Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس برگزاری نشست نمایشی اخیر هولوکاست در قدس شریف را محکوم کرد. ۰۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی طی بیانیه‌ای برگزاری نشست نمایشی اخیر هولوکاست در قدس شریف را محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لاریجانی: طرح قلابی معامله قرن نتیجه تفرقه بین کشورهای اسلامی است

متن این بیانیه به شرح زیر است:

دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی برگزاری نشست نمایشی اخیر هولوکاست در قدس شریف را به عنوان اقدامی صهیونیستی – آمریکایی برای به سخره گرفتن واقعیت‌ها و افکار عمومی جهان محکوم می نماید.آمریکا و برخی کشورهای اروپایی دارای تاریخ استعمارگری به‌خوبی می‌دانند که هولوکاست واقعی توسط صهیونیست‌ها علیه ملت مظلوم فلسطین صورت‌گرفته و دهها سال است که در مقابل چشمان جهان در حال انجام است.میلیون‌ها فلسطینی بی دفاع به‌ویژه زنان و کودکان تاکنون به دست صهیونیست‌ها کشته، مجروح و از خانه و کاشانه خود آواره شده‌اند و دهها هزار فلسطینی حتی کودکان در زندان‌های مخوف رژیم صهیونیستی زندانی هستند.

برخی کشورهای استعمارگر غربی هزینه جنایت خود علیه قوم یهود را از جیب و حق سرزمینی کشورهای اسلامی و عربی پرداخت نمودند و همچنان در کنار آمریکا همه جانبه از جنایات صهیونیست‌ها در توسعه اشغالگری و کشتار انسان‌های بی گناه حمایت می‌کنند.

دولت آمریکا به‌ویژه رئیس جمهور نژادپرست و تروریست این کشور، سرمست از ترور و جنایت، درصدد است تا با اعلام و رونمایی از طرح معامله و خیانت ننگین قرن، آخرین میخ‌ها را بر تابوت سرزمین فلسطین بکوبد و به زعم خود اشغال سرزمین فلسطین از جمله کرانه غربی را رسمی نماید.

دبیرخانه کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم نمودن نشست نمایشی هولوکاست و همچنین اعلام رونمایی از معامله قرن ترامپ، طرح جمهوری اسلامی ایران مبنی بر برگزاری همه پرسی در سرزمین های اشغالی با مشارکت ساکنین اصلی آن که به شماره S/2019/862 نزد سازمان ملل متحد به ثبت رسیده است را تنها راه حل مشروع و بین المللی برای برون رفت از بحران موجود و پایان اشغال یک سرزمین اسلامی – مسیحی و یهودی می داند و از همه سازمان‌ها ، مجالس و افکار عمومی می‌خواهد طرح معامله قرن که بی تردید سرآغاز موجی از تنش و خشونت در منطقه خواهد بود را محکوم نمایند.

انتهای پیام/

R1373/P/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "فلسطین" مجلس

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار فلسطین مجلس اخبار فلسطین مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۳۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: صهیونیست‌ها و حامیان‌شان در صورت ارتکاب هر اشتباهی معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت/ لبنان رکنی مهم برای جریان مقاومت است/ شیخ علی خطیب: ایستادگی و اقتدار ایران در رویکرد مقاومت با وجود همه فشارها مایه افتخار امت اسلامی است

رئیس جمهور گفت: اگر صهیونیست ها مرتکب اشتباه شوند، معنای پاسخ واقعی و گسترده ایران را درخواهند یافت.

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز سه‌شنبه در دیدار شیخ «علی خطیب» نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، ضمن قدردانی از مواضع وی و این تشکل سیاسی در حمایت از رویکرد مقاومت و نیز تلاش برای حفظ و تقویت انسجام و وحدت در این کشور، لبنان را رکنی مهم برای جریان مقاومت توصیف کرد.

رئیس جمهور با بیان اینکه امروز حقانیت موضع جمهوری اسلامی ایران در ناکارآمدی رویکرد سازش و تسلیم در قبال حل مسئله فلسطین و نتیجه‌بخش بودن مقاومت در مقابله با سلطه و ظلم بر همگان اثبات شده است، گفت: تصویر خون‌بار امروز غزه، تصویر بدون نقاب و آینه و جلوه تمام نمای حقیقت و باطن تمدن غرب و فرهنگ آمریکایی است.

رئیسی برگزاری متفاوت روز قدس امسال در نقاط مختلف جهان را گواه بر پذیرش جهانی راهبرد مقاومت و موفقیتی بزرگ برای این راهبرد توصیف و تصریح کرد: عملیات طوفان الاقصی، شکستی راهبردی برای رژیم صهیونیستی است و فراتر از شکست‌ نظامی، شکست امنیتی رژیم نیز هست که تغییر معادلات منطقه به نفع آرمان فلسطین را در پی داشته است.

رئیس جمهور شکست فریب سیاسی صهیونیست‌ها در منطقه را از دیگر نتایج تحولات اخیر دانست و افزود: وحدتی که امروز در میان امت اسلامی و فراتر از آن در افکار عمومی جهان شکل گرفته و همچنین تنفری که از آمریکا، غرب و رژیم صهیونیستی در جهان فراگیر شده، در هیچ دوره و زمانی سابقه و نظیر نداشته است.

رئیسی حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران را گواه شکست و استیصال این رژیم دانست و با بیان اینکه پاسخ ایران به این حمله صرفاً اقدام تنبیهی علیه شرارت‌های رژیم صهیونیستی بود، تاکید کرد: در صورت ارتکاب هر اشتباهی، صهیونیست‌ها و حامیان آنها معنای پاسخ واقعی و گسترده ایران را درخواهند یافت.

شیخ «علی خطیب» نیز در این دیدار با بیان اینکه برخلاف تلاش دشمنان، مردم لبنان دوست‌دار و حامی مقاومت هستند، افزود: حامل سلام‌های گرم مردم لبنان به ملت ایران و درودها و قدردانی لبنانی‌ها از جمهوری اسلامی ایران بابت اقدام مقتدرانه در برابر رژیم صهیونیستی هستم.

نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، مقاومت را خط قرمز لبنان دانست و با تأکید بر حمایت کامل از مقاومت با وجود همه فشارها و ناملایمات، ایستادگی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران با وجود همه فشارها، تحریم‌ها و دشمنی‌ها را مایه افتخار امت اسلامی دانست و اظهار داشت: هیچ کشور دیگری نتوانسته این چنین مقتدرانه در مقابل رژیمی که از حمایت همه قدرت‌های جهان برخوردار است، بایستد.

دیگر خبرها

  • رئیسی در دیدار نائب رئیس مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان: صهیونیست‌ها و حامیان‌شان در صورت ارتکاب هر اشتباهی معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت
  • رئیسی: صهیونیست‌ها و حامیان‌شان در صورت ارتکاب هر اشتباهی معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت/ لبنان رکنی مهم برای جریان مقاومت است/ شیخ علی خطیب: ایستادگی و اقتدار ایران در رویکرد مقاومت با وجود همه فشارها مایه افتخار امت اسلامی است
  • بعد از «وعده صادق» سفیر سوییس برای نخستین بار به سپاه احضار شد
  • سفیر سوییس بعد از «وعده صادق» برای نخستین بار به سپاه احضار شد
  • صهیونیست‌ها در صورت ارتکاب هر اشتباهی معنای پاسخ واقعی ایران را خواهند یافت
  • رئیس‌جمهور: صهیونیست‌ها و حامیان‌شان در صورت ارتکاب اشتباه، معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت
  • رئیسی: صهیونیست‌ها و حامیان‌شان در صورت ارتکاب اشتباه معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت
  • صهیونیست‌ها و حامیان‌شان در صورت ارتکاب اشتباه معنای پاسخ واقعی ایران را درخواهند یافت
  • صهیونیست‌ها در صورت ارتکاب هر اشتباهی «پاسخ واقعی» دریافت می‌کنند
  • صهیونیست‌ها در صورت ارتکاب هر اشتباهی معنای پاسخ واقعی را درمی‌یابند