Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مجتبی یزدانی معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به آخرین تمهیدات شهرداری برای توسعه سرویس‌های بهداشتی در مناطق مختلف در جمع خبرنگاران گفت: ما در سال در مناسبت‌های مختلفی با حضور مردم مواجه هستیم که چشمگیر است و بر اساس برنامه‌‌های از پیش تهیه شده تأمین سرویس‌های بهداشتی مورد نیاز در مناطق مختلف شهر از اولویت‌های مدیریت شهری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اینکه برای این هدف از مشاور‌انی در شهرداری به کار گرفته شده است، گفت: برای سال آینده و سال ۱۴۰۰ مکان‌هایی را پیش بینی کردیم تا بتوانیم با کمک سازمان نوسازی و شهرداری‌های مناطق سرویس بهداشتی مورد نیاز را تأمین کنیم.

یزدانی ادامه داد: برای سال آینده تعداد ۴۷۳ دستگاه سرویس بهداشتی جهت احداث پیش بینی کردیم تا در مناطقی که زمین متراکم است سرویس‌های بهداشتی به شکل پرتابل جانمایی شوند.

او ادامه داد: تعبیه سرویس‌های بهداشتی بر اساس استاندارد‌های جهانی و با فاصله مشخص انجام می‌شود که ما با ۵ منطقه این اقدام را آغاز کردیم.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که در کدام مناطق این اقدام (احداث سرویس بهداشتی) آغاز شده است، گفت: در مناطق ۹، ۱۴ و ۱۸ کار احداث سرویس بهداشتی آغاز شده است.

یزدانی ادامه داد: ما در متمم بودجه سال ۹۸ رقم ۵۰ میلیارد تومان در نظر گرفتیم که با کمک سازمان زیباسازی شهرداری تهران وضعیت سرویس‌های بهداشتی پایتخت را بهبود بخشیم.

او ادامه داد: با برخی از مساجد تفاهم‌نامه‌ای به امضا رسید تا بر اساس آن بتوان در مناطقی مانند بازار از سرویس بهداشتی آن‌ها استفاده کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۲۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الحاق ۱۵۰ هکتار زمین به محدوده شهر هشترود

 قشلاقی در جلسه شورای شهر هشترود با بیان اینکه متاسفانه محدوده شهر برای احداث و ساخت مسکن کوچک است گفت: از این رو با الحاق ۱۵۰ هکتار زمین می‌توان شهر را گسترش داد.

وی در ادامه از راکد ماندن طرح فاضلاب مدرن شهری انتقاد و اظهار کرد: متاسفانه این طرح در داخل شهر به آهستگی به جلو می‌رود و هر سال چند صد متری اجرا می‌شود.

قشلاقی افزود: متاسفانه قبل از اجرای شبکه در داخل شهر اقدام به احداث ساختمان تصفیه‌خانه کردند و هزینه میلیاردی شد و متاسفانه پس از گذشت چند سال دیوار‌های این تصفیه‌خانه هم در حال تخریب است.

فرماندار هشترود تصریح کرد: سرازیر شدن فاضلاب شهری هشترود به رودخانه وسط شهر قابل قبول نیست زیرا علاوه بر نشان دادن چهره کریه به شهر باعث بروز بیماری هم می‌شود و متاسفانه کشاورزان پایین دست رودخانه‌ها هم از آب این فاضلاب آبیاری می‌کنند.

وی در ادامه از شهرداری خواست سد معبر کنندگان در سطح شهر را ساماندهی کند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تعامل مدیریت شهری ساوه برای دفع بهداشتی زباله‌ها ضروری است
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • احداث گلخانه در جهت خودکفایی شهرداری در تولید انواع گل + فیلم
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست
  •  خودکفایی شهرداری شهرکرد با احداث گلخانه
  • الحاق ۱۵۰ هکتار زمین به محدوده شهر هشترود
  • الحاق ۱۵۰ هکتار به محدوده شهر هشترود
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت 
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت
  • فاز سوم بوستان خضر در قم احداث می‌شود