Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان شرقی در پی انتشار فیلم موهن، دادستان تبریز علیه هتاکان بازی تراکتورسازی و پرسپولیس اعلام جرم کرد.

درپی انتشار فیلم موهن منتشره از سوی چند جوان ناآگاه در تهران، دادستان تبریز طی مکاتبه‌ای با دادستان تهران ضمن اعلام جرم علیه آن چند نفر، درخواست دستگیری و استرداد عاملان این حرکت زشت به منظور محاکمه در  تبریز را صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس آذربایجان شرقی، سخنگوی ناجا نیز با بیان این‌که عوامل توهین به طرفداران تیم تراکتور در فضای مجازی شناسایی شده‌اند، گفت: پلیس فتا در پی توهین تعدادی تماشاگرنما به طرفداران فهیم تیم تراکتور،با شناسایی افراد خاطی به زودی آن‌ها را دستگیر خواهد کرد.

سردار احمد نوریان افزود: نیروی انتظامی توهین به هیچ‌یک از اقوام ایرانی را برنمی‌تابد و با کسانی که قصد خدشه‌دار کردن فرهنگ اصیل اقوام ایرانی را داشته باشند، با قاطعیت برخورد خواهد کرد. 

 سرهنگ تورج کاظمی، رئیس پلیس فتای تهران بزرگ نیز، گفت:‌ در این خصوص پرونده‌ای تشکیل شده و به طورکلی در هر موردی که شکایتی ثبت شود، پلیس به آن رسیدگی خواهد کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۹۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراجا شکایت از دروازه‌بان استقلال را تکذیب کرد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاهِ استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایت یگان مربوطه و شخصی مأمور پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظ نامناسب در حین اجرای ماموریت تامین امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک به تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ است.

مرکز اطلاع رسانی فراجا تاکید کرد: تلاش پلیس در محیط‌های ورزشی صرفا تامین امنیت تمامی عوامل حاضر در ورزشگاه‌ها و تماشاگران است. همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورین پلیس در حین انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شکایت از سید حسین حسینی توسط پلیس اراک
  • فراجا شکایت از دروازه‌بان استقلال را تکذیب کرد
  • ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • شکایت فرماندهِ فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • فراجا تکذیب کرد/ شکایت از دروازبان استقلال چه شد؟
  • پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟
  • واکنش تراکتورسازی به انتقال بزرگ | تکلیف سرمربی پرشورها مشخص شد؟ + عکس
  • دادستان کشور: عملیات «وعده صادق» دست خدا بود