Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از بازیکنان تیم سپاسگزارم که با وجود همه مشکلات صبوری و با تمام وجود تلاش می‌کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، افشین پیروانی صبح امروز در گفتگوی تلفنی با برنامه «سه کنج» از شبکه سوم سیما نسبت به هجمه‌ها و توهین‌ها علیه پرسپولیس واکنش نشان داد و اظهار داشت: قبل از هر چیز جا دارد به اعضای تیم و هواداران بابت این پیروزی و ارائه فوتبال برتر تبریک بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در چند سال گذشته قهرمان بوده است و قهرمان می‌ماند. دیگران هم اگر اسمی از پرسپولیس می‌آورند باید احترام قهرمان و احترام مردم را نگه دارند.

وی ادامه داد: بسیار ناراحت هستم چون در این چند روز خیلی به پرسپولیس حمله شده است. بعضی هستند که از الفاظی چون مهندسی استفاده می‌کنند. بله ما در باشگاه خودمان دکتر و مهندس زیاد داریم و این را اشتباه گرفته‌اند. من عذر می‌خواهم که با این لحن صحبت می‌کنم ولی شما ببینید در این چند روز چقدر نسبت به پرسپولیس هجمه و حمله شد.

پیروانی خاطرنشان کرد: بعضی مدیران باشگاه‌ها و هواداران آنها را روبروی هم قرار می‌دهند. تراکتور یک تیم پر مهره، خوب و پرهوادار است. من روی تراکتور بحث ندارم. بحت من درباره پرسپولیس است که در این بازی برتر از حریف خود بود و با اقتدار به پیروزی رسید. دو گل زدیم که واقعا بالاتر از سطح لیگ ایران بود. گل‌هایی که روی آن برنامه‌ریزی و فکر شده بود و بازیکنان عالی کار کردند. در این شرایط می‌گویند داور نقش داشته است. خب، چرا نمی‌گویند چه نقشی داشته است. ما هم به داوری معترض هستیم از این جهت اخطار به بیرانوند اصلا درست نبود و به سید جلال حسینی هم نباید اخطار می‌دادند. حالا این وسط شاید یک اخطار اشتباه هم به بازیکنان تراکتورسازی داده باشد. این‌ها روی این بازی چه تاثیری گذاشته است. آن اشتباه تاثیرگذار را بگویند.

در همین تلویزیون، داوری مسابقه بررسی شد. فکر کنم کمترین صحنه ها مربوط به این بازی بود. داوری در مجموع متعادل بود و پیروزی هم، حق بچه های ما بود. ما در صدر جدول بوده ایم و در صدر جدول هم خواهیم ماند. اتفاقاتی اگر بیرون یا داخل ورزشگاه روی داده است به بازی ربطی نداشت. دوستان و تیم های دیگر از همین حالا بروند، دنبال دومی، سومی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان باشند.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس همچنین در گفتگو با سایت رسمی باشگاه نیز تصریح کرد: همانطور که در تلویزیون گفتم من افشین پیروانی اعتقاد دارم پرسپولیس، بهترین هواداران دنیا را دارد. بسیاری دیگر هم این اعتقاد را دارند.

برای من ناراحت کننده است که آنها مظلوم واقع شوند. برای باشگاه هم همینطور است. آنها نسبت به رفتارهایی که صورت می گیرد واقعا صبوری و خویشتنداری به خرج می دهند و البته ما همیشه از آنها خواسته ایم و باز هم می خواهیم به خاطر همین مسائلی که می بینند و به خاطر فوتبال، بیشتر از خود گذشتگی کنند ولی درست نیست که به آنها بی احترامی شود. هر کسی درباره پرسپولیس حرف می زند باید به آن احترام بگذارد. چون درباره یک قهرمان صحبت می کند. درباره تیمی صحبت می کند که بیشترین تعداد هواداران از مردم ایران را به خود اختصاص داده است.

وی در ادامه صحبت های خود در تلویزیون نیز افزود: تیمی که بیشترین افتخارات را دارد بزرگترین تیم است و بیشترین هواداران را دارد. بزرگترین اسطوره ها و افتخارآفرینان فوتبال از آن آمده اند. شما ببینید که پرسپولیس با دست خالی ادامه می دهد. بچه ها چقدر پول گرفته اند؟ اینها بازیکنان بزرگ و با شرافتی هستند. بعد از این همه زمان، تازه بعد از این بازی گله کردند که آن هم کاملا مودبانه بود و خواستند که به داد تیم برسند. درآمدها هم از قبل هزینه شده است. به خاطر همه این ها انتظار داریم باید به پرسپولیس احترام گذاشته شود.

افشین پیروانی با اشاره به جریان سازی هایی که علیه پرسپولیس می شود، گفت: چند تیم با هم علیه پرسپولیس متحد شده اند. مرتب جنگ روانی و تبلیغات منفی راه می اندازند ولی در همین حالت هم می گویم پرسپولیس هیچ پسوندی غیر از قهرمان ندارد.

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس در ارتباط با موضوع شجاع خلیل زاده اضافه کرد: شجاع خلیل زاده محروم نشده است. کاری نکرده است که بخواهد محروم شود. اگر او توپ را گرفت، اشکان دژاگه هم که قابل احترام است آمد و او را گرفت و برخورد فیزیکی اتفاق افتاد. شجاع چنین کاری را انجام نداد. او توپ را گرفت، اعتراض کرد اما بی احترامی هم نکرد. جریمه اش اخطار بود که داور هم اخطار داد.

شجاع اگر کاری کرده بود که باید محروم می شد، من همین جا به صراحت می گفتم. البته نظر اصلی را کمیته انضباطی فدراسیون می دهد. من به عنوان یک فوتبالی نظر می دهم و او کاری که شایسته محروم شدن باشد انجام نداد. هنوز هم اتفاقی نیفتاده و ما برای بازی با صنعت نفت آبادان روی او برنامه داریم.

پیروانی در پاسخ به سوالی درباره مسائل مالی تیم و اعتراض بازیکنان اظهار داشت: باشگاه خود بطور رسمی بارها اعلام کرده است که بازیکنان چه از این فصل و چه از فصل قبل طلبکار هستند و با فداکاری کار را دنبال می کنند. طبیعی است که بچه ها گله مند هستند ولی واقعا صبوری می کنند. بخشی از گله ها را هم بعد از بازی مطرح کردند. بعضی را هم دیروز در جلسه ای که به اتفاق آقای گل محمدی در باشگاه داشتیم، منتقل کردیم. آقای انصاری فرد که نمی تواند به تنهایی همه این مشکلات را حل کند. از جاهای دیگر به هر طریق که می شود باید برای کمک بیایند. این تیم برای مردم است. فوتبال نشاط آور است. ببینید وقتی حال و نتیجه تیم خوب باشد، مردم چه قدر شاد هستند؟ می شود توجه بیشتری را به پرسپولیس و در کل فوتبال معطوف کرد.

من به شخصه از بچه ها خیلی سپاسگزارم. آنها اعتراض کردند ولی با تمام قدرت تمرین و بازی می کنند. با آنها با حمایت هواداران و با کادر و مربیگری جدید که در عین جوانی، با تجربه و با اخلاق است، فقط برای قهرمانی حرکت می کنیم. من هم که به عنوان نماینده هواداران در پرسپولیس حضور دارم تمام تلاش خودم را می کنم و ما برای هر سه جام مدعی هستیم.

بچه های تیم هم لطف دارند. به ما احترام می گذارند و سعی کرده ایم با همین مسائل جلوی حاشیه ها را بگیریم. بالاخره دیگر سنی از ما گذشته است و همین 17 بهمن، 50 ساله می شوم. فقط در پایان حرفهایم باز هم روی یک مساله تاکید ویژه می کنم. دیگران باید نسبت به تیم بزرگ، قهرمان و افتخار پرسپولیس احترام بگذارند، چون باید به مردم احترام گذاشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: افشین پیروانی پرسپوليس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۳۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین بازی با ترکمنستان لذت فوتبال را گرفت

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: زمین ورزشگاه بازی با ترکمنستان مثل موکت بود و لذت فوتبال را گرفت.

به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی پس از برتری یک بر صفر تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل ترکمنستان، اظهار داشت: اجازه بدهید به تیم ترکمنستان بخاطر بازی خوبی که انجام داد تبریک بگویم. تیم و سرمربی بسیار خوبی دارند. اما در ابتدا باید بگویم این زمین لذت فوتبال را از فوتبال گرفت و از AFC و فیفا تعجب می‌کنم که چطور اجازه دادند در این زمین بازی بین‌المللی انجام شود. این زمین لذت فوتبال را گرفت.

مربیانی مثل مانچینی به این زمین انتقاد می‌کنند

وی افزود: دیروز وقتی زمین را دیدیم، مجبور شدیم تغییراتی در تیم ایجاد کنیم و بازیکنانی که احتمال مصدومیت داشتند، در این بازی استفاده نکردیم. نکته تاریک این بازی زمین بود و بسیاری از مربیان مانند مانچینی به این نوع زمین‌ها انتقاد می‌کنند. فیفا و AFC باید به این موضوعات رسیدگی کنند چون این چنین زمین‌هایی زیبایی را از فوتبال می‌گیرد.

همه ۲۳ بازیکن ما نفرات اصلی بودند

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این سوال که چند تن از این بازیکنان که امروز بازی کردند، جزو بازیکنان اصلی تیم بودند، گفت: آنهایی که جزء ٢٣ نفر هستند، بازیکن اصلی ما به حساب می آیند. برخی از این بازیکنان در تهران حضور داشتند و برخی در این بازی ولی مسأله مهم این بود که دوباره از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. می‌توانستیم با اختلاف دو سه گل به پیروزی برسیم و البته در دقایق آخر این احتمال وجود داشت بازی به تساوی کشیده شود.

مچ و پای خیلی از بازیکنان ما خونی شد

قلعه‌نویی ادامه داد: تیم ترکمنستان بازی خیلی خوبی انجام داد و به خوبی توپ را در زمین می‌چرخاند اما زمین برای آنها هم دردسر داشت. شاید آنها نسبت به ما بیشتر عادت داشتند اما زمین کار را برای آنها هم سخت کرده بود. مچ و پای خیلی از بازیکنان ما بخاطر زمین خون‌آلود شد.

چمن ورزشگاه مثل موکت بود و فیفا و AFC ورود کنند

هوا و بارندگی خوبی در این شهر وجود دارد اما زمین چمن مصنوعی است و این خیلی باعث تعجب است. اگر چمن مصنوعی استاندارد بود باز قابل تحمل بود اما این زمین مثل موکت بود و امیدوارم فیفا و AFC به این موضوع ورود کنند و دیگر اجازه ندهد در این زمین‌ها بازی انجام شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری تمرینات پرسپولیس در غیاب ملی پوشان
  • «صفر دو» سال تابش خورشید فوتبال در قزوین
  • واکنش دستیار قلعه‌نویی به بیانیه استقلال به خاطر پرسپولیس
  • زمین بازی با ترکمنستان لذت فوتبال را گرفت
  • برتری ازبکستان با گل و پاس گل بازیکنان پرسپولیس و استقلال
  • استوری متفاوت سروش رفیعی؛ سلام نظامی کنار عبدالکریم حسن!
  • توفانی که باعث اخراج ۸ پرسپولیسی شد
  • آقای سایلنت هافبک دفاعی محبوب اوسمار
  • وساطت افشین پیروانی برای حضور هواداران در تمرین
  • احترام نظامی سروش رفیعی در تولد ۳۴ سالگی