Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@15:24:26 GMT

نخستین مدرسه زمستانه حقوق برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۲۷۶۵

نخستین مدرسه زمستانه حقوق برگزار می‌شود

نخستین مدرسه زمستانه حقوق از ۱۷ بهمن تا ۱۵ اسفند ۱۳۹۸، همزمان با سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه قوه قضاییه، آموزش‌ها در  پنج بخش «پزشکی قانونی»، «پولشویی و اخلال در نظام اقتصادی کشور »، «جرایم پزشکی، بهداشتی، تغذیه و دارویی»، «حقوق شرکت‌های خلاق تولید محتوا» و «حقوق بانکی» به ترتیب در ۱۷و ۲۴ بهمن ماه و  اول، ۸ و ۱۵ اسفند ماه برگزار می‌شود که علاقه مندان از جمله قضات و کارکنان قوه قضاییه، وکلا و کارآموزان وکالت و دانشجویان می‌توانند برای ثبت نام به وب سایت www.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ijri.ir مراجعه کنند.

بنابراعلام دبیرخانه مرکز آموزش، دوره اول کلاس آموزشی پزشکی قانونی با موضوعات ضربه شناسی و تروماتولوژی، تشخیص هویت، چگونگی تعیین خسارات و ارش در پزشکی قانونی، مرگ شناسی و کالبد شناسی، آزمایشگاه و سم شناسی قانونی و تور بازدید از پزشکی قانونی برگزار می‌شود.

دوره دوم و سوم نیز به ترتیب کلاس‌های آموزشی پولشویی و اخلال در نظام اقتصادی کشور با موضوعات پولشویی(مقدمات و مفاهیم)، پولشویی(عناصر تشکیل دهنده )، اخلال در نظام اقتصادی مصادیق و نحوه رسیدگی و تحلیل جرایم (موضوع قانون مجازات اخلالگران) و همچنین  کلاس آموزشی جرایم پزشکی، بهداشتی، تغذیه و دارویی با موضوعات فعالیت‌های غیرمجاز در امور پزشکی، رفتارهای مجرمانه پزشکی، مسئولیت پزشکان، فعالیت‌های غیرمجاز در امور دارویی و رفتارهای مجرمانه در خصوص دارو (افراد و داروخانه‌ها) خواهد بود.

دوره چهارم نیز با محوریت حقوق شرکت‌های خلاق تولید محتوا با موضوعات آشنایی با قوانین شرکت خلاق، رویه قضایی مالکیت ادبی و هنری در ایران، راهکارهای تنظیم گری در نشر محتوا، مالیات و نحوه تنظیم اظهارنامه‌های مالیاتی و مسئولیت‌های جرایم تولیدکنندگان و نشردهندگان محتوا است.

محور پنجم کلاس آموزشی حقوق بانکی با موضوعات شیوه‌های دریافت خسارت ناشی از قراردادهای بانک، قانون جدید چک و ابعاد حقوقی آن، مسئولیت بانک‌ها در پرداخت‌های بانکی( نقدی و چک) و ابعاد حقوقی بانکداری الکترونیک خواهد بود.

گفتنی است، وکلا و کارآموزان وکالت شامل ۱۰ درصد تخفیف، قضات و کارکنان قوه قضاییه ۲۰ درصد تخفیف و دانشجویان ۲۵ درصد تخفیف خواهند شد.

این کلاس‌ها همراه با تورهای بازدید علمی پرونده خوانی و آزمون‌های مهارتی بوده و در پایان به شرکت کنندگان گواهی پایان دوره از پژوهشگاه قوه قضاییه اعطا می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قوه قضاييه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۲۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد

به‌گزارش جام جم آنلاین از گرگان ، مریم حاجی‌ابراهیمی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ با اعلام این خبر گفت: در سال گذشته ۴۳ دوره و کارگاه آموزشی صنایع‌دستی در قالب آموزش شاغلان و دوره‌های آموزشی ترویجی کوتاه‌مدت برای ۸۳۹ نفر اجرایی شد. معاون صنایع‌دستی و هنرهای سنتی استان گلستان افزود: از این تعداد دوره آموزشی، ۲۸ دوره در حوزه آموزش شاغلان صنایع‌دستی برای ۶۱۰ هنرمند ازجمله رنگرزی سنتی، رودوزی‌های سنتی، زنجیره ارزش خرد، توانمندسازی فعالان صنایع‌دستی، آسیب‌شناسی صنایع‌دستی، بازاریابی دیجیتال، بازرگانی و صادرات، استانداردسازی، طراحی ظروف موزه‌ای رشته سفال و فلز، جایگاه سفالینه‌های منقوش جرجان در دوران معاصر، طراحی محصول سوزن‌دوزی ترکمن و… برگزار شد. او خاطرنشان کرد: همچنین ۱۵ دوره آموزشی عمومی صنایع‌دستی هم برای ۲۲۹ علاقه‌مند به صنایع‌دستی در رشته‌های رودوزی‌های سنتی، سفال و سرامیک، نساجی سنتی، چرم و تولیدات چرمی دست‌دوز، خراطی چوب، ابریشم‌بافی، نساجی سنتی در رده‌های مقدماتی و پیشرفته اجرایی شد. حاجی‌ابراهیمی گفت: در سال ۱۴۰۲ هنرمندان شاخص و توانمند استان در راستای توسعه و ترویج این هنر صنعت به آموزش صنایع‌دستی به‌صورت مجازی هم پرداختند. او افزود: در سال جاری اجرای دوره‌های آموزشی در رشته‌های اولویت‌دار و سایر رشته‌های صنایع‌دستی استان بر اساس ظرفیت‌سنجی به ترتیب اولویت در شهرها و روستاهای استان، خصوصاً شهر و روستاهای ملی به‌منظور برندسازی جغرافیایی و مکانی موردتوجه قرار می‌گیرد.

       

دیگر خبرها

  • ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • 43 دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان برگزار شد
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود
  • شناسایی ۱۰۰ مدرسه خطرآفرین در چهارمحال و بختیاری
  • ۸۸ مدرسه شهرستان بیرجند دو نوبته است/نیاز به ۱۰۹ کلاس درس
  • نیاز چهارمحال و بختیاری به احداث ۱۰۰۰ کلاس درس
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای
  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجار شکن
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف