Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@15:25:39 GMT

سروش سامع از کارآفرینی صدا می گوید

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۲۹۴۰

سروش سامع از کارآفرینی صدا می گوید

مجموعه کارگاه های تخصصی کارآفرینی و کسب و کار این بار با موضوع "کارآفرینی صدا" از پنجشنبه 10 بهمن ماه در خانه جوان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا در اصفهان،مدیر خانه جوان گفت: مجموعه کارگاه های تخصصی کارآفرینی و کسب و کار با موضوع "کارآفرینی صدا" از روز پنجشنبه 10 بهمن ماه به صورت هفتگی با تدریس سروش سامع در خانه جوان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فاطمه اکبرزاده اظهار داشت: زمان ثبت نام این کلاس ها از 24 دی ماه تا 5 بهمن ماه بود که قرار است هر پنجشنبه کارگاه کارآفرینی صدا برای افرادی که ثبت نام کرده اند، برگزار شود.

وی افزود: آذرماه امسال همایشی با عنوان کارآفرینی صدا برگزار شد و اهمیت اینکه از طریق صدا هم می شود کارآفرینی کرد، در این همایش مطرح شد. بعد از آن جوانانی که انگیزه، علاقه و پتانسیل این موضوع را داشتند با نگاه جدید دانشی و توان افزایی در زمینه صدا روبرو شدند.

مدیر خانه جوان تصریح کرد: فن بیان در گویندگی، سخنوری، دوبلاژ و صداسازی در این کارگاه آموزش داده می شود که قصد داریم فن بیان و عزت نفس را د بین شرکت کنندگان افزایش دهیم.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 34451131 تماس حاصل کرده و یا به محل خانه جوان واقع در میدان لاله، جنب پارک باقوشخانه مراجعه کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: گویندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هاکا مستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پارک فناوری پردیس، نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری «اینوتکس» امسال شاهد برگزاری نخستین رویداد هاکا مستر است؛ رویدادی که با هدف یادگیری سریع برگزار می شود. در این رویداد با ارائه ۸ کارگاه آموزشی و ۴ پنل تخصصی در زمینه‌های مختلف، شرکت کنندگان با مفاهیم کلیدی و ابزار های پیشرفته برای تبدیل ایده‌ به واقعیت در زمانی کوتاه، آشنا می شوند.

هاکا مستر فرصتی برای یادگیری سریع موضوعات کاربردی است. این برنامه به شرکت کنندگان کمک می کند تا مهارت های جدیدی را کسب کنند دانش خود را گسترش دهند و برای چالش های دنیای واقعی آماده شوند.

ایجاد شبکه ای از نوآوران بر اهداف دیگر این رویداد است. این برنامه فرصتی برای شرکت کنندگان فراهم می کند تا با دیگر نوآوران از سراسر کشور ارتباط برقرار کنند و از تجربیات و ایده های یکدیگر بیاموزند.

ارائه ابزارهای پیشرفته برای تبدیل ایده به واقعیت از دیگر اهداف ها مستر اینوتکس ۲۰۲۴ است. در این رویداد به شرکت کنندگان ابزارهای لازم برای تبدیل ایده های خود به واقعیت داده می شود. این ابزارها شامل مواردی مانند نرم افزار طراحی، پلتفرم های نمونه سازی، و منابع مالی است.

در این رویداد کارگاه های مختلفی برگزار می شود. ایده‌پردازی، اعتبارسنجی و تحقیق بازار یکی از کارگاه هاست. در این کارگاه شرکت کنندگان با تکنیک‌های خلاقانه ایده‌پردازی آشنا می‌شوند و یاد می‌گیرند که چگونه ایده‌های خود را پرورش داده و آنها را به طرح‌های عملی تبدیل کنند.

بیزینس مدل‌های برند از دیگر کارگاه های این رویداد است. در این کارگاه با انواع مدل‌های کسب و کار آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید که چگونه مدل مناسب برای ایده‌تان را انتخاب کنید.

طراحیMVP افسانه‌ای کارگاه دیگری است که در این رویداد برگزار می شود. در این کارگاه با روش‌های سریع و کاربردی طراحی محصول و تجربه کاربری (UX/UI) آشنا می‌شوید و یاد می‌گیرید که چگونه محصولاتی و کاربر پسند خلق کنید.

بازاریابی برای ایده‌هایی که به دنیا نیامده‌اند عنوان کارگاه دیگری از هاکا مستر است. در این کارگاه با تکنیک‌های جذب مشتری آشنا خواهید شد و یاد می‌گیرید که چگونه با استفاده از روش‌های خلاقانه و نوین، مشتریان را به ایده‌تان جذب کنید و ریسک استارتاپ خود را کاهش دهید.

پنل انتقال تجربه مدیران محصول و مارکتینگ نیز در این رویداد برگزار می شود. در این پنل، مدیران محصول و مارکتینگ شرکت‌های موفق تجارب و چالش‌های خود را با شما به اشتراک می‌گذارند و درس‌هایی ارزشمند از دنیای بازاریابی به شما می‌آموزند.

آشنایی با مهمترین روش‌های توسعه سریع برنامه‌نویسی سرور، پنل انتقال دانش و تجربه مدیران، فرصت‌ها و قواعد جذب سرمایه، هنر ارائه به داور و سرمایه‌گذاران، پنل انتقال تجربه مدیران نوآوری صنایع و سرمایه‌گذاران هم از دیگر برنامه های این رویداد است.

گفتنی است؛ شرکت‌کنندگان در این برنامه مهارت استفاده از ابزارهای نوآورانه را در تبدیل ایده‌های خود به واقعیت در زمانی کوتاه آموخته و به انتقال دانش و تجربه با یکدیگر می‌پردازند.همچنین محتوای آموزشی این برنامه با مشارکت اساتید و افراد صاحب‌نظر ضبط و منتشر شده و دراختیار دیگر علاقمندان در شبکه نوآوری قرار می گیرد.

اینوتکس ۲۰۲۴ از ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. این نمایشگاه میزبان بیش از ۴۰۰ شرکت نوآور و فناور در قالب غرفه‌دار، ۱۵۰ سرمایه‌گذار استارتاپی، ۴۰۰ جلسه بین کسب‌وکارها و ۲۰ رویداد و بخش جانبی‌ خواهد بود.

کد خبر 6087306 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • برگزاری رویدادی برای ورود به دنیای نوآوری و خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • کارگاه "راهبرد حقوقی و هماهنگی برای آزادی فلسطین" در استانبول برگزار شد
  • «هاکا مستر» دروازه‌ای برای ورود به دنیای خلق ایده در اینوتکس ۲۰۲۴
  • آمار ورزشکاران سازمان یافته استان مرکزی ۱۴ درصد افزایش یافت
  • ملایر میزبان جشنواره موسیقی «شب‌های تاک»
  • رتبه نخست شهرستان کبودراهنگ در فرزندآوری استان همدان
  • معرفی یکی از بانوان نخبه در فعالیت‌های اقتصادی و کارآفرینی + فیلم
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود
  • ‌برگزاری کارگاه آموزشی بازتاب داستان‌های کهن در ادبیات کودک و نوجوان معاصر در شیراز
  • تئاتر بچه‌های مسجد فرآیندمحور است/ دنبال چیدن میوه آماده نیستیم