Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-29@09:31:39 GMT

افتتاح ۴ تعاونی همزمان با ایام دهه‌فجر در لرستان

تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۹۳۱۷۴

افتتاح ۴ تعاونی همزمان با ایام دهه‌فجر در لرستان

به گزارش خبرنگار مهر، علی آشتاب امروز سه شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها ضمن اشاره به نقش پرتلاش جامعه کارگری در پیروزی انقلاب، گفت: جامعه کارگری، کارفرمایی و فعالان اقتصادی نقش مؤثری در شکل گیری و پیروزی انقلاب اسلامی داشتند.

وی به برنامه‌های کمیته کارگری استان لرستان اشاره کرد و افزود: نصب بنر و پوستر، نواخته شدن زنگ کار و رتولید همزمان با رود تاریخی امام راحل به کشور در یکی از واحدهای کارگری، دیدار تشکلات کارگری و کارفرمایی با نماینده ولی فقیه، غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدای کارگر، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی برای جامعه کارگری و فرزندان این قشر زحمتکش، برگزاری همایش پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید و برگزاری مراسم چهلمین روز شهادت سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی از مهمترین برنامه‌های این کمیته در ایام الله دهه فجر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان در ادامه به برنامه افتتاح ۴ تعاونی در سطح استان اشاره کرد و اظهار داشت: چهار تعاونی تولیدی، خدماتی و صنعتی با اعتباری به مبلغ ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات و اشتغال ۳۹ نفر همزمان با دهه مبارک فجر در استان به بهره برداری خواهند رسید.

آشتاب با بیان اینکه دهه فجر فرصتی است تا خدمات نظام و انقلاب به مردم معرفی شود، گفت: در این ایام نباید از نقش‌آفرینی کارگران به عنوان سربازان جبهه اقتصادی غافل ماند چراکه اگر تلاش‌های این قشر پر تلاش نبود شکل گیری و پیشرفت انقلاب به سختی پیش می‌رفت.

کد خبر 4838453

منبع: مهر

کلیدواژه: دهه فجر اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی لرستان بارش برف دهه فجر بوشهر شیراز گرگان تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان قزوین شهرکرد ایلام انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۳۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حرمت ماه مبارک رمضان در ایام عید نوروز صیانت شود

ایسنا/آذربایجان غربی معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با اشاره به تقارن بهار طبیعت و سفرهای نوروزی با ایام ماه مبارک رمضان، گفت: در این ایام به مسئله عفاف و حجاب و صیانت از حرمت ماه مبارک رمضان توجه ویژه شود.

رضا ابراهیمی، ۸ فروردین ماه در جلسه ستاد عفاف و حجاب استان ضمن قدردانی از شهروندانی که با رعایت و پایبندی به هنجارها و ارزش های جامعه، در برقراری نظم اجتماعی مشارکت می کنند، افزود: رعایت حجاب از سوی کلیه شهروندان در کلیه اماکن، معابر و فضاهای عمومی مورد تاکید می باشد.

وی هم چنین با بیان اینکه خانواده محوری و حفظ حریم آن، از اصول مهم زندگی اجتماعی کشورمان در طول تاریخ تا به امروز بوده، خاطرنشان کرد: خانواده ها برای تحکیم بنیان این نهاد اساسی، بر رعایت عفاف و حجاب تاکید داشته و بر تقویت آن اهتمام لازم را به عمل آورند. 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: تمامی تدابیر اندیشیده شده تا خانواده ها و مردم عزیز با آسایش و امنیت اجتماعی، از ایام رمضان و نوروز بهره کافی را داشته باشند. 

ابراهیمی تاکید کرد: همکاری و مشارکت عموم مردم در کنار دولت برای توسعه فرهنگ عفاف و حجاب و آراستن جامعه به فضایل اخلاقی، با نهادینه کردن زیست عفیفانه در خانواده ها و جامعه با سبک زندگی اسلامی و خانواده محور، تداوم خواهد داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حرمت ایام رمضان و شهادت امام علی (ع) در لرستان رعایت شود
  • اهمیت زبان هنر در تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی
  • جمع آوری پسماند ۲ محور پرتردد رشت همزمان با ایام نوروز
  • عزم مسئولان برای افتتاح کتابخانه درجه یک دورود در دولت سیزدهم
  • حرمت ماه مبارک رمضان در ایام عید نوروز صیانت شود
  • پلیس محور و هدایتگر تأمین امنیت در جامعه است
  • ترافیک افتتاح های معدن و صنایع معدنی در راه است
  • ویژه برنامه جشن میلاد امام حسن (ع) در گنبد کاووس + تصاویر
  • اولویت‌های جامعه کارگری در سال ۱۴۰۳
  • حال و هوای کربلای معلی در ماه مبارک رمضان + تصاویر