Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-16@16:27:46 GMT

۱۳۳ پروژه وزارت نیرو در کشور افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۲۸۶۱

۱۳۳ پروژه وزارت نیرو در کشور افتتاح شد

رضا اردکانیان روز سه‌شنبه در آیین افتتاح تصفیه خانه هفتم تهران که با حضور رئیس جمهور در سد ماملو صورت گرفت اظهارداشت: طرح‌های بسیار ارزنده و مهمی در ارتباط با تأمین و توزیع آب با کیفیت در دست اجرا است تا جمیعت ۱۴ میلیون نفری استان تهران که به تنهایی ۱۰ میلیون نفر آن در شهر تهران سکونت داشته و یک ششم جمعیت کشور را شامل می‌شود از آب سالم برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: وزارت نیرو در مجموع ۱۷۴ پروژه در استان‌های مختلف کشور با اعتبار بیش از  ۳۵ هزار میلیارد تومان در بخش‌های مختلف آب، برق و فاضلاب با پیشرفت متوسط ۴۵ درصد در دست اجرا دارد.

اردکانیان افزود: همه کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی سودای رضایتمندی و خدمت به مردم را دارند و تلاش می‌کنند تا با اجرای طرح‌های حیاتی، نیازهای مردم را برآورده کنند هر چند که عده‌ای تلاش دارند تا با استفاده از تریبون‌های خود، یأس و ناامیدی را به جامعه تزریق کرده و مدام از کمبودها، نارسایی و مشکلات سخن بگویند که امیدواریم آنها هم از این نعمت الهی برخوردار شده و بتوانند احساس دلسوزی خود را از این طریق ابراز کنند.
وزیر نیرو تصریح کرد: امروز در سطح ۲۲ استان کشور، ۱۳۳ پروژه مهم آب، برق و فاضلاب با سرمایه‌گذاری ۱۹ هزار و ۴۴۰ میلیارد تومان افتتاح می‌شود که ۲۷ پروژه مهم امروز به دست رئیس جمهور افتتاح می‌شود.
وی درباره تصفیه خانه هفتم تهران گفت: واحد دوم این تصفیه خانه جمعیتی بیش از ۲ میلیون نفر را در شهرستان‌های پاکدشت، قرچک ورامین، پیشوا و مناطق متعددی از شهر تهران را از آب سالم برخوردار می‌کند.
اردکانی افزود: علاوه بر این، پروژه تأمین برق؛ ۲۰ پروژه خرد و کلان با سرمایه ۲۷۵ میلیارد تومان در تهران، ورامین، اسلامشهر، سه پروژه نیروگاه خورشیدی با اعتبار ۱۲۷ میلیارد تومان در شهرستان‌های دماوند و ری و آب‌رسانی به ۷۲ روستای پرجمعیت با ۱۴۶ هزار نفر سکنه افتتاح شد.
وزیر نیرو اظهارداشت: مجموع اعتبار پروژه‌هایی که در پویش هر هفته «الف؛ ب ایران» دهه فجر انقلاب اسلامی در استان تهران با دستور رئیس جمهور افتتاح می‌شود، یک هزار و ۷۹ میلیارد تومان است.

برچسب‌ها رضا اردکانیان پاکدشت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رضا اردکانیان پاکدشت رضا اردکانیان پاکدشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۲۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده مسکن مهر مِهستان تا تابستان بسته می‌شود

سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید ایران دستور داد باقیمانده مسکن مهر شهر جدید مِهستان (هشتگرد) باید تا شهریورماه امسال تکمیل و به متقاضیان تحویل شود. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سعید غفوری در حاشیه بازدید از پروژه‌های مسکن مهر و نهضت ملی مسکن شهر جدید مِهستان (هشتگرد) با تأکید بر اینکه تمامی سازندگان طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید مهستان به‌منظور جبران عقب‌ماندگی‌های گذشته، مقدمات و برنامه‌ریزی‌های لازم را جهت راه‌اندازی شیفت شب پروژه‌ها در دستور کار خود قرار دهند، اظهار کرد:‌ 3000 واحد مسکن مهر این شهر اواخر اردیبهشت‌ امسال افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه در تلاشیم با افزایش شیفت‌های کاری اولین افتتاح طرح نهضت ملی مسکن در کنار آخرین واحدهای مساکن مهرشهر را تا پایان تابستان امسال شاهد باشیم به مجموعه شرکت عمران شهر جدید مهستان دستور داد باقیمانده مساکن مهر موجود باید تا شهریورماه سال جاری تکمیل و به متقاضیان تحویل شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پروژه‌های اولویت‌دار دانشگاه تهران تکمیل می شود
  • جزییات اجرای پروژه های برون مرزی در حوزه برق و آب
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در تهران
  • افتتاح دومین ایستگاه آتش‌نشانی بانوان کشور در شرق تهران
  • قدردانی وزیر کشور از عملیات وعده صادق نیرو‌های مسلح
  • بزرگترین پارک جنگلی کوهستانی شمال کشور افتتاح می‌شود
  • پرونده مسکن مهر مِهستان تا تابستان بسته می‌شود
  • افتتاح نمادین پروژه های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی
  • احیای اکوسیستم‌های آبی با رهاسازی‌های مناسب توسط وزارت نیرو
  • خوابگاه متاهلی ۵۰۰ واحدی دانشگاه تهران بهمن ۱۴۰۳ افتتاح می‌شود