Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@13:30:10 GMT

نمایش تعزیه «یاس نبوی» در نقده روی صحنه رفت

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۳۰۲۴

نمایش تعزیه «یاس نبوی» در نقده روی صحنه رفت

ژیلا سرهنگی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این نمایش که از ساعت 20 پنجم بهمن در معرض دید علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی قرار گرفته‌است، همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) نیز تکرار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این نمایش هفت هنرپیشه شامل فخری سلام الهی، بهرام محمودی، فادیا آدیگوزل‌پور، عرفان علیزاده، حسام طاهری، سوینج شکری و سوگند محمودی به ایفای نقش پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به موضوع این نمایش تعزیه، گفت: محور اصلی این نمایش توجه به ویژگی‌های شخصیتی حضرت فاطمه زهرا (س) و الگوگیری از ایشان و شهادت ایشان است.

به گزارش ایرنا طی شهریور ماه امسال نیز نمایش «پایین، گذر سقاخانه» به نویسندگی «اکبر رادی» و کارگردانی «علی قبچاق» در این شهرستان روی صحنه رفت.

ایام فاطمیه از روزهایی است که شیعیان به مناسبت شهادت حضرت فاطمه(س) عزاداری می‌کنند؛ درباره روز شهادت حضرت زهرا روایت‌ها و نقل‌های تاریخی مختلفی وجود دارد.

برچسب‌ها نقده شهادت حضرت فاطمه زهرا نمایش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نقده شهادت حضرت فاطمه زهرا نمایش نقده شهادت حضرت فاطمه زهرا نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۳۰۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تور ایرانگردی نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» آغاز شد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» به کارگردان بهرام افشاری و تهیه‌کنندگی محمد قدس، اثری است که از ۱۵ فروردین در تهران روی صحنه رفته است.

این اثر نمایشی که بهرام افشاری و تینو صالحی در آن به ایفای نقش می‌پردازند، از ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ در سالن اصلی پردیس مهستان، شهر اصفهان روی صحنه می‌رود.

«چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» تاکنون در تهران ۱۵۰ اجرا روی صحنه رفته است و در تور خارجی به دوبی، آلمان، استرالیا و… سفر کرده است.

مدیر تولید: علی اکباتانی، مجری طرح اصفهان: مجید کاشی‌فروشان، مدیران اجرایی اصفهان: امیرحسین مزروعی، آرام یوسفی‌نیا، دستیار کارگردان: حسن خان‌محمدپور، مدیر تبلیغات: آریان امیرخان، گرافیست: پیمان امدادی، عکاس: شهریار اکبریه، عکاس پوستر و متریال تبلیغات: کیارش مسیبی و مشاور رسانه‌ای علی کیهانی دیگر عوامل این اثر هستند.

در خلاصه داستان نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» آمده است: «پایان همه چیز خوب است. اگر پایان چیزی بد شد؛ نگران نباش! این پایانش نیست.»

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این اثر نمایشی می‌توانند از طریق سایت اصفهان تیکت Www.Esfahanticket.com و یا با شماره تماس‌های ۰۹۳۸۶۰۸۸۵۵۸، ۰۹۳۷۴۴۴۴۹۱۰ اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تور ایرانگردی نمایش «چه کسی جوجه‌تیغی را کشت» آغاز شد
  • معرفی نامزدهای دومین جشنواره «عروسک‌خونه»
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود
  • تکلیف دومین «عروسک‌خونه» در برج میلاد روشن می‌شود
  • نامزد‌های دومین جشنواره «عروسک‌خونه» اعلام شد
  • معرفی نامزد‌های دومین جشنواره «عروسک‌خونه»/ زمان و مکان اختتامیه اعلام شد
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم گرامیداشت ایام رحلت حضرت عبدالعظیم با شعار «جهاد و شهادت»
  • نمایش «باغ آرزو» به روی صحنه تئاتر نیشابور رفت