Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-20@11:29:06 GMT

طرح خروج ایران از NPT اعلام وصول شد

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۳۰۶۵

طرح خروج ایران از NPT اعلام وصول شد

طرح خروج ایران از پیمان منع گسترش سلاح هسته‌ای (NPT) اعلام وصول شد.

به گزارش ایسنا، احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در پایان جلسه امروز موارد دیگری از اعلام وصولی‌ها را به شرح زیر قرائت کرد:

سوال ملی بیت‌الله عبداللهی نماینده اهر و هریس از وزیر آموزش و پرورش درباره لزوم خاتمه دادن به تدریس در مدارس دوشیفته و کانکسی

طرح عادی خروج از پیمان منع گسترش سلاح هسته‌ای (NPT)

طرح تنبیه و مجازات کشورهای همکار آمریکا در اعمال تحریم‌ها علیه ایران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ان پي تي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۳۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک خارجی دیگر نزدیکی در خروج باشگاه/ مورایس سپاهان را مدعی نکرد

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال سپاهان علی رقم خریدهای زیادی که در ابتدای فصل و در فاز هجومی انجام داد اما نتوانست انتظارات هواداران را برآورده سازد و پس از شکست تلخی که این تیم در برابر آلومینیوم اراک در هفته چهاردهم تجربه کرد، روزهای سخت برای «ژوزه مورایس» و دستیاران او آغاز شد به طوری که این تیم بازی هفته پانزدهم خود را هم برابر شمس آذر قزوین با شکست پشت سر گذاشت.

دو شکست متوالی ۳ بر یک برابر الهلال عربستان و حذف از یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیایی آب سردی را بر پیکر این تیم ریخت و با شروع نیم فصل دوم زردها برابر استقلال تهران نتیجه را واگذار کردند و در هفته‌های اخیر هم دو شکست برابر تیم‌های پیکان و صنعت نفت را متحمل شدند تا پازل ناکامی این تیم در فصل بیست و سوم تکمیل شود.

مورایس سرمربی سپاهان شد

مورایس سرمربی سپاهان شد این تیتر رسانه‌های ورزشی کشور در تاریخ ۳ تیر ۱۴۰۱ بود که نوید از حضور یک مربی با دانش و تجربه حضور در تیمی مانند چلسی و دستیار ژوزه مورینیو را در فوتبال ایران می‌داد. مربی پرتغالی در اولین فصل حضور خود روی نیمکت سپاهان و در حالی که تا پایان هفته بیست و ششم صدرنشین بود برابر ملوان که مدعی سقوط در فصل گذشته بود، متوقف شد تا پرسپولیس یحیی گل محمدی با سبقت از زردپوشان در صدر قرار گیرد و در پایان با اختلاف یک امتیاز قهرمانی را به پرسپولیس واگذار کرد.

گزینه هدایت تیم ملی فوتبال ایران

عملکرد خوب مورایس در اولین فصل حضور خود در فوتبال ایران باعث شد تا پس از ناکامی کارلوس کی روش روی نیمکت تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ و پایان کارش با فدراسیون فوتبال، او به عنوان یکی از گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی فوتبال کشورمان مطرح شود که البته مسئولان فدراسیون تصمیم گرفتند تا یک مربی ایرانی را برای تیم ملی انتخاب کنند و در پایان امیر قلعه نویی عهده دار ملی‌پوشان شد.

عدم تمرکز در جذب بازیکنان خارجی

خرید بازیکنان خارجی بی کیفیت یکی از تصمیمات اشتباه مورایس در دو فصل اخیر بوده است که بارها از سوی پیشکسوتان و هواداران این تیم مورد انتقاد قرار گرفته اما مربی پرتغالی از انتقادها درس عبرت نگرفت تا باشگاه سپاهان متحمل خسارت‌های چند صد هزار دلاری به بازیکنان درجه ۳، ۴ اروپایی و آفریقایی شود. در فصل جدید هم یکی از انتقاداتی که سمت مورایس می‌رفت عدم توجه به سایر خطوط تیمی خود بود به نوعی که او اکثر بازیکنانی که جذب کرد در پست مهاجم و وینگر بود در حالی که با مصدومیت بازیکنان کلیدی این تیم در میانه‌های فصل سپاهان بارها در پست‌های دروازه‌بان و دفاع بازیکن با کیفیتی را در اختیار نداشت.

معرفی جوانان خوش آتیه به فوتبال ایران

نباید از این موضوع غافل شد که این مرد پرتغالی، جوانان جویای نام زیادی را به فوتبال ایران و تیم ملی مطرح کرده که از بارزترین آنها می‌توان به آریا یوسفی و محمدجواد حسین نژاد اشاره کرد که هر دو بازیکن زیر ۲۳ سال هستند و سابقه دعوت شدن به اردوی تیم ملی را نیز در کارنامه خود دارند. همچنین با تصمیم مورایس و در بازه زمانی مختلف بازیکنانی از آکادمی سپاهان به تمرین تیم بزرگسالان دعوت شدند تا فرصت تمرین با بازیکنان اصلی را داشته باشند که این نشان از آینده‌نگری مورایس برای سپاهان بود.

نزدیک تر از همیشه به درهای خروج سپاهان

نتایج سینوسی سپاهان در فصل بیست و سوم باعث شده تا مورایس بیش از پیش به درهای خروج این باشگاه نزدیک باشد و با توجه به پایان قراردادش با سپاهان در فصل جاری و عدم رضایت هواداران قرارداد او با این تیم تمدید نمی‌شود و پایان تلخی را با اصفهان خواهد داشت. سپاهان در ۷ هفته پایانی لیگ برتر دیدارهای سختی را برابر تیم‌های ملوان، پرسپولیس، مس رفسنجان و شمس آذر قزوین خواهد داشت و باید دید این تیم چه رتبه‌ای را در پایان مسابقات کسب خواهد کرد.

کد خبر 6080571

دیگر خبرها

  • قدرت عاری از اخلاق، یک قدرت ظالمانه و غاصبانه است
  • درآمد ۸۰۶ هزار میلیارد تومانی دولت از مالیات در ۱۴۰۲
  • یک خارجی دیگر نزدیکی در خروج باشگاه/ مورایس سپاهان را مدعی نکرد
  • ادعای یک نشریه انگلیسی: بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است
  • وصول بیش از ۱۶۱ هزار میلیارد ریال درآمد از بخش‌های مختلف استان
  • ادعای یک نشریه انگلیسی : بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است
  • بایدن در حال بررسی گزینه احیای برجام است!
  • وزیر امور خارجه روسیه: گمانه زنی‌ها درباره احتمال استفاده ایران از سلاح هسته‌ای در حال گسترش است
  • عهد و پیمان مردم ایران با آرمان‌های انقلاب تا همیشه محکم است
  • پاسخ مرندی به استفاده از سلاح هسته‌ای علیه اسرائیل