Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد ــ مدیر کمیته نهادها و مؤسسات بیست و هشتمین نمایشگاه بین‏‌المللی قرآن طی فراخوانی از تمامی نهادها و سازمان‏‌های دولتی و عمومی دعوت کرد تا با در نظر گرفتن شرایط، نسبت به ارائه طر‌ح‏‌ها و ایده‏‌های نوآورانه و خلاقانه تا 30 بهمن‌ماه به سامانه نمایشگاه به نشانی www.iqfa.ir اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

‌حمیدرضا شیخ‌ ‏ویسی، مدیر کمیته نهادها و مؤسسات بیست و هشتمین نمایشگاه بین‏‌المللی قرآن کریم، در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: بیست و هشتمین نمایشگاه قرآن کریم در اردیبهشت‌ماه سال 1399 در مصلای امام خمینی(ره) برگزار می‏‌شود و از هم‌‏اکنون با تشکیل ستاد و کمیته‏‌های مختلف، عملیات برنامه‏‌ریزی و اجرایی نمایشگاه آغاز شده است.

وی افزود: در همین راستا مسئولان کمیته نهادها و مؤسسات طی دیدارهایی با مدیران دستگاه‏‌ها و نهادهای مختلف قرآنی و فرهنگی کشور، شرایط حضور و ویژگی‏‌های این دوره از نمایشگاه بین‌المللی قرآن را در میان گذاشته و نسبت به ارائه گزارش ارزیابی فعالیت‏‌های سال قبل و نیز شرایط پیش‏رو رایزنی‌‏های لازم را انجام می‏‌دهند.

شیخ ‏‌ویسی تصریح کرد: ارائه‌دهندگان طرح از طرف دستگاه‌‏ها در احراز شرایط عمومی باید معرفی‌نامه رسمی از سازمان و دستگاه مربوطه داشته باشند و همینطور در بخش مربوط به شاخص‌‏های اجرایی باید سابقه فعالیت در نمایشگاه قرآن كریم یا سایر نمایشگاه‌های مرتبط، برخورداری از كادر مدیریتی و اجرایی مجرب و نیز تعهد لازم جهت اجرای دکور خودساز (اجرای دکور با رعایت استانداردهای اعلامی الزامیست) را قبول داشته باشند.

مدیر کمیته نهادها و مؤسسات بیست و هشتمین نمایشگاه بین‏‌المللی قرآن کریم در ادامه با اشاره به شاخص‌های محتوایی طرح‌ها، اظهار کرد: داشتن ایده نوآورانه و خلاقانه با در نظر گرفتن ارائه خدمات به مخاطبان و بازدیدکنندگان نمایشگاه، از مهمترین ملاک‏‌های حمایت از طرح‌‏های ارسالی به‌شمار می‌‏رود که ویژگی‌های چندگانه‏‌ای را باید داشته باشد.

وی در تشریح این ویژگی‏‌ها، گفت: محوریت موضوع قرآن و عترت در ارائه تمامی طرح‌ها و برنامه‌ها، متناسب بودن طرح در راستای اهداف، سیاست‏‌ها و شعار نمایشگاه، خلاقیت، جذابیت و قالب‏‌های نو در ارائه برنامه‌ها، تأكید بر فهم و معارف قرآن کریم و اهل‌بیت(ع) و در نهایت توجه به الکترونیکی کردن فعالیت‏‌ها و ارائه محتوا در بستر فضای مجازی، از ملاک‏‌های مهم برای ارزیابی طرح‌‏ها در شورای طرح و برنامه نمایشگاه بین‌‏المللی قرآن است.

شیخ ‏‌ویسی درباره نحوه ثبت‏‌نام و ارسال طرح‏‌ها به کمیته نهادها و مؤسسات بیست و هشتمین نمایشگاه بین‏‌المللی قرآن، تصریح کرد: علاقه‏‌مندان و نمایندگان مؤسسات و دستگاه‏‌ها می‏‌توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به نشانی www.iqfa.irحداکثر تا 30 بهمن‌ماه طرح‏‌های توجیهی خود را بارگذاری کنند.

مدیر کمیته نهادها و مؤسسات بیست و هشتمین نمایشگاه بین‌‏المللی قرآن افزود: پس از بررسی طرح‏‌ها توسط مدیریت کمیته نهادها و مؤسسات و تصویب آن در شورای طرح و برنامه نمایشگاه، از دستگاه‌‏ها و نهادهای برگزیده جهت حضور و اجرای برنامه در نمایشگاه دعوت می‌شود. 

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مؤسسات قرآنی نمایشگاه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۲۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به رحمتی

به گزارش  قدس آنلاین و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، باتوجه به تخلف صورت گرفته از سوی کیانوش رحمتی مربی تیم فوتبال استقلال مبنی بر رفتار توهین آمیز پس از دیدار مقابل تیم شمس آذرقزوین مورخ ۱۴۰۳/۱/۳۱ از سری مسابقات لیگ برتر، این مربی باید دفاعیات کتبی خود را ظرف مهلت ۴۸ ساعت به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کند.

 همچنین با اعلام کمیته انضباطی، سید حسین حسینی، دروازه‌بان استقلال برای ادای پاره‌ای از توضیحات در این کمیته حضور خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • حضور ایران در کمیته فناوری نانو سازمان بین المللی استانداردسازی
  • تنوع فرصت‌های شغلی در دومین نمایشگاه کار دانشگاه تهران
  • حمایت دانشگاه تهران از فارغ التحصیلان و دانشجویان جویای کار
  • تنوع فرصت‌های شغلی برای جوانان شرط مهم حضور سازمان‌ها در نمایشگاه بازار کار
  • از آلبوم مرقع «دولت قرآن» اثر یدالله کابلی رونمایی شد
  • آلبوم مرقع «دولت قرآن» یدالله کابلی رونمایی شد
  • احضار حسینی به کمیته انضباطی و فرصت ۴۸ ساعته به رحمتی
  • نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران محلی برای رونق اقتصادی نشر
  • نهادها به وظیفه خود در حوزه حجاب و عفاف و طرح «نور» عمل کنند