Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شانا»
2024-04-24@23:21:00 GMT

تمدید گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه شرکت مارون

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۲۹۵۴

تمدید گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه شرکت مارون

آیین پایانی ممیزی مراقبتی دوم سیستم مدیریت یکپارچه شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون برگزار و گواهینامه‌های ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵، ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵ و OHSAS:۲۰۰۷ این شرکت برای یک سال دیگر تمدید شد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، حمید کاویان، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون بر لزوم درس‌آموزی و تلاش به‌منظور بهبود برخی رویه‌های عملیاتی و اداری سازمان تاکید کرد و گفت: سامانه مدیریت یکپارچه از سوی سازمان به کار گرفته می‌شود تا امور فرآیندی خود را در هر دو بخش عملیات و ستاد راهبری کند و اهداف خود و ذینفعانش را محقق سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برخلاف گذشته، وجود این سیستم برای کارکنان سازمان کاملا مشهود شده، افزود: استقرار این سیستم، سازمان را در تدوین چشم‌انداز، خطی‌مشی‌ها، راهبردها و اهداف خرد و کلان یاری رسانده و دید مدیریتی را گسترده‌تر کرده است.

سرممیز تیم ممیزی، روزآمد کردن سیستم‌های مدیریتی، مسئولیت‌پذیری، تبحر در پاسخگویی، داشتن دانش فنی سطح بالا، کسب دستاوردهای بزرگ و تاثیرگذار در عرصه زیست‌محیطی و سرعت عمل در بهبود موارد قابل بهبود را از نقاط قوت شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مارون برشمرد و گفت: ممیزی‌های داخلی که از سوی کارگروه‌های متشکل از کارکنان خود شرکت انجام شده است نیز بسیار دقیق، روزآمد و اثربخش ارزیابی می‌شود.

این ممیزی مراقبتی با هدف ارزیابی سیستم مدیریت کیفیت، محیط زیست، ایمنی و بهداشت حرفه‌ای در دو روز، (پنجم و ششم بهمن‌ماه) از سوی نماینده شرکت آلمانی انجام شد.

منبع: شانا

کلیدواژه: گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه IMS شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۲۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک

شهردار رشت با بیان اینکه در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است گفت:همچنین مدیریت شهری در ممیزی املاک گام های موثری برداشته است

به گزارش خبرنگار استان‌های خبرگزاری دانشجو، رحیم شوقی شهردار رشت عصر سه شنبه در نشست استاندار گیلان با مدیریت شهری اظهار کرد: شهرداری در نقاط مختلف شهر رشت چندین پروژه کوچک و بزرگ در دست اجرا دارد.

وی با بیان اینکه شهرداری رشت اجرای هوشمند سازی و الکترونیکی کردن خدمات را از سال گذشته با جدیت آغاز کرده است، افزود: بیش از ۵۰ درصد خدمات در مناطق شهر رشت به صورت الکترونیکی و از راه دور به رشتوندان ارایه می‌شود.

شهردار رشت با بیان اینکه در حوزه الکترونیکی شدن خدمات به رشتوندان اتفاقات خوبی به وقوع پیوسته است، تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته ممیزی املاک را که از سال گذشته آغاز کرده ایم امسال در منطقه ۴ به نتیجه خواهیم رساند و سایر مناطق نیز به مرور در دستور کار قرار می‌گیرد.

شهردار رشت با تاکید بر اینکه از سال گذشته پاسخ نقل و انتقالات و پرداخت عوارض را نیز الکترونیکی کرده و صدور پروانه ساخت را نیز طی سال جاری در دستور کار قرار داده ایم، گفت: در کنار این کار‌ها قطعا ضعف‌ها و انتقاد‌هایی نیز وجود دارد که باید مورد توجه قرار دهیم.

شوقی با تاکید بر اینکه سال گذشته به مدت ۲ ماه کارخانه آسفالت تعطیل بوده که با پیگیری‌های استاندار و مصوبه شورای تامین بازگشایی شد، اضافه کرد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته ان شاالله تا پایان بهار در راستای ترمیم و آسفالت معابر سطح شهر بتوانیم رضایت حداقلی شهروندان را جلب کنیم.

دیگر خبرها

  • در حوزه ارائه خدمات الکترونیکی به رشتوندان اتفاقات خوبی صورت گرفته است/گام های موثر مدیریت شهری در ممیزی املاک
  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز
  • اعطای گواهینامه فرودگاهی به فرودگاه بین المللی شیراز به عنوان نخستین فرودگاه
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • انتقال موفقیت‌آمیز نمک‌گیر برقی ۶۰ تنی در نفت و گاز مارون
  • ◄ کسب گواهینامه مدیریت کیفیت در رضایتمندی مشتریان و رسیدگی به شکایات توسط هلدینگ دکا
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • پایانه‌های مسافربری اصفهان موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مشتریان شد
  • اعطای ۴۷ گواهی مدیریت سبز به ادارات اصفهان در زمینه مدیریت پسماند