Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، استقلال امروز در حالی برابر الریان به میدان می‌رود که این دهمین تقابل دو تیم در باشگاه‌های آسیا می‌باشد. 

آبی پوشان تهران که با چهار بار حضور در فینال آسیا و دو قهرمانی در این مسابقات از پر افتخار ترین تیم‌های آسیایی به حساب می‌آیند، بیشتر از همه تیم‌های دیگر با الهلال بازی کرده‌اند و بیشتر از هر تیم دیگری الریان، حریف امروز خود را شکست داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال و الهلال در دیدارهای آسیایی شان ۱۱ بار به مصاف هم رفته‌اند تا الهلال عربستان تکراری ترین حریف آسیایی آبی پوشان تهران باشد.

السد قطر و العین امارات نیز هر یک ۱۰ بار با آبی پوشان تهران دیدار داشته‌اند تا بعد از الهلال، دومین حریف تکراری استقلال در آسیا باشد و الریان قطر نیز امروز برای دهمین بار مقابل آبی پوشان قرار می‌گیرد تا آنها هم در کنار السد و العین ۱۰ بار با استقلال دیدار داشته باشند.

الریان در ۹ دیدار گذشته ۶ بار مقابل استقلال تن به شکست داده تا آبی‌های تهران بیشترین پیروزی آسیایی خود را مقابل این تیم به دست آورده باشند. شاگردان مجیدی این فرصت را دارند که امروز هفتمین پیروزی خود را مقابل الریان به دست آورند. همچنین آبی پوشان در ۹ دیدار گذشته ۱۹ بار دروازه الریان را باز کرده اند تا بیشترین گل‌های آسیایی شان را هم به همین تیم زده باشند. آماری که می‌تواند استقلال را برای نتیجه گرفتن در بازی امروز امیدوار تر کند.

العین و الهلال هر کدام با ۵ و السد با ۴ شکست از استقلال، بعد از الریان بیشترین شکست ها را از نمایند کشورمان تحمل کرده‌اند. بیشترین مساوی آسیایی آبی پوشان هم با ۵ مساوی مقابل دو تیم الجزیره امارات و السد قطر رقم خورده است.

دیدار دو تیم استقلال و الریان در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا امروز و از ساعت ۱۸:۴۵ به میزبانی تیم قطری در ورزشگاه السد دوحه برگزار می شود.

کد خبر 4838349 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران الریان قطر لیگ قهرمانی فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کاراته لیگ جهانی کاراته وان کنفدراسیون فوتبال آسیا کاراته تیم فوتبال تراکتور کشتی آزاد لیگ قهرمانی فوتبال آسیا لیگ برتر والیبال وزارت ورزش و جوانان باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۲۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین پیام رسمی مالک جدید استقلال به آبی‌پوشان!

به گزارش "ورزش سه"، ۸۵ درصد سهام باشگاه استقلال به عنوان یکی از دو قطب فوتبال پایتخت به صورت رسمی به هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد تا حالا یکی از بزرگ‌ترین بنگاه‌های اقتصادی کشور مالکیت آبی‌پوشان را برعهده بگیرد.

گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در همین رابطه اطلاعیه‌ای صادر کرد و پیوستن باشگاه استقلال به خانواده این هلدینگ را به آبی‌های پایتخت خوش آمد گفت.

در این اطلاعیه آمده؛

۸۵ درصد سهام باشگاه استقلال، توسط کنسرسیومی از شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس امروز خریداری شد.

هلدینگ خلیج‌فارس در راستای اجرای سیاست‌های کلی چهل و چهارم قانون اساسی و به‌موجب مصوبه هیئت وزیران در سال ۱۳۸۶ و مصوبه هیئت واگذاری در سال ۱۳۸۹ با انتقال سهام ۱۵ شرکت متعلق به شرکت ملی صنایع پتروشیمی تبدیل به هلدینگ و شرکت سهامی عام شد و ۲۷ فروردین ۱۳۹۲ در بورس اوراق بهادار پذیرفته شد.

گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس که امروز در گستره ۱۳ استان کشور فعالیت دارد، بر اساس رده‌بندی جهانی در رده دوم خاورمیانه و در رده ۲۷ شرکت‌های پتروشیمیایی جهان قرار دارد، ارزش بازاری معادل ۱۳۲۰ هزار میلیارد تومان دارد.

شرکت صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس همچنین رتبه اول بیشترین صادرات، رتبه اول بالاترین ارزش بازار، رتبه اول بیشترین سودآوری، رتبه اول صادرات کشور و رتبه اول بالاترین ارزش‌افزوده را در بین شرکت‌های ایرانی به خود اختصاص داده است.

جلوگیری حداکثری از خام‌فروشی و اتکا به توان داخل به‌عنوان سیاست راهبردی هلدینگ خلیج‌فارس از زمان آغاز مدیریت دکتر علی عسکری در دستور کار بزرگ‌ترین هلدینگ پتروشیمی ایران قرار گرفته است، راهبردی که حاصلش توجه ویژه به تکمیل زنجیره ارزش و تمرکز ویژه بر ایجاد و توسعه صنایع و پارک‌های پایین‌دستی به‌منظور خلق ارزش‌افزوده، اشتغال‌زایی، تنوع سبد محصولات هلدینگ و سودآوری قابل‌توجه برای سهام‌داران است.

گروه صنایع پتروشیمی خلیج‌فارس که سال گذشته موفق به راه‌اندازی دو پروژه ملی پالایشگاه گاز هویزه خلیج‌فارس و پتروشیمی گچساران شده امروز ۳۳ طرح به ارزش ۱۵ میلیارد دلار را در دست اجرا دارد که با بهره‌برداری از آنها گام بلندی به‌سوی قله برداشته خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • پایان فصل برای مهدی‌پور؛ هافبک استقلال زیر تیغ جراحان رفت
  • پیگیری علت لغو دیدار فجر سپاسی شیراز و استقلال آبی پوشان ملاثانی در اهواز
  • فاصله عجیب پرسپولیس و استقلال در رنکینگ جهانی + جدول
  • ماجرای بازوبند کاپیتانی استقلال پس از محرومیت حسین حسینی
  • تکلیف بازوبند کاپیتانی استقلال چه می‌شود؟
  • اولین پیام رسمی مالک جدید استقلال به آبی‌پوشان!
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • پرسپولیس 79 پله بالاتر از استقلال در فوتبال جهان!
  • ملوان - سپاهان؛ تلاش برای سهمیه آسیایی