Web Analytics Made Easy - Statcounter

شریف عبده روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: قرار بود این مرحله از رقابت‌ها به صورت متمرکز در شهر مهاباد برگزار شود ولی به دلایلی شهر تهران انتخاب شد و میزبانی مهاباد به مرحله بعد موکول گردید.

وی اظهار داشت: تیم بسکتبال «دیار» مهاباد مرحله رفت لیگ دسته ۲ بسکتبال کشور را با یک پیروزی و ۲ شکست و مجموع چهار امتیاز به پایان برد و در رده دوم جدول قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبده گفت: در پایان مرحله رفت این مسابقات تیم درفت گیلان با سه برد و ۶ امتیاز در رده نخست قرار گرفت و تیم‌های مهاباد، بابل و راک شیمی تهران هر کدام با چهار امتیاز و بر حسب میانگین امتیاز به ترتیب در رده‌های دوم تا چهار قرار گرفتند.

تیم هیات بسکتبال مهاباد در گروه دوم این بازی‌ها با تیم‌های شهدای بابل، تاکستان، سایرس تهران، درفک گیلان و راک شیمی تهران هم‌گروه است.

سال گذشته هم تیم هیات بسکتبال این شهرستان که با تیم‌های اسدآباد همدان، مهتاب قم، افلاک لرستان و طلای سبز رفسنجان هم‌گروه بود با ۲ شکست و یک پیروزی از صعود به دوره دوم بازماند. 

مهاباد با ۲۳۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد و دارای ۴۵ هیات ورزشی در رشته‌های مختلف و ۷۰ باشگاه خصوصی و ۲۰ باشگاه دولتی است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 آذربایجان غربی بسکتبال جدول شهر تهران شیمی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۲۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در پایان بازی‌های سوم سری‌های مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال ایران، حامد حدادی سنتر و فوق ستاره تیم بسکتبال نفت آبادان، با عملکردی درخشان مقابل تیم طبیعت، بهترین بازیکن شد.

کاپیتان تیم نفت در بازی سوم مقابل طبیعت، با ثبت ۱۸ امتیاز، ۲۰ ریباند و ۸ پاس گل، تنها دو پاس گل کم داشت تا تریپل‌دبل کند و با کارایی ۳۱، تاثیرگذارترین بازیکن چهار بازی شب سوم پلی‌آف‌ها بود. این بازی با پیروزی ۸۵ - ۸۲ نفت به پایان رسید تا شاگردان حماد سامری، سری را ۲ بر یک پیش بیفتند.

دومین بازیکن برتر شب سوم پلی‌آف‌ها نیز امیرحسین یازرلو، فوروراد جوان تیم کاله بود. او در بازی سوم مقابل ذوب‌آهن ۳۰ امتیاز، ۲ ریباند و ۳ پاس گل را به ثبت رساند تا با کارایی ۳۱، نقش پررنگی در پیروزی ۱۰۵ - ۸۰ تیم خود داشته باشد. 

سومین بازیکن تاثیرگذار نیز ارسلان کاظمی، کاپیتان تیم شهرداری گرگان بود که با ۱۴ امتیاز، ۱۸ ریباند و ۳ پاس گل، موفق به ثبت دبل‌دبل شد و کارایی ۳۱ را در ترکیب مدافع عنوان قهرمانی داشت. گرگان بازی سوم مقابل لیموندیس را هم با نتیجه ۷۳ - ۸۸ برد تا با سه برد متوالی برنده سری شده و به عنوان نخستین تیم راهی نیمه‌نهایی لیگ برتر شود.

چهارمین بازیکن برتر شب سوم پلی‌آف هم متین آقاجان‌پور، فوروارد تیم کاله مازندران بود. او در دیدار مقابل ذوب‌آهن که با پیروزی ۱۰۵ - ۸۰ کاله همراه شد، ۳۲ امتیاز، ۳ ریباند و ۴ پاس گل داشت و تاثیرگذاری ۲۷ را در ترکیب شمالی‌ها به ثبت رساند.

امتیاز آورترین بازیکنان در بازی‌های شب اول پلی‌آف لیگ برتر بسکتبال نیز به شرح زیر بودند: 

۱- جردن استیونس (طبیعت تهران): ۳۷ امتیاز

۲- متین آقاجان‌پور (کاله مازندران): ۳۲ امتیاز

۳- امیرحسین یازرلو (کاله مازندران): ۳۰ امتیاز

۴- جلن بردلی (لیموندیس شیراز): ۲۶ امتیاز

دیگر خبرها

  • اولین تیم سقوط‌کننده از لیگ دسته اول فوتبال
  • شکست قعرنشین لیگ یک مقابل استقلال ملاثانی
  • راه‌یابی ذوب آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور
  • لیگ دسته اول فوتبال| شکست خیبر و توقف چادرملو و فجر سپاسی
  • لیگ برتر بسکتبال| ذوب آهن و مهرام به نیمه نهایی رسیدند
  • حدادی بهترین بازیکن شب سوم پلی‌آف لیگ بسکتبال
  • فولاد هرمزگان در لیگ برتر بسکتبال کشور ماندنی شد
  • لیگ برتر بسکتبال| سقوط رعد پدافند و مس رفسنجان به لیگ دسته یک
  • سقوط رعد پدافند و مس رفسنجان به لیگ دسته یک حرفه‌ای بسکتبال ایران
  • سنندج میزبان رقابت‌های لیگ دسته یک بسکتبال