایز لومیز فرانسه توسط آکادمی لومیر شامل بیش از ۲۰۰ نماینده مطبوعات خارجی در پاریس برگزار می‌شود و معادل جوایز گلدن گلوب آمریکاست.

در سایر شاخه‌ها، «راشدی زم» برای بازی در فیلم «اوه مرسی!» ساخته «آرنو دپلشن» جایزه بهترین بایگر مرد را به خانه برد و فیلم «پرتره یک بانو در آتش» که مورد استقبال جشنواره کن قرار گرفت نیز دو جایزه بهترین بازیگر زن (نومی مرلند) و بهترین فیلمبرداری (کلر ماتون) را برنده شد.

«کلرمون تانر» برای فیلم «موستانگ» جایزه بهترین فیلم اول جوایز لومیر را به خود اختصاص داد و انیمیشن «من بدنم را از دست دادم» نیز برگزیده شاخه بهترین انیمیشن شد و «M» ساخته «یولاند زوبرمان» هم برنده شاخه مستند نام گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بینوایان جایزه لومیر فرانسه هالیوود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۲۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقتی که شاخه‌های گل بوی تقدیر می‌دهند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مردم ایلام در حرکتی خودجوش با اهداء شاخه‌های گل و دست نوشته‌هایی از کارکنان نیروی انتظامی تقدیر کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • ورود «مهمان سرزده» به کتابفروشی‌ها/یک‌قصه تصویری برای کودکان
  • وقتی که شاخه‌های گل بوی تقدیر می‌دهند
  • سرو گیراسی بهترین بازیکن ماه مارس 2024 بوندسلیگا
  • تصویر زن فلسطینی برنده جایزه عکس سال شد
  • کارگردانی که هرچه ساخت ماندگار شد + فیلم
  • مسابقه بزرگ کتابخوانی به مناسبت شهادت امام علی (ع) + جوایز ویژه
  • این فیلم برنده جایزه فیلم های ۱۰۰ ثانیه ای شد
  • طعنه لیگ 1 فرانسه به بارسلونا؛ باز هم تیم سفیدپوش برنده شد! / عکس
  • بهترین و ساده ترین روش پاک کردن کنگر کوهی
  • مسی، هالند و جوکوویچ منتظر گرفتن جایزه از بولت!‏